Μικρό, προσιτό sportscar ετοιμάζει η Toyota

Μικρό, προσιτό sportscar ετοιμάζει η Toyota

Η ιδέα ενός μικρού και προσιτού σπορ μοντέλου τριγυρνά στο μυαλό της Toyota εδώ και πολλά χρόνια. Από το 2015, οπότε και είχε παρουσιάσει το χαριτωμένο S-FR Concept με ένα μικρό διάλλειμα μέχρι το 2021 και το Sports EV που αποτελούσε μέρος του φιλόδοξου πλάνου στροφής στην ηλεκτροκίνηση της ιαπωνικής μάρκας. Παρότι όμως ως ιδέα δεν έχει απορριφθεί όλα αυτά τα χρόνια, δεν έχει πάρει ούτε το πράσινο φως ώστε να εξελιχθεί σε κάτι πιο… χειροπιαστό. Αυτό ενδεχομένως να αλλάξει στο προσεχές μέλλον αφού ιαπωνικά μέσα αναφέρουν πως η Toyota, η Suzuki και η Daihatsu ίσως να συνεργαστούν ώστε να κάνουν αυτό το μικρό και προσιτό σπορ μοντέλο, πραγματικότητα.

Προς το παρόν δεν έχουμε πολλές πληροφορίες σχετικά αφού τα όποια φημολογούμενα πλάνα δεν έχουν επιβεβαιωθεί από οποιαδήποτε εκ των τριών εταιριών, αλλά το δημοσίευμα κάνει λόγο για ένα sports car με μήκος που αγγίζει τα 4.20 μέτρα και έναν κινητήρα 1.000 κ.εκ. τοποθετημένο στο κέντρο του, να κινεί τους τροχούς του πίσω άξονα. Δεδομένου ότι το βάρος του αυτοκινήτου δύσκολα θα υπερβαίνει τα 1.000 κιλά, τα 120 άλογα και 200 Nm ροπής που ακούγεται πως θα παράγει ο βενζινοκινητήρας θα είναι αρκετά για να παρέχουν μία… ζωηρή οδική συμπεριφορά ενώ το γεγονός ότι θα είναι εξηλεκτρισμένος σημαίνει πως το ήπια υβριδικό σύστημα θα συνεισφέρει τόσο στις επιδόσεις όσο και στην οικονομία καυσίμου (και τις εκπομπές ρύπων φυσικά). Ούτως ή άλλως, στόχος για ένα αυτοκίνητο αυτού του είδους δεν είναι οι απόλυτες επιδόσεις αλλά η οδηγική ευχαρίστηση, οπότε μπορείς να φανταστείς το φημολογούμενο μοντέλο ως ένα Mazda MX-5 σε ύφος, στιλ και χαρακτήρα. Τα νούμερα που ακούγονται για το sports car των Toyota/Suzuki/Daihatsu δεν απέχουν πολύ από αυτά του MX-5 άλλωστε…

Οι πληροφορίες που κυκλοφορούν λένε ότι η Suzuki έχει αναλάβει την εξέλιξη του 1000άρη, υπερτροφοδοτούμενου, ήπια υβριδικού βενζινοκινητήρα και πως το πλαίσιο και η ανάρτηση θα φέρουν την υπογραφή της Toyota ή/και της Gazoo Racing. Αυτό που μένει να δούμε είναι το design, με τις φήμες να αναφέρουν πως το sports car θα δανείζεται κάποια στοιχεία από το Daihatsu Copen. Αν τελικά προχωρήσει το project, το ιαπωνικό μέσο ισχυρίζεται πως η τιμή του τελικού προϊόντος θα κυμαίνεται από τα 2.2 έως τα 2.8 εκατομμύρια yen, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, που μεταφράζονται σε €15.350 έως €19.500 με την τρέχουσα ισοτιμία.

Prev Post Alpine A523 – Ροζ πάνθηρας!
Next Post Νέο Mazda CX-60 Diesel – Aνακοινώθηκαν οι τιμές του
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook