Νέα BMW 7 Series. Η 7η και η πρώτη ηλεκτρική!

Νέα BMW 7 Series. Η 7η και η πρώτη ηλεκτρική!

Σαράντα πέντε χρόνια έχουν περάσει από το ντεμπούτο της πρώτης BMW 7 Series και σήμερα παρουσιάζεται η 7η κατά σειρά γενιά η οποία ενδεχομένως να είναι από τις πιο σημαντικές. Όχι επειδή υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της γερμανικής εταιρίας με την τεράστια γρίλια και τα χωρισμένα σε δύο μέρη φωτιστικά σώματα εμπρός, αλλά επειδή είναι η πρώτη που είναι διαθέσιμη και ως αμιγώς ηλεκτρική με την i7 που κάνει την πρεμιέρα της ταυτόχρονα με τις βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

Αυτό είναι το πρώτο που χρίζει διευκρίνησης όσον αφορά στη νέα 7 Series. Η BMW προσφέρει διαφορετικές εκδόσεις ανάλογα με την αγορά στην οποία απευθύνεται. Για παράδειγμα, στην Κίνα, τις Η.Π.Α. και σε “άλλες αγορές” η νέα 7 Series θα είναι διαθέσιμη με δύο ήπια υβριδικούς βενζινοκινητήρες ενώ στην Ευρώπη θα λανσαριστεί αρχικά μονάχα η i7. Αυτή κινείται χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 544 ίππων οι οποίοι τροφοδοτούνται με ενέργεια από μία μπαταρία 101,7 kWh που χαρίζει αυτονομία έως 625 χιλιομέτρων. Η φόρτιση 10 λεπτών στο μέγιστο των 195 kW δίνει στην i7 έως 170 χιλιόμετρα εμβέλειας

Λίγο αργότερα θα προστεθεί στην γκάμα ένας ήπια υβριδικός 3-λιτρος πετρελαιοκινητήρας 286 ίππων και πιο μετά θα ακολουθήσουν οι plug-in υβριδικές εκδόσεις, με την “βασική” να παράγει 490 ίππους συμπεριλαμβανομένου του σύντομου ηλεκτρικού boost. Τέλος, στην κορυφή της γκάμας της νέας 7άρας θα τοποθετηθεί από τη μία η ηλεκτρική i7 M70 xDrive που θα προσφέρει “περισσότερα από 600 άλογα και 1.000 Nm ροπής” επιτρέποντας στο μεγάλο sedan να επιταχύνει στα 100 km/h σε λιγότερο από 4.0 δευτερόλεπτα και από την άλλη η plug-in υβριδική M760e xDrive των 571 ίππων και 800 Nm ροπής!

Κατά τα άλλα, να σημειώσουμε ότι η νέα BMW 7 Series χρησιμοποιεί μία τροποποιημένη εκδοχή της CLAR αρχιτεκτονικής και έχει μεγαλώσει σε μέγεθος κατά 130 χιλιοστά στο μήκος (5.391mm), 48 χιλιοστά στο πλάτος (1950mm) και 51 στο ύψος (1.544mm) ενώ για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια δεν προσφέρει επιλογή όσον αφορά στο μήκος του μεταξονίου – όλες οι 7 Series έχουν μεταξόνιο της τάξης των 3.215 χιλιοστών, κατά 5 χιλιοστά μεγαλύτερο από αυτό της LWB έκδοσης της προηγούμενης γενιάς. Στυλιστικά, έχει διατηρήσει τις χαρακτηριστικές αναλογίες αλλά όπως προείπαμε, υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της BMW με την μεγάλη γρίλια και τα διπλά φωτιστικά σώματα εμπρός. Τα πίσω είναι λεπτά και τοποθετημένα αρκετά ψηλά ενώ το πορτ-μπαγκάζ έχει μία ελαφρώς καθοδική γραμμή. Παράλληλα, η BMW προσφέρει τρία διαφορετικά “M” πακέτα (M Sport, M Sport Pro και M Performance) ενώ δίνει την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε χρωμιωμένα ή μαύρα διακοσμητικά. Οι ζάντες ελαφρού κράματος έχουν μέγεθος από 19 έως 22 ιντσών και η i7 έχει τα δικά τις στοιχεία διαφοροποίησης με την “κλειστή” γρίλια, τις διαφορετικές ζάντες και τις μπλε λεπτομέρειες.

Στην καμπίνα, η νέα 7 Series έχει αποκτήσει την κυρτή οθόνη με την τελευταία γενιά του iDrive 8 λειτουργικού συστήματος αλλά την παράσταση κλέβει η προαιρετική οθόνη των 31.3 ιντσών που “κρύβεται” στην οροφή μέχρι να κληθεί από τους επιβάτες και προσφέρει δυνατότητες streaming μέσα από την πλατφόρμα Amazon Fire TV σε φορμάτ 16:9, 21:9 ή 32:9! Ο έλεγχος της γίνεται είτε απευθείας αγγίζοντας την είτε μέσω των δύο πάνελ αφής 5.5 ιντσών στις πόρτες. Από την λίστα του εξοπλισμού δεν θα μπορούσε να λείπει ούτε το ηχοσύστημα των 18 ηχείων που μπορεί να αντικατασταθεί προαιρετικά από ένα της Bowers & Wilkins με 36 ηχεία, ούτε φυσικά η ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης που χαρακτηρίζεται από την εταιρία ως “Level 2 Plus” και ασφάλειας. Η τιμής της ολοκαίνουριας BMW 7 Series θα ανακοινωθεί στο προσεχές μέλλον.

Prev Post Ferrari 296 GTS. Καλό καλοκαίρι!
Next Post Lexus RZ 450e. Ηλεκτρικό με την ταυτότητα της Lexus!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook