Νέο Citroen ë-Berlingo – Μοντέρνο design και περισσότερες δυνατότητες!

Νέο Citroen ë-Berlingo – Μοντέρνο design και περισσότερες δυνατότητες!

Ως η μάρκα που εφηύρε το βαν αναψυχής η Citroen γνωρίζει πώς να σχεδιάσει αλλά και πώς να εξελίξει ένα μοντέλο σύμφωνα με τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών. Το Berlingo ήταν και παραμένει ένα δημοφιλές μοντέλο και έχτισε αυτή την επιτυχία με την ευελιξία, την πρακτικότητα και την ευχρηστία που προσφέρει ενώ όσο περνούσαν τα χρόνια η άνεση και το στιλ βελτιώθηκαν και το Berlingo έγινε μία λύση ελευθερίας και ξεγνοιασιάς για τις οικογένειες ή εκείνους τους ανθρώπους που ακολουθούν ένα ενεργό lifestyle. Στην Ευρώπη το Citroen Berlingo είναι διαθέσιμο ως αμιγώς ηλεκτρικό και η γαλλική εταιρία παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή του με ακόμα περισσότερο χαρακτήρα στον σχεδιασμό, ακόμα περισσότερους χώρους, περισσότερη τεχνολογία και ένα αναβαθμισμένο κινητήριο σύνολο.

Ήδη από την πρώτη ματιά η νέα αισθητική του ë-Berlingo γίνεται εμφανής στο εμπρός μέρος που υιοθετεί την τελευταία εκδοχή της εταιρικής ταυτότητας της Citroen. Η γρίλια και ο προφυλακτήρας δημιουργούν ένα ενιαίο μπλοκ στο κέντρο του οποίου εμφανίζεται το νέο σήμα της γαλλικής εταιρίας ενώ αριστερά και δεξιά από το logo μία μαύρη λωρίδα διακοσμείται με ένα μοτίβο οδηγώντας οπτικά το βλέμμα μας στα φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν τη νέα “υπογραφή” τριών στοιχείων της εταιρίας με μία οριζόντια μπάρα και δύο κάθετες που χαρίζουν στο ë-Berlingo ένα μοντέρνο look. Η ανανέωση συνεχίζεται και στο πίσω μέρος με ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα αλλά το σχήμα του βαν γενικότερα δεν χαρακτηρίζεται από την ελευθερία που χαρίζει στους σχεδιαστές, οπότε οι περισσότερες αλλαγές εντοπίζονται στο εμπρός μέρος.

Στο εσωτερικό το στιλ έχει εξελιχθεί ώστε να βελτιώνει την εργονομία. Το ολοκαίνουριο ταμπλό χαρακτηρίζεται κατά κύριο λόγο από τον όγκο του αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχει χάσει το στιλ του. Φυσικά υπάρχουν άπλετοι αποθηκευτικοί χώροι για μικροαντικείμενα τόσο με το τεράστιο “Top Box” που είναι εφικτό χάρη στην μετακίνηση του αερόσακου συνοδηγού στην οροφή, όσο και από την μετατόπιση διάφορων χειριστηρίων στην περιοχή της κεντρικής κονσόλας που δημιούργησε επιπλέον κενά. Νέο είναι και το τιμόνι (προαιρετικά θερμαινόμενο) ενώ δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη υψηλής ανάλυσης 10 ιντσών για τον χειρισμό του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Τέλος, η Citroen δηλώνει κατηγορηματικά ότι το φινίρισμα αλλά και η συνολική ποιότητα της καμπίνας έχουν αναβαθμιστεί για το ανανεωμένο ë-Berlingo.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε και τα “Advanced Comfort” εμπρός καθίσματα, για πρώτη φορά στο συγκεκριμένο μοντέλο ενώ όσον αφορά στο πίσω μέρος, το ë-Berlingo που είναι διαθέσιμο σε δύο μεγέθη (“M” με μήκος 4.4 μέτρων και “XL” με μήκος 4.75 μέτρων) μπορεί να φιλοξενήσει 3 επιβάτες σε μεμονωμένα καθίσματα στην δεύτερη σειρά ή 5 επιβάτες σε δύο σειρές καθισμάτων στην μεγαλύτερη εκδοχή του. Έτσι, οι πελάτες θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα στην 5-θέσια ή την 7-θέσια διαμόρφωση αλλά σε κάθε περίπτωση, η ευελιξία και η πρακτικότητα είναι σε κορυφαίο επίπεδο με την γαλλική μάρκα να δηλώνει ότι με όλα τα καθίσματα αναδιπλωμένα, το πάτωμα είναι εντελώς επίπεδο και το μήκος φόρτωσης εκτείνεται στα 2.7 μέτρα για την “M” έκδοση και τα 3.05 μέτρα για την “XL”. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, η πολυλειτουργική “Modutop” οροφή έχει διατηρηθεί και στο ανανεωμένο ë-Berlingo ενώ συνολικά, το μοντέλο προσφέρει 27 διαφορετικούς αποθηκευτικούς χώρους στην καμπίνα με το άθροισμα της χωρητικότητας τους να αγγίζει τα 186 λίτρα! Άξιο αναφοράς είναι και το διαιρούμενο πίσω μέρος που επιτρέπει στο πίσω παράθυρο να ανοίγει ξεχωριστά από την υπόλοιπη πόρτα για φόρτωση μικρών αντικειμένων αλλά και η συνολική χωρητικότητα του χώρου αποσκευών που ξεκινά από τα 775 λίτρα (για το “M” έως την εταζέρα) και φτάνει τα 4.000 λίτρα (για το “XL” έως την οροφή).

Κλείνοντας, να αναφέρουμε ότι το ανανεωμένο ë-Berlingo έρχεται με μία νέα μπαταρία LFP ωφέλιμης χωρητικότητας 50 kWh η οποία τροφοδοτεί με ενέργεια έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων. Η εμβέλεια αγγίζει πλέον τα 320 χιλιόμετρα, βελτιωμένη κατά 20% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο ενώ το νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία διακριτά επίπεδα από τον οδηγό και η προαιρετική αντλία θερμότητας ζεσταίνει την καμπίνα χωρίς να χρησιμοποιεί ενέργεια από την μπαταρία “προφυλάσσοντας” την αυτονομία του οχήματος. Όταν το φορτίο εξαντληθεί, το ë-Berlingo μπορεί να φορτίσει από το 0 έως το 80% σε 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή 100 kW ενώ με τον ενσωματωμένο φορτιστή των 7.4 kW χρειάζονται 7.5 ώρες για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας. Προαιρετικά είναι διαθέσιμος και ένας  τριφασικός φορτιστής 11 kW με την οποίο η φόρτιση διαρκεί 5 ώρες.

Prev Post Αναμενόμενα ψηφιακό το σαλόνι της ηλεκτρικής Porsche Macan
Next Post Έφτασε η ώρα για το ηλεκτρικό Range Rover!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook