Η Toyota δεν εγκαταλείπει τις Μ.Ε.Κ.

Η Toyota δεν εγκαταλείπει τις Μ.Ε.Κ.

Δεν έχουν περάσει ούτε 24 ώρες από την παρουσίαση του οδικού χάρτη για το μέλλον της Toyota, που μας παρουσίασε τα πλάνα της ιαπωνικής μάρκας σχετικά με την πορεία της προς την πλήρη ουδετερότητα όσον αφορά στις εκπομπές άνθρακα και παρότι αρκετά πλήρης χρειάζεται κάποιες διευκρινήσεις για τον τομέα των μοντέλων επιδόσεων. Το τμήμα “GR” που είναι υπεύθυνο για την εξέλιξη των sport μοντέλων της Toyota είναι ενδεχομένως περισσότερο δραστήριο από ποτέ έχοντας 4 διαφορετικά ονόματα στην γκάμα του: την Supra, το 86, το Yaris και στις Η.Π.Α. την Corolla και όλα, εξοπλίζονται με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το FT-Se Concept που παρουσιάστηκε πριν από λίγο καιρό λειτουργούσε ως μία πρόγευση ενός αμιγώς ηλεκτρικού μέλλοντος αλλά ακόμα δεν έχουμε κάποιο σαφές χρονοδιάγραμμα γι’ αυτό και η Toyota πιστεύει ακράδαντα στην αρχή “κινητικότητα για όλους” – μία αρχή που έχει επεκτάσεις και στην ειδική κατηγορία των αυτοκινήτων επιδόσεων. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της GR υπό-μάρκας της Toyota, Masahito Watanabe, ο πλήρης εξηλεκτρισμός, η στροφή προς την απόλυτη ηλεκτροκίνηση δεν αποτελεί προτεραιότητα σε αυτό το σημείο και η εναλλακτική είναι ήδη έτοιμη και δοκιμασμένη: υδρογόνο.

Πιστεύουμε ακόμα ότι η μηχανή εσωτερικής καύσης έχει δυνατότητες και φυσικά θα συμμορφωνόμαστε με όλους του κανονισμούς για την κάθε περιοχή. Αλλά δεν θέλουμε να παραιτηθούμε. Δεν έχει τελειώσει ακόμα γιατί αν κοιτάξεις την μηχανή εσωτερικής καύσης, υπάρχει η καύση του υδρογόνου που μπορεί να είναι μέρος μίας γκάμας μηδενικών εκπομπών…

Τόσο το υδρογόνο ως καύσιμο όσο και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχουν προοπτικές λοιπόν. Υπάρχει μόνο το… μικρό πρόβλημα της σχεδόν παντελούς έλλειψης υποδομών ανεφοδιασμού και αυτό ακριβώς είναι που εμποδίζει την Toyota από το λανσάρισμα της τεχνολογίας στην αγορά. Ο Watanabe δεν αποθαρρύνεται όμως. Βλέπει κινήσεις που γίνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, βλέπει την ιδιωτική πρωτοβουλία και πώς το υδρογόνο αρχίζει να κερδίσει σιγά-σιγά έδαφος οπότε μέχρι να φτάσουν οι υποδομές σε επίπεδο που θα κάνει την υδρογονοκίνηση βιώσιμη ως εναλλακτική, η Toyota συνεχίζει να εξελίσσει την τεχνολογία ώστε να είναι έτοιμη. Πότε θα συμβεί αυτό; Άγνωστο. Υπάρχει όμως ένα μέλλον που δεν θα βασίζεται αποκλειστικά στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες και η Toyota είναι σίγουρα υπέρμαχος.

Prev Post Citroen C3 – Διαθέσιμο με 15900 Ευρώ
Next Post Genesis X Gran Berlinetta Vision Gran Turismo Concept – Αυτό
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook