Η Ford δεν έχασε καθόλου χρόνο παρουσιάζοντας ήδη την πρώτη πιο… ειδική έκδοση της νέας Mustang. Το όνομα της είναι “Dark Horse” και έρχεται να προστεθεί προσωρινά στην κορυφή της γκάμας της 7ης γενιάς του αμερικανικού sports car προσφέροντας κάτι περισσότερο όσον αφορά στις επιδόσεις, είτε μιλάμε για επιτάχυνση στην ευθεία είτε για τις δυνατότητες του οχήματος στις στροφές. Η δουλειά πάνω στην Mustang Dark Horse ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια και το τελικό αποτέλεσμα είναι η πιο ικανή Mustang που έχει λανσαριστεί ποτέ στην αγορά με τον 5-λιτρο V8!
Μιας που αναφέραμε τον κινητήρα, αυτός είναι ο γνωστός “Coyote” V8 που στη νέα γενιά της Mustang διαθέτει δύο πεταλούδες εισαγωγής αλλά ειδικά για την Dark Horse, έχει εξοπλιστεί με ένα πιο άγριο σετ εκκεντροφόρων, σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα και μπιέλες απευθείας από την απερχόμενη GT500 των 760+ ίππων και φυσικά, νέο λογισμικό για να διαχειρίζεται τα νέα δεδομένα. Κατά συνέπεια, ο ατμοσφαιρικός V8 είναι ο ισχυρότερος “Coyote” που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Mustang αν και η Ford δεν αποκαλύπτει ακόμα τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά του. Ακούγεται πάντως ότι ο στόχος είναι “τουλάχιστον 500 ίπποι” οπότε δύσκολα θα μείνει κάποιος παραπονεμένος από την δύναμη της Mustang Dark Horse δεδομένου ότι δεν μιλάμε για μία πραγματικά ακραία Shelby.

Ο κινητήρας συνδυάζεται, όπως και στην βασική Mustang GT, είτε με ένα 10-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό (το ίδιο που χρησιμοποιεί η απερχόμενη Mach 1) ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην ψύξη των εξαρτημάτων με ένα επιπλέον ψυγείο λαδιού, ένα ψυγείο για τον πίσω άξονα και ένα νέο ψυγείο νερού, ελαφρύτερο από αυτό που αντικαθιστά να εξασφαλίζουν την αξιοπιστία και την μακροζωία των μηχανικών της κορυφαίας Mustang. Στην ανάρτηση βρίσκουμε τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ MagneRide που έχουν καλιμπραριστεί ειδικά για τη νέα γενιά ενώ το “Performance Package” προσθέτει μεγαλύτερη αντιστρεπτική πίσω, σκληρότερα ελατήρια και μία μπάρα θόλων εμπρός ενώ το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen μεγιστοποιεί την πρόσφυση του αυτοκινήτου σε συνδυασμό με τα Pirelli P Zero PZ4 ελαστικά σε ένα σετ ζαντών 19 ιντσών, οι οποίες φιλοξενούν και το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης της Brembo. Όποιος θέλει κάτι περισσότερο, υπάρχει και το “Handling Package” που προσθέτει ένα πιο επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο, ακόμα σκληρότερα ελατήρια, νέες αντιστρεπτικές ράβδους και τa Pirelli Trofeo ελαστικά, τα οποία για πρώτη φορά σε μη-Shelby μοντέλο επενδύουν ανθρακονημάτινες ζάντες που προσφέρει η Ford στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού.

Όσον αφορά στην εμφάνιση, η Mustang Dark Horse ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες χάρη στη νέα γρίλια, τα φιμέ φωτιστικά σώματα, τις μαύρες απολήξεις της εξάτμισης και τα πιο βαθιά μαρσπιέ ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν και τα διάφορα σήματα. Στην καμπίνα ξεχωρίζουμε το νέο flat-bottom τιμόνι με την suede επένδυση και τον επιλογέα από 3D-printed τιτάνιο για το 6-τάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο. Καθόλου άσχημα για την προσωρινά κορυφαία Ford Mustang!