Mercedes-AMG EQE. Ηλεκτρικό super-sedan με έως 687 ίππους!

Πέρασαν οι εποχές που σε κάθε παρουσίαση της Mercedes-AMG κοιτάγαμε πρώτα τις αλλαγές στην εμφάνιση πριν αναζητήσουμε την βενζινοκίνητη πηγή της ισχύος. Τότε που περιμέναμε να δούμε μία στον δρόμο για να ακούσουμε τον βαθύ ήχο του V8. Τώρα, η γκάμα της εταιρίας από το Affalterbach μεγαλώνει αλλά κάτω από την ελαφρώς πιο επιθετική εμφάνιση κρύβονται ήσυχοι (αλλά πανίσχυροι) ηλεκτροκινητήρες καθώς η Mercedes-AMG παρουσιάζει την δική της εκδοχή για την EQE. Για την ακρίβεια, τις δικές της δύο εκδοχές για την EQE καθώς η εταιρία προσφέρει το ηλεκτρικό super-sedan σε δύο “γεύσεις”: την πιο ήπια EQE 43 4Matic και την κορυφαία EQE 53 4Matic+.

Αμφότερες βασίζονται στην EQE 350 η οποία εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 292 ίππων στον πίσω άξονα αλλά η πρώτη προσθέτει έναν ακόμα στον εμπρός άξονα για συνδυαστική ιπποδύναμη της τάξης των 476 ίππων και ροπή που αγγίζει τα 858 Nm, με αποτέλεσμα το σπριντ στα 100 km/h να ολοκληρώνεται σε 4.2 δευτερόλεπτα (με ελάχιστο state-of-charge το 50%) και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 km/h. Η EQE 53 4Matic+ από την άλλη, χάρη στους ειδικά τροποποιημένους ηλεκτροκινητήρες προσφέρει 626 ίππους και 950 Nm ροπής, 3.5 δευτερόλεπτα για το 0-100 km/h και τελική 220 km/h αλλά και την δυνατότητα επιλογής του προαιρετικού AMG Dynamic Plus Package που αυξάνει την ιπποδύναμη στα 687 άλογα και την ροπή στα 1.000 Nm (για σύντομο χρονικό διάστημα) με αποτέλεσμα να μειώνεται στα 3.3 δευτερόλεπτα ο χρόνος που απαιτείται για το 0-100 και να αυξάνεται η τελική ταχύτητα στα 240 km/h! Η μπαταρία δε, έχει μέγεθος 90.6 kWh εξασφαλίζοντας αυτονομία 444 έως 533 χιλιομέτρων ανάλογα με την έκδοση και τον εξοπλισμό, με την φόρτιση να γίνεται είτε σε οικιακό φορτιστή 11 ή 22 kW, είτε σε ταχυφορτιστή έως τα 170 kW που σημαίνει ότι αναπληρώνονται περίπου 180 χιλιόμετρα σε μόλις 15 λεπτά.

Αμφότερες οι δύο εκδόσεις διαθέτουν το πλήρως μεταβλητό σύστημα τετρακίνησης της γερμανικής εταιρίας που είναι σε θέση να αλλάζει σε πραγματικό χρόνο την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού και του δρόμου, ενώ αμφότερες εξοπλίζονται με μία τροποποιημένη εκδοχή της AMG Ride Control+ αερανάρτησης με νέα μουαγιέ, νέες αντιστρεπτικές ράβδους, νέες βάσεις και συνδέσμους ώστε να καλύπτει τις ειδικές απαιτήσεις των πελατών της AMG. Ταυτόχρονα, η ανάρτηση μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 5 χιλιοστά σε κάθε περίπτωση και 15 χιλιοστά επιπλέον είτε με την επιλογή των προγραμμάτων Sport και Sport+, είτε βάσει ταχύτητας, από τα 120 km/h και πάνω. Standard είναι και το σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης ενώ το σύστημα πέδησης αναβαθμίστηκε με δίσκους 415 χιλιοστών και 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 378 χιλιοστών με μονοπίστονες δαγκάνες πίσω. Προαιρετικά είναι διαθέσιμο το κεραμικό σύστημα πέδησης με δίσκους διαμέτρου 440 χιλιοστών, το οποίο βεβαίως συνδυάζεται αποκλειστικά με τις επίσης προαιρετικές ζάντες ελαφρού κράματος 21 ιντσών (οι standard έχουν διάμετρο 20 ιντσών).

Όσον αφορά στην εμφάνιση, η τακτική που φαίνεται να ακολουθεί η Mercedes-AMG για τα ηλεκτρικά μοντέλα της είναι αυτή της διακριτικής αναβάθμισης. Έτσι, οι κορυφαίες EQE αποκτούν ελαφρώς διαφορετική γρίλια μαύρου χρώματος με χρωμιωμένες κάθετες μπάρες, νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, διαφορετικές ζάντες ελαφρού κράματος και στην καμπίνα, σπορ καθίσματα, τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος, νέα πεντάλ και τα απαραίτητα διακοσμητικά και σήματα. Όπως και στην standard EQE, είναι διαθέσιμο προαιρετικά η MBUX Hyperscreen με τις 3 οθόνες, συμπεριλαμβανομένης αυτής που είναι μπροστά από τον συνοδηγό!

Prev Post Η Peugeot αποκαλύπτει το πρωτοποριακό 9X8.
Next Post F1 Spanish Grand Prix. Δράμα, θρίαμβος και αλλαγή στην κορυφή!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook