Νέες BMW M3 Sedan & Touring – Καλύτερες από ποτέ

Νέες BMW M3 Sedan & Touring – Καλύτερες από ποτέ

Με τη Σειρά 3 να εισέρχεται τώρα στην έκτη γενιά της, η BMW M3 είναι πιο ισχυρή, πιο σίγουρη, πιο προηγμένη, πιο ευέλικτη και με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση από ποτέ. Η αίσθηση αγωνιστικού αυτοκινήτου που είναι συνδεδεμένη με την BMW M3 και γίνεται αντιληπτή σε κάθε χιλιόμετρο της διαδρομής προσφέρεται με εντελώς διαφορετικούς τρόπους σε την τελευταία αυτή γενιά. Η BMW M3 Sedan πλαισιώνεται τώρα από μια έκδοση Touring, η οποία συνδυάζει τα κλασικά χαρακτηριστικά επιδόσεων με πρόσθετη πρακτικότητα και αυξημένη ικανότητα μεταφοράς φορτίου. Έχοντας διαφορετικής φιλοσοφίας αμαξώματα και ειδικά χαρακτηριστικά, τα μοντέλα Sedan και Touring καταλαμβάνουν πολύ διαφορετικές θέσεις στη γκάμα της M3.

Κάτι το οποίο αναμφισβήτητα μοιράζονται είναι η εντυπωσιακή σχεδίαση εμπλουτισμένη με στοιχεία M που έχουν κατασκευαστεί για να ανταποκρίνονται στις τεχνικές απαιτήσεις για μεγαλύτερη παροχή αέρα ψύξης και υψηλή αεροδυναμική ισορροπία. Η μεγάλη, κατακόρυφη μάσκα νεφρών BMW με τις χαρακτηριστικές διπλές μπάρες M σε οριζόντια διάταξη, οι δυναμικά σμιλεμένοι θόλοι των τροχών, οι εκτεταμένες πλευρικές ποδιές σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα που δημιουργεί αντίθεση καθώς και πρόσθετα στοιχεία στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα καταδεικνύουν τις δυναμικές δυνατότητες των δύο μοντέλων. Η BMW M3 Sedan διαθέτει στάνταρ οροφή από ανθρακονήματα. Η οροφή της BMW M3 Touring, όπως και οι στάνταρ ράγες οροφής, έχουν μαύρο φινίρισμα. Διαθέτει ένα πτερύγιο Gurney στην αεροτομή οροφής ως πρόσθετο αεροδυναμικό στοιχείο.

Όλες οι εκδόσεις των νέων BMW M3 Sedan και BMW M3 Touring διαθέτουν έναν υψηλόστροφο straight-six κινητήρα με τεχνολογία M TwinPower Turbo. Πολυάριθμα στοιχεία από τους κινητήρες των αγωνιστικών αυτοκινήτων της BMW προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις των δύο μοντέλων επιτρέπουν στη μονάδα ισχύος της M3 να προσφέρει μια αλάνθαστη εμπειρία επιδόσεων τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα. Ο στροφαλοθάλαμος σε σχεδίαση “closed-deck” χωρίς χιτώνια είναι εξαιρετικά άκαμπτος και συνεργάζεται με έναν σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα χαμηλού βάρους με στόχο την επίτευξη εξαιρετικά υψηλών τιμών ροπής. Οι οπές των κυλίνδρων φέρουν επίστρωση σιδήρου μέσω ψεκασμού με ηλεκτρικό τόξο. Ο πυρήνας της κυλινδροκεφαλής κατασκευάζεται με χρήση τεχνικών τρισδιάστατης εκτύπωσης – ένα ακόμα χαρακτηριστικό των μοντέλων Μ – και επιτρέπει τη βέλτιστη διάταξη των αγωγών ψύξης για ιδανική διαχείριση των θερμοκρασιών, η οποία θα ήταν αδύνατο να επιτευχθεί με συμβατικές μεθόδους χύτευσης μετάλλων.

Η παραλλαγή κινητήρα που χρησιμοποιείται στις νέες BMW M3 Competition Sedan και BMW M3 Competition Touring με M xDrive αποδίδει επιπλέον 20 hp χάρη στη βελτιστοποιημένη διαμόρφωση της μονάδας ψηφιακού ελέγχου κινητήρα (DME). Ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας αποδίδει πλέον μέγιστη ισχύ 530 hp στις 6.250 σ.α.λ ενώ η ροπή αγγίζει πλέον τα 650 Nm μεταξύ 2.750 και 5.730 στροφών ανά λεπτό. Η νέα BMW M3 Competition Sedan με M xDrive έχει επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η νέα BMW M3 Competition Touring με M xDrive ολοκληρώνει το ίδιο σπριντ σε 3,6 δευτερόλεπτα – ελάχιστα παραπάνω, παρά το μεγαλύτερο βάρος της. Η αυξημένη απόδοση των δύο τετρακίνητων μοντέλων αντικατοπτρίζεται στους χρόνους επιτάχυνσης 0 – 200 km/h που είναι κατά 0,5 δευτερόλεπτα ταχύτεροι σε κάθε περίπτωση. Το Sedan πετυχαίνει πλέον χρόνο 11,8 δευτερόλεπτα, ενώ το Touring μοντέλο 12,4 δευτ. Όλες οι εκδόσεις της νέας BMW M3 Sedan και της νέας BMW M3 Touring έχουν στάνταρ τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Ωστόσο, με το προαιρετικό M Driver’s Package, η τιμή αυτή αυξάνεται στα 290 km/h για τα sedan μοντέλα και στα 280 km/h για τις εκδόσεις Touring, επιτρέποντας στους οδηγούς να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες των ισχυρών κινητήρων.

Το χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο που διαθέτει η νέα BMW M3 Sedan είναι ρυθμισμένο με βέλτιστο τρόπο στα χαρακτηριστικά απόδοσης κάθε κινητήρα όπως και το στάνταρ 8-τάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic των μοντέλων Competition. Τα δύο ισχυρότερα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με το σύστημα τετρακίνησης M xDrive για ακόμα πιο υψηλά επίπεδα πρόσφυσης. Η ρύθμιση του έξυπνου συστήματος τετρακίνησης που στέλνει περισσότερη ισχύ στον πίσω άξονα ενισχύει περαιτέρω την ευελιξία των νέων BMW M3 Competition Sedan και BMW M3 Competition Touring με M xDrive. Το σύστημα συνεργάζεται με το ενεργό διαφορικό Active M Differential του πίσω άξονα – η λειτουργία του οποίου είναι επίσης πλήρως μεταβλητή.

Κατά τα άλλα, το πακέτο που μεταμορφώνει την απλή Σειρά 3 σε M3 περιλαμβάνει ενισχύσεις στο πλαίσιο, ειδική κινηματική και ελαστοκινηματική για την στάνταρ ενεργή ανάρτηση, πιο άμεσο και επικοινωνιακό σύστημα διεύθυνσης και το αναβαθμισμένο με 6-πίστονες δαγκάνες στον εμπρός άξονα σύστημα πέδησης – προαιρετικά είναι διαθέσιμα και τα κεραμικά M Carbon που όχι μόνο είναι ελαφρύτερα αλλά και πιο ανθεκτικά στην καταπόνηση. Για την ιστορία, να σημειώσουμε ότι όλες νέες εκδόσεις της BMW M3 εξοπλίζονται με σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών μπροστά και 19 πίσω ενώ υπερπλήρεις είναι και στον τομέα της τεχνολογίας τόσο σε επίπεδο συνδεσιμότητας, φωτισμού με τους νέας σχεδίασης προβολείς LED, ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με το BMW Operating System 8.5 που συνδυάζεται με την χαρακτηριστική κυρτή οθόνη όσο και σε επίπεδο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης με όλες τις τεχνολογίες που περιμένει να βρει κάποιος σε μία BMW. Τέλος, να αναφέρουμε ότι όλες οι εκδόσεις της νέας BMW M3 Sedan και της νέας BMW M3 Touring θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο και θα λανσαριστούν σε όλο τον κόσμο, με την παραγωγή να ξεκινά σταδιακά τον Ιούλιο του 2024.

Prev Post Nέο Ford Kuga Hybrid – Διανύει 900 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα
Next Post Η Bugatti υπόσχεται ότι αυτή είναι η τελευταία Chiron
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook