Καλώς ή κακώς, η BMW X7 ήρθε για να μείνει…

Καλώς ή κακώς, η BMW X7 ήρθε για να μείνει…

Η X7 είναι το μεγαλύτερο mainstream SUV της BMW και ένα από τα πιο πολυτελή μοντέλα της γενικότερα ενώ είναι αυτή που κρατάει ψηλά την σημαία της γερμανικής εταιρίας σε μία κατηγορία που μπορεί να μην έχει τεράστιους όγκους πωλήσεων αλλά έχει σίγουρα ένα από τα μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους. Η σημασία της λοιπόν δεν είναι ανάλογη του απόλυτου αριθμού αυτοκινήτων που πουλάει και γι’ αυτό η BMW δεν είναι διατεθειμένη να εγκαταλείψει την συγκεκριμένη κατηγορία ανακοινώνοντας για πρώτη φορά ότι η X7 θα αποκτήσει διάδοχο και πως αυτός είναι προγραμματισμένος να παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Δίνοντας στη δημοσιότητα τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η BMW δήλωσε ότι έχει ήδη δεσμεύσει το κόστος της έρευνας και εξέλιξης τόσο για τα μοντέλα της Neue Klasse οικογένειας όπως για παράδειγμα η νέα iX3 που θα παρουσιαστεί κατά τη διάρκεια της έκθεσης του Μονάχου τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, όσο και για τα μοντέλα που θα διαδεχθούν την X5 και την X7. Η εταιρία δεν αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες επί του θέματος αλλά μία από τις φήμες που κυκλοφορούν σχετικά έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς αναφέρει ότι η δεύτερη γενιά της BMW X7 δεν θα κάνει χρήση κάποιας νέας αρχιτεκτονικής αλλά θα βασίζεται σε μία εξέλιξη της υπάρχουσας CLAR πλατφόρμας που βρίσκουμε τόσο στην τρέχουσα X7 όσο και στα υπόλοιπα μοντέλα της ευρύτερης 7 Series, συμπεριλαμβανομένης της i7. Αυτό σημαίνει ότι για πρώτη φορά στην σύντομη ιστορία του μοντέλου, θα είναι διαθέσιμο και με ένα αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο όπως επιβάλλει η νέα εποχή αν και ακόμα δεν έχουν οριστικοποιηθεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οπότε δεν έχει ιδιαίτερο νόημα για περαιτέρω εικασίες.

Αυτό που έχει σημασία είναι ότι η νέα BMW X7 θα είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες μίας ριζικά ανανεωμένης και αναβαθμισμένης γκάμας. Όπως είπαμε, το… εναρκτήριο λάκτισμα θα πάρει τη μορφή της ολοκαίνουριας iX3 το ερχόμενο φθινόπωρο ενώ μέχρι το 2027 η εταιρία θα παρουσιάσει ούτε λίγο, ούτε πολύ 40 νέα ή ανανεωμένα μοντέλα σε κάθε κατηγορία με κάθε είδους κινητήριο σύνολο καλύπτοντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος της αγοράς. Ένα από αυτά θα είναι βεβαίως και η νέα X7 με τον επικεφαλής σχεδιασμού του BMW Group, Adrian van Hooydonk, να δηλώνει όχι μόνο για το επερχόμενο μοντέλο αλλά για όλες τις μελλοντικές αφίξεις ότι δεν θα υπάρχουν BMW “πολλαπλών ταχυτήτων” αλλά μία ενοποιημένη ταυτότητα, τεχνολογία αιχμής και έμφαση στην βιωσιμότητα, την ποιότητα και την πολυτέλεια.

Prev Post Το Volvo XC70 επιστρέφει αλλά όχι έτσι όπως το ξέραμε!
Next Post Ξεκίνησε τις δοκιμές για το Dakar η Land Rover
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook