Η Jeep προγραμμάτισε την πρεμιέρα του νέου μοντέλου της στην έκθεση του Παρισιού. Το Avenger αποτελεί την αιχμή του δόρατος μιας νέας σειράς αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας για την Ευρώπη και στην μορφή που θα λανσαριστεί σε πρώτη φάση στην αγορά, έρχεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων και 260 Nm ροπής και μία μπαταρία 54 kWh που είναι αρκετή για να παρέχει αυτονομία της τάξεως των 400 χιλιομέτρων. Όλα καλά, λογικά και συνετά αλλά η ζωή είναι βαρετή όταν όλα είναι ήρεμα. Θέλει περιπέτεια και γι’ αυτό η αμερικανική εταιρία αποφάσισε να συνοδεύσει το… πράο Avenger με ένα πρωτότυπο που δείχνει μία διαφορετική πλευρά του.
Περιέργως, η Jeep δεν παρέχει πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του concept αλλά υποθέτουμε ότι η τετρακίνηση που διαφημίζει το όνομα του Avenger 4×4 Concept είναι εφικτή μόνο με την προσθήκη ενός επιπλέον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι αλλά δεν συμφωνούν με το modus operandi της Jeep. Υποθέτουμε λοιπόν ότι ο extra ηλεκτροκινητήρας αυξάνει και την απόδοση του τετρακίνητου Avenger (και μειώνει την εμβέλεια του βεβαίως, τουλάχιστον με την ίδια μπαταρία, αφού όλα έχουν ένα τίμημα) όπως το off-road bodykit αυξάνει το πλάτος του αυτοκινήτου και την παρουσία του στον δρόμο – ή εκτός αυτού. Τα φτερά φιλοξενούν πλέον μεγαλύτερους τροχούς με off-road ελαστικά ενώ το Avenger 4×4 Concept εξοπλίζεται με επιπλέον φώτα και ένα ελαφρύ, ανθεκτικό αποθηκευτικό σύστημα στην οροφή.

Οι αλλαγές έχουν ως αποτέλεσμα την βελτίωση των εκτός δρόμου δυνατοτήτων του οχήματος με τις γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας να έχουν αυξηθεί στις 21, 34 και 20 μοίρες αντίστοιχα ενώ και η απόσταση από το έδαφος αυξήθηκε στα 200+ χιλιοστά. Η Jeep υπόσχεται πως το πρωτότυπο ή τουλάχιστον μία πιο… φυσιολογική εκδοχή του χωρίς τις υπερβολές που δικαιολογεί η φύση του Avenger 4×4 Concept, θα περάσει στην παραγωγή για να ενταχθεί στην οικογένεια των “4xe” μοντέλων της. Πότε; Άγνωστο, αλλά θα περιμένουμε με ενδιαφέρον.



