Με twin-turbo V8 το αγωνιστικό της Porsche.

Το LMDh αγωνιστικό της Porsche ξεκίνησε το πρόγραμμα των δοκιμών πριν πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στις 24 ώρες του Le Mans το 2023 και οι νέες φωτογραφίες δείχνουν το… αβάφτιστο μοντέλο να γυρνά στην ιδιόκτητη πίστα της εταιρίας στο Weissach στα χέρια του οδηγού της, Fred Mako.

Όπως φαίνεται, το αγωνιστικό της Porsche δεν είναι ολοκληρωμένο καθώς λείπουν κάποιες λεπτομέρειες που είδαμε στις πρώτες φωτογραφίες με πιο χαρακτηριστικές τις ελλείψεις των εμπρός φαναριών και τις πίσω λεπτής μπάρας LED αλλά περισσότερο ενδιαφέρον από το σχεδιαστικό/αεροδυναμικό κομμάτι έχει αυτό που κρύβεται κάτω από την επιφάνεια. Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές της και πιο συγκεκριμένα, την Peugeot και την Toyota, που χρησιμοποιούν V6 βενζινοκινητήρες σχετικά χαμηλού κυλινδρισμού, η Porsche επέλεξε για το νέο αγωνιστικό της έναν “μεγάλης χωρητικότητας” twin-turbo V8. Φυσικά, η γερμανική εταιρία δεν αποκομίζει κάποιο πλεονέκτημα από αυτή την επιλογή, τουλάχιστον όσον αφορά τα απόλυτα νούμερα, καθώς η μέγιστη ιπποδύναμη ορίζεται από τους κανονισμούς στα 680 άλογα. Σε κάθε περίπτωση, ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί ώστε να καταναλώνει συνθετικά καύσιμα που του επιτρέπουν μία “σημαντική μείωση στις εκπομπές CO2” ενώ σύμφωνα με τους κανονισμούς και πάλι, συνδυάζεται με ένα υβριδικό σύστημα των Williams Advanced Engineering  και Bosch.

Σε αντίθεση με τους “νόμους” της Le Mans Hypercar κατηγορίας που ακολουθούν η Toyota και η Peugeot πάντως, τα LMDh αγωνιστικά βασίζονται σε ένα spec πλαίσιο το οποίο οι κατασκευαστές μπορούν να προμηθευτούν από 4 εγκεκριμένες εταιρίες. Η Porsche συνεργάζεται με την Multimatic και το ίδιο θα κάνει και η Audi που θα λάβει μέρος με το δικό της LMDh το 2023. Ούτε στην αεροδυναμική επιτρέπονται σημαντικές ελευθερίες στους κατασκευαστές αλλά το πλεονέκτημα είναι ότι τα αγωνιστικά της LMDh κατηγορίας θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής και στο World Endurance Championship και στο αμερικανικό IMSA, με την Porsche να σκοπεύει να εκμεταλλευτεί αυτή την δυνατότητα. Ο συναγωνισμός αρχίζει να παίρνει φωτιά καθώς εκτός από τις Toyota, Peugeot, Porsche και Audi, περιμένουμε για το 2023 και την Ferrari και την BMW και την Acura!

Prev Post Lamborghini Huracan Tecnica. Η χρυσή τομή.
Next Post Lucid Air Grand Touring. Τεχνολογικό tour de force.
Σχετικά άρθρα
© enkinisi.gr

Στην Aston Martin ο Alonso!

or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook