Mercedes B Class 180d 7G DCT. Με πολυμορφίζων χαρακτήρα

Σε μία εποχή όπου η κυριαρχία των SUV έχει αρχίσει να δημιουργεί προβλήματα σε πολλές άλλες κατηγορίες εκ των οποίων το σημαντικότερο σε αυτή των πολυμορφικών, η οποία σχεδόν εξαφανίστηκε, θέλει πραγματικά κότσια για να παρουσιάσεις τον αντικαταστάτη ενός μοντέλου, που ανήκει στη συγκεκριμένη κατηγορία. Και όπως φαίνεται η Mercedes τα διαθέτει, καθώς μπορεί να έχει διευρύνει πάρα πολύ τη γκάμα των SUV που διαθέτει, αποφάσισε ωστόσο να διατηρήσει και τη B Class, παρουσιάζοντας την ολοκαίνουρια τρίτη γενιά της, επίσης με πολυμορφίζων χαρακτήρα, όπως και οι δύο προηγούμενες γενιές του μοντέλου.

Aν και πολυμορφίζων, το ύψος του δεν είναι μεγάλο

Από το 2005 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, κατάφερε να πουλήσει πάνω από ενάμιση εκατομμύρια αντίτυπα σε ολόκληρο τον κόσμο. Μία πορεία αξιοπρεπέστατη η οποία μένει να δούμε αφενός αν η νέα γενιά έχει τα αυτοκινητικά εχέγγυα να τη συνεχίσει, αφετέρου αν θα καταφέρει να αντισταθεί στην επέλαση των SUV. To πρώτο σκέλος θα εξετάσουμε ευθύς αμέσως, ενώ για το δεύτερο θα φανεί στη πορεία.

Και το πίσω μέρος του είναι λιτό σχεδιαστικά

Δύσκολη άσκηση η εξωτερική εμφάνιση

Όταν έχεις αποφασίσει να διατηρήσεις στη γκάμα σου ένα πολυμορφίζων μοντέλο, έχεις να αντιμετωπίσεις και να λύσεις διάφορα προβλήματα. Το πρώτο έχει να κάνει με την εμφάνιση, αφού από τη μία δεν έχεις πολλά περιθώρια κινήσεων εξαιτίας του χαρακτήρα του αυτοκινήτου, αφετέρου είναι σχεδόν απαραίτητο να προσφέρεις και κάτι το διαφορετικό προκειμένου να προσελκύσεις τους υποψήφιους αγοραστές. Και η χρυσή τομή για την Μercedes ήταν η χρήση κάποιων σχεδιαστικών στοιχείων από την A Class σε συνδυασμό με μία σπορτίφ αίσθηση που προκύπτει από το χαμήλωμα του ύψους.

Η άνεση στο ταξίδι είναι το βασικό του χαρακτηριστικό

Μάλιστα θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί, με μία μικρή δόση υπερβολής, πως πρόκειται για ένα ψηλό χάτσμπακ, προκειμένου να αποτυπώσει τη πραγματικότητα. Ο συνδυασμός της επιμήκυνσης του αμαξώματος με το χαμήλωμα του ύψους, συμβάλει τα μέγιστα στη πολυπόθητη δημιουργία της περίφημης σπορτίφ αίσθησης. Πιο συγκεκριμένα το μήκος του αυτοκινήτου βρίσκεται στα 4.419 μέτρα, το πλάτος στα 1.796 και το ύψος στα 1.562 μέτρα ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2.729 μέτρα με άκρως θετική επίδραση στους προσφερόμενους χώρους όπως θα διαβάσετε στη συνέχεια.

Ακολουθούν τη συνολικά λιτή και απέριττη φιλοσοφία στη σχεδίαση

Το εμπρός μέρος της νέας B Class ξεχωρίζει χάρη στα λεπτά φωτιστικά σώματα, που ενσωματώνουν τα LED φώτα, ενώ στο πίσω κομμάτι του αυτοκινήτου η σχεδίαση είναι ακόμη πιο ήπια. Η διπλή απόληξη της εξάτμισης, λειτουργεί στη κατεύθυνση της σπορτίφ εικόνας στην οποία αναφερθήκαμε πιο πάνω. Συνολικά λοιπόν, χωρίς να έχει κάτι το ιδιαίτερο, η Τρίτη γενιά του μοντέλου καταφέρνει να συνδυάσει αισθητικά στοιχεία από διαφορετικές κατηγορίες, αμβλύνοντας έτσι σε μεγάλο βαθμό τον όρο «πολυμορφικό» και προσθέτοντας καλαίσθητα αλλά ήπια, σπορτίφ χαρακτηριστικά.

Η αναμενόμενη ποιότητα, συνδυάζεται με υψηλή τεχνολογία

Χώροι, ποιότητα και τεχνολογία

Το παραπάνω τρίπτυχο αποτυπώνει με τον πλέον ευκρινή τρόπο το εσωτερικό της νέας B Class. Ξεκινώντας από το πρώτο χαρακτηριστικό, πέντε ενήλικα άτομα θα μπορέσουν ακόμη και να ταξιδέψουν για μεγάλη απόσταση, χωρίς να χρειαστεί να κάνουν αξιόλογες υποχωρήσεις σε κανέναν τομέα. Το ίδιο άνετο είναι και το  πορτ-μπαγκάζ με το  διπλό δάπεδο και συστήματα συγκράτησης, θήκες και φωτισμό. Η διαιρούμενη πίσω πλάτη του καθίσματος σε αναλογία 40:20:40, προσθέτει χώρο στην μεταφορά ογκωδών φορτίων, με τη χωρητικότητα υπό κανονικές συνθήκες να βρίσκεται στα 445 λίτρα.

Οι χώροι είναι αρκετοί ακόμη και για πέντε άτομα

Σε ότι αφορά τη ποιότητα, αυτή θα τη συναντήσετε στα υλικά, στη κατασκευή, στην ηχομόνωση αλλά και στη κύλιση και βεβαίως είναι ένα από τα ουκ άνευ χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου, που φέρει το αστέρι ως σήμα. Σε σχέση με τη προσφερόμενη τεχνολογία, εδώ έχει μεταφερθεί αυτούσια η εικόνα αλλά και το λειτουργικό σύστημα M BUX από την A class, το οποίο όταν μάθετε τη προφορά με την οποία πρέπει να δίνετε τις φωνητικές εντολές, απλώς θα σας εκπλήξει. Οι δύο οθόνες, διαθέτουν άπειρες δυνατότητες παραμετροποίησης και όταν μάθετε το χειρισμό τους από τα κουμπάκια αφής που βρίσκονται στο τιμόνι, η μέσω του touchpad, στη κεντρική κονσόλα, σίγουρα θα αφιερώνεται αρκετό χρόνο στο να ασχολείστε μαζί τους.

Με βασικό γνώμονα την άνεση

Ακόμη καλύτερος

Ο λόγος για τον τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα των 1500 κυβικών με τους 116 ίππους και τα 26.4 κιλά ροπής, ο οποίος εκτός από την πολιτισμένη λειτουργία αποδείχθηκε χαρακτηριστικά ικανός και ιδιαίτερα οικονομικός σε κατανάλωση καθώς δεν ξεπέρασε τα πέντε λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα. Σε αυτό συνέβαλε σημαντικά και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων, με τη πολύ καλή κλιμάκωση. Μόνο θέμα η σχετική απότομη εκκίνηση, η οποία χρειάζεται κάποια εξοικείωση, ειδικά όταν επιχειρείτε να παρκάρετε.

Εκτός από ικανός, είναι και ολιγαρκής ως πρός την κατανάλωση

Ταξιδιάρικη

Όταν μιλάμε για ένα τέτοιο αυτοκίνητο, το βασικό ζητούμενο είναι η άνεση και η ασφάλεια. Και η B Class τα προσφέρει και τα δύο. Σε ότι έχει να κάνει με την άνεση, η ιδιαίτερα προσεγμένη ηχομόνωση σε συνδυασμό με την πολύ υψηλή ποιότητα κύλισης, την καθιστούν ιδανική για μεγάλα ταξίδια, καθώς μπορεί να διανύσει εκατοντάδες χιλιόμετρα, χωρίς να κουράσει οδηγό και επιβάτες. Βεβαίως ανάλογα με τις διαθέσεις και τις ανάγκες σας, μπορείτε να επιλέξετε μία από τις λειτουργίες Eco, Comfort και Sport και να οδηγήσετε με τον ρυθμό που εσείς θέλετε. Προφανώς και θα πρέπει να έχετε πάντα στο μυαλό σας ότι οδηγείτε ένα πετρελαιοκίνητο πολυμορφικό όχημα και όχι μία σπορ κατασκευή.

Η οδική του συμπεριφορά δεν προβληματίζει σε καμία περίπτωση

Από εκεί και πέρα θα ευχαριστηθείτε τη ροπή του κινητήρα, την ευκολία του αυτόματου κιβωτίου και βεβαίως τη πολύ χαμηλή κατανάλωση σε κάθε κατάσταση. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι διακριτικά και σπάνια θα καταλάβετε πότε επεμβαίνουν.  Μόνο το ενεργό σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας επεμβαίνει πραγματικά άμεσα και ίσως σας ξαφνιάσει αλλά οι ρυθμίσεις του μπορούν να αμβλύνουν τις αντιδράσεις του, ενώ φυσικά μπορεί να απενεργοποιηθεί και πλήρως, με αρκετές κινήσεις είναι η αλήθεια.

Υπό όρους και προϋποθέσεις μπορεί να γίνει μέχρι και απολαυστική

Tελικά η Τρίτη γενιά της B Class, μπορεί να κολυμπάει σε πολύ βαθιά νερά, έχοντας να αντιμετωπίσει την επέλαση των SUV, η Mercedes ωστόσο φρόντισε να της δώσει όλα όσα χρειάζεται κάποιος ο οποίος δεν αρέσκεται και τόσο πολύ στην ιδέα των SUV. Πολύ καλοί χώροι, υψηλή τεχνολογία, χαρακτηριστική άνεση στο ταξίδι και τιμή η οποία για την B180d της δοκιμής μας ξεκινάει από τα 33590 Ευρώ.

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Ποιότητα κύλισης
  • Άνεση
  • Ποιότητα υλικών και κατασκευής
  • Χώροι
  • Κατανάλωση

[/vc_column_text]
[/vc_column]
[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Απότομο ξεκίνημα

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1″][vc_column_text]

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1500 κ.εκ. Turbodiesel
Ίπποι 116
0-100 10.7″
Τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 5 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 102 γρ/χλμ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Παραπάνω από ικανοποιητικό και ο χώρος των αποσκευών
Prev Post Audi A1 Sportback 30 TFSi S Tronic. Premium σε όλα
Next Post Seat Ibiza 1.6 TDi 95 PS. Για πολλά και οικονομικά χιλιόμετρα
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook