Η κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων έχει ιδιαίτερη σημασία για την Opel και η γερμανική εταιρία το αποδεικνύει αυτό παρουσιάζοντας το νέο Vivaro. Ένα πραγματικό πασπαρτού που για πρώτη φορά κοσμείται από την χαρακτηριστική “Vizor” γρίλια (μαζί με τα προαιρετικά LED φωτιστικά σώματα) και εξοπλίζεται με ούτε ένα, ούτε δύο αλλά 18 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, συμπεριλαμβανομένου του Dynamic Surround Vision ώστε να διευκολύνεται και να γίνεται ακόμα ασφαλέστερη η δουλειά του ιδιοκτήτη. Επίσης, εξίσου σημαντικό αν όχι σημαντικότερο, το γεγονός ότι η Opel προσφέρει πληθώρα διαφορετικών επιλογών όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα, καλύπτοντας τις ανάγκες ή τις απαιτήσεις των πελατών της.
Στον τομέα του design δεν έχουμε να πούμε πολλά καθώς το σχήμα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων και η έμφαση στην πρακτικότητα δεν επιτρέπουν πολλές ελευθερίες στους σχεδιαστές. Ακόμα και έτσι, με την προσθήκη της “Vizor” μάσκας και των προαιρετικών LED φωτιστικών σωμάτων, η Opel έφερε το Vivaro πιο κοντά στην τελευταία εκδοχή της εταιρικής ταυτότητας της ενώ πιο εμφανής είναι ο εκσυγχρονισμός του δημοφιλούς επαγγελματικού μοντέλου στο εσωτερικό, όπου ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών και η ίδιου μεγέθους οθόνη αφής για το σύστημα infotainment. Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι το νέο Vivaro προσφέρει την δυνατότητα ασύρματης συνδεσιμότητας μέσω Android Auto ή Apple CarPlay ενώ βελτιωμένη είναι και η πρακτικότητα χάρη στους μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους γύρω από το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα.
Το νέο Opel Vivaro έρχεται επίσης με πολυάριθμα και πολύ διαφορετικά κινητήρια σύνολα, δίνοντας την δυνατότητα στον πελάτη να επιλέξει ανάλογα με τις ανάγκες του. Φυσικά είναι διαθέσιμο ως αμιγώς ηλεκτρικό με μπαταρίες αλλά υπάρχει η εναλλακτική των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων ενώ στο προσεχές μέλλον θα προστεθεί και μία έκδοση με κυψέλες υδρογόνου! Στην πρώτη περίπτωση, το Vivaro Electric διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 260 Nm ροπής που επιταχύνει το βαν ανεξαρτήτως φορτίου έως την τελική ταχύτητα των 130 km/h. Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στην μικρή μπαταρία των 50 kWh ή την μεγαλύτερη με χωρητικότητα 75 km/h η οποία προσφέρει αυτονομία της τάξης των 350 χιλιομέτρων. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας με επιλέξιμη ένταση ανάμεσα στις 3 επίπεδα αυξάνει την αποδοτικότητα του κινητήριου συνόλου ενώ όταν το φορτίο της μπαταρίας εξαντληθεί, η φόρτιση γίνεται είτε μέσω του standard φορτιστή 11 kW, είτε μέσω ταχυφορτιστή με ρυθμό έως 100 kW οπότε και απαιτούνται περίπου 38 λεπτά για την μπαταρία των 50 kWh και γύρω στα 45 λεπτά για αυτή των 75 kWh.
Αυτοί που αναζητούν την κινητικότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων αλλά απαιτούν ακόμα ταχύτερους “ανεφοδιασμούς” θα καλυφθούν από το Vivaro HYDROGEN που αναμένεται να λανσαριστεί στην αγορά στο προσεχές μέλλον προσφέροντας αυτονομία που υπερβαίνει τα 400 χιλιόμετρα και ανεφοδιασμό που δεν απαιτεί περισσότερο από λίγα λεπτά ενώ το Vivaro είναι διαθέσιμο και με δύο υπερτροφοδοτούμενους πετρελαιοκινητήρες 120 ή 177 ίππων. Επιλογές υπάρχουν και όσον αφορά στο αμάξωμα, με το νέο ελαφρύ επαγγελματικό της Opel να προσφέρεται σε δύο μήκη (4.98 ή 5.33 μέτρα) ως panel van, crew cab ή ως πλατφόρμα και να προσφέρει χωρητικότητα έως 6.6 κυβικών μέτρων ή ωφέλιμο φορτίο της τάξης των 1.4 τόνων ανάλογα με την έκδοση.