Νέο Honda ZR-V – Στιλ, πρακτικότητα και… εξηλεκτρισμός!

Νέο Honda ZR-V – Στιλ, πρακτικότητα και… εξηλεκτρισμός!

Το τρίτο νέο μοντέλο, για την ακρίβεια το τρίτο νέο SUV που θα λανσάρει η Honda στην Ευρώπη για να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στο HR-V και το CR-V, είναι το ολοκαίνουριο ZR-V που παρουσιάστηκε πέρυσι το καλοκαίρι αλλά θα λανσαριστεί το ερχόμενο φθινόπωρο. Ένα C-segment SUV που σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία προσφέρει “το ιδανικό μίγμα σοφιστικέ σχεδιασμού, πρακτικότητας και δυναμικής οδηγικής εμπειρίας” με στόχο να προσελκύσει νέους σε ηλικία αγοραστές. Κάτω από το στιλάτο εξωτερικό δε, κρύβεται η full υβριδική τεχνολογία που μοιράζεται το ίδιο DNA της Honda με το πολυβραβευμένο, νέο Civic e:HEV.

Βελτιστοποιημένο για το ZR-V, το e:HEV πλήρως υβριδικό κινητήριο σύνολο συνδυάζει έναν αποδοτικό αλλά ισχυρό δίλιτρο, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson με δύο ηλεκτροκινητήρες που παρέχουν άμεση επιτάχυνση. Θεωρητικά, το σύνολο αυτό είναι ικανό για 184 ίππους και 315 Nm ροπής αλλά η Honda δεν αναφέρει σε αυτό το σημείο ακριβή νούμερα, ούτε υπεισέρχεται σε λεπτομέρειες αναφορικά με την σημασία της πρότασης “βελτιστοποιημένο για το ZR-V” αλλά λογικά δεν θα υπάρχουν σημαντικές αλλαγές – ίσως να τροποποιηθούν παράμετροι όπως η απόκριση στο γκάζι, η ανάκτηση ενέργειας ή οι καμπύλες απόδοσης.

Το ελαφρύ αλλά άκαμπτο πλαίσιο έχει εμπνευστεί από concepts που έχουμε δει τόσο στο chassis του Civic όσο και σε αυτό του CR-V και έχει εξελιχθεί ώστε να προσφέρει δυναμική οδική συμπεριφορά και υψηλά επίπεδα ευελιξίας που συνήθως παρατηρούμε σε σπορ hatchbacks. Το τιμόνι είναι ελαφρύ αλλά “επικοινωνιακό” ενώ η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εξασφαλίζει την άνεση χωρίς να θυσιάζει την απόδοση, αυξάνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την αυτοπεποίθηση του οδηγού.

Για το design, η Honda φαίνεται πως έχει καταλήξει στις καθαρές επιφάνειες χωρίς περιττές υπερβολές για ολόκληρη την γκάμα των SUV της και το ZR-V δεν αποτελεί εξαίρεση με το αμάξωμα των 4.57 μέτρων να μην παρέχει πολλά highlights πέρα από τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, την μικρή γρίλια κάτω από το σήμα της εταιρίας και το μακρύ, επίπεδο καπό που βοηθά τόσο στην αεροδυναμική όσο και στην ορατότητα. Αντιθέτως, η Honda βασίζεται σε χαρακτηριστικά όπως η πρακτικότητα και η ευρυχωρία για να ξεχωρίσει από το πλήθος, προσφέροντας μία καμπίνα που εστιάζει στην ευχρηστία και την λειτουργικότητα με  τους πολλαπλούς μικρούς αποθηκευτικούς χώρους καθώς και τον μεγάλο χώρο αποσκευών που στην πιο… εκμεταλλεύσιμη εκδοχή του αγγίζει τα 1.291 λίτρα! Από την καμπίνα δεν λείπουν ούτε τα ποιοτικά και μαλακά στην αφή υλικά, ούτε η πρακτική τεχνολογία που δημιουργούν μία ατμόσφαιρα πολυτέλειας ενώ η μεγάλη οθόνη αφής 9.0 ιντσών που χρησιμοποιείται για το σύστημα infotainment είναι τοποθετημένη στο πάνω μέρος του ταμπλό για να τονίσει την αίσθηση του οριζόντιου χώρου.

Prev Post Στις 24 Μαΐου το νέο GT της Aston Martin
Next Post Η ΑΒΤ γιορτάζει μαζί με την Audi τα γενέθλια του RS6!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook