Η Volkswagen υπόσχεται μεγάλα πράγματα με το νέο μικρό της!

Η Volkswagen υπόσχεται μεγάλα πράγματα με το νέο μικρό της!

Η IAA Mobility Show στο Μόναχο της Γερμανίας πλησιάζει και ο ένας μετά τον άλλο οι κατασκευαστές ανοίγουν τα χαρτιά τους. Μία από αυτούς και η Volkswagen φυσικά, που έχει ήδη παρουσιάσει το ολοκαίνουριο T-Roc καλύπτοντας το θερμικό/εξηλεκτρισμένο κομμάτι της αγοράς αλλά δεν αρκείται σε αυτό! Οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν την ευκαιρία να δούμε από κοντά το ολοκαίνουριο αμιγώς ηλεκτρικό crossover της γερμανικής εταιρίας. Ένα crossover που θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του σε μορφή πρωτότυπου πριν πάρει την θέση του στην βάση της γκάμας της εταιρίας ως η εναλλακτική μηδενικών εκπομπών ρύπων στο T-Cross.

Ο Andreas Mindt, επικεφαλής σχεδιασμού στην Volkswagen, είναι αυτός που έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα επίσημα σκίτσα και αυτός που χαρακτηρίζει το επερχόμενο concept ως “πολύ κοντά στην παραγωγή” και κρίνοντας από αυτό που βλέπουμε στα σκίτσα μπορούμε να πούμε ότι η Volkswagen αποφάσισε να γίνει πιο τολμηρή. Ξέχνα τις τεράστιες ζάντες ελαφρού κράματος, τα φαρδιά φτερά και την απουσία χειρολαβών και εστίασε στις γραμμές του επερχόμενου μοντέλου. Είναι σαφές ότι η γερμανική μάρκα θέλει να δώσει στο μικρό, ηλεκτρικό crossover της επιβλητική (τηρουμένων των αναλογιών) παρουσία αλλά σε ένα κομψό περιτύλλιγμα που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μία λεπτή γρίλια η οποία φιλοξενεί τα λεπτά, LED φωτιστικά σώματα, “καθαρές” επιφάνειες χωρίς πολλές γωνίες, πτυχώσεις και λοιπά διακοσμητικά και μία λεπτή μαύρη μπάρα πίσω για να δημιουργεί αντίθεση με τα φωτιστικά σώματα. Δεν χρειάζονται πολλά επιπλέον φρου-φρου κι αρώματα για ένα αρμονικό, μοντέρνο και ταυτόχρονα χαρακτηριστικό σχήμα.

Όσον αφορά στα μηχανικά, υποθέτουμε ότι το SUV θα χρησιμοποιεί την MEB Entry αρχιτεκτονική και υποθέτουμε ότι θα είναι διαθέσιμο τόσο σε μπροστιοκίνητη έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα, όσο και σε τετρακίνητη με δύο – έναν σε κάθε άξονα. Όλα αυτά είναι υποθέσεις όμως. Αυτό που θα δούμε σίγουρα σε μερικές ημέρες στο Μόναχο είναι ένα πρωτότυπο που σύμφωνα με τον Andreas Mindt δεν απέχει πολύ από το μοντέλο παραγωγής. Δεν γνωρίζουμε πότε θα παρουσιαστεί, ούτε πότε θα λανσαριστεί αυτό. Το 2026 είναι μία καλή υπόθεση, όπως μία καλή υπόθεση είναι ότι η τιμή του θα ξεκινά κάπου στην περιοχή των €25.000 έως €30.000. Το επίσης επερχόμενο ID.2all hatchback θα στοχεύει στα €25.000 οπότε είναι λογικό να υποθέσουμε ότι το crossover θα είναι λίγο ακριβότερο αλλά όχι τόσο ώστε να τοποθετείται δίπλα στο ID.3. Ανυπομονούμε για μία ακόμα πρόταση σε μία κατηγορία που ούτως ή άλλως, τα τελευταία χρόνια έχει γιγαντωθεί (τουλάχιστον σε επίπεδο προσφοράς) και ενισχυθεί με εξαιρετικά μοντέλα.

Prev Post Το Smart #2 επιβεβαιώνεται για το 2026!
Next Post Αυτό είναι το Leapmotor B05 – ένα ηλεκτρικό hatchback με αξιώσεις!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook