Koenigsegg CC850 – Γιορτάζει και κοιτάει πίσω…

Koenigsegg CC850 – Γιορτάζει και κοιτάει πίσω…

Στον κόσμο των εξωτικών κατασκευών η Koenigsegg είναι μία αρκετά νέα εταιρία. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι η παλαιότερη από τις νέες καθώς το πρώτο της μοντέλο παρουσιάστηκε πριν από μόλις 20 χρόνια αλλά μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, έχει καταφέρει όχι μόνο να καθιερωθεί αλλά με την εφευρετικότητα του ιδρυτή και των ανθρώπων που την απαρτίζουν, έχει καταφέρει να μας απασχολήσει περισσότερο απ’ όσο θα της αναλογούσε θεωρητικά. Το πρώτο της μοντέλο ήταν το CC8S και 20 χρόνια μετά, η Koenigsegg επιστρέφει σε αυτό για να δημιουργήσει μία… εκμοντερνισμένη έκδοση. Ένα CC8S που ενσωματώνει την τεχνολογία, την τεχνογνωσία και τα όλα τα μαθήματα που έχει αποκομίσει η σουηδική εταιρία αυτές τις δύο δεκαετίες.

Ο σχεδιασμός του CC850, όπως ονομάζεται το CC8S του 2022, είναι προφανώς πιστός στο πρωτότυπο με τα χαρακτηριστικά στρόγγυλα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα, τις ζάντες ελαφρού κράματος με τους 5 εσωτερικούς κύκλους και φυσικά το “synchrohelix” σύστημα των θυρών αλλά έχει εμπλουτιστεί με στοιχεία από την μοντέρνα γκάμα της Koenigsegg με την Jesko, την Gemera και την Regera. Ανάλογη είναι η κατάσταση και στην καμπίνα με άφθονο εκτεθειμένο carbon, έναν μινιμαλιστικό αναλογικό πίνακα οργάνων πίσω από το πολυλειτουργικό τιμόνι με τις δύο ακτίνες, μία διακριτική, κάθετα τοποθετημένη οθόνη στο ταμπλό και από κάτω της, τον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων με το χαρακτηριστικό “χτένι”.

Εκεί που διαφοροποιείται δραστικά το CC850 από το CC8S του 2002 είναι στα μηχανικά. Στο κέντρο του αυτοκινήτου υπάρχει ένας twin-turbo V8 με χωρητικότητα 5.0 λίτρων ο οποίος παράγει κάτι περισσότερο από 1.400 άλογα και 1.385 Nm ροπής όταν τροφοδοτείται με E85 καύσιμο. Με απλή βενζίνη η ιπποδύναμη μειώνεται στα 1.200 άλογα… “μόλις” τα οποία φυσικά και είναι κάτι παραπάνω από αρκετά για να κινήσουν τα 1.385 κιλά που ζυγίζει το CC850! Επειδή όμως η Koenigsegg είναι πρακτικά συνώνυμη με την καινοτομία, η νέα δημιουργία της δεν θα μπορούσε να είναι απλά ένας φόρος τιμής. Το “Engage Shift System” είναι μία παγκόσμια πρώτη και επί της ουσίας είναι μία 9-τάχυτη μετάδοση που μπορεί να λειτουργήσει ως ένα παραδοσιακό αυτόματο όταν οι ρυθμοί χαλαρώνουν αλλά μπορεί να λειτουργήσει και ως ένα παραδοσιακό 6-τάχυτο κιβώτιο (με τις σχέσεις να διαφέρουν ανάλογα με το mode οδήγησης) το οποίο συνεργάζεται με έναν κλασικό, μηχανικό συμπλέκτη. Η Koenigsegg πιστεύει ότι το συγκεκριμένο πρωτοποριακό κιβώτιο συνδυάζει τα καλύτερα των δύο κόσμων αλλά δυστυχώς δεν θα μπορέσουμε ποτέ να το διαπιστώσουμε καθώς ας είμαστε ρεαλιστές, δύσκολα θα καταφέρουμε να οδηγήσουμε ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

Η εταιρία δεν αναφέρει πουθενά λεπτομέρειες όσον αφορά στις επιδόσεις του νέου μοντέλου της αλλά μπορούμε με αρκετή ασφάλεια να υποθέσουμε ότι θα είναι… εξωπραγματικές, όπως μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια ότι και η τιμή του CC850 θα υπερβαίνει τα 2 εκατομμύρια ευρώ παρότι η Koenigsegg δεν αποκαλύπτει κάτι σχετικά. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κατασκευαστούν μόλις 70 κομμάτια – 50 προς τιμήν του Christian von Koenigsegg που στις αρχές του Ιουλίου γιόρτασε τα 50στά γενέθλια του και άλλα 20 επειδή η ζήτηση ξεπέρασε τις προσδοκίες.

Prev Post Φωτογραφίες ενός «Ξεχασμένου» Opel Blitz Van
Next Post Έρχονται ηλεκτρονικά διόδια με αναλογική χρέωση
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook