Η Stellantis πατάει φρένο λόγω μειωμένης ζήτησης!

Η Stellantis πατάει φρένο λόγω μειωμένης ζήτησης!

Οι καιροί είναι δύσκολοι για όλους και η Stellantis για άλλη μία φορά νιώθει την πίεση της μειωμένης ζήτησης και για άλλη μία φορά είναι αναγκασμένη να διακόψει προσωρινά την παραγωγή στα μοντέλα που επηρεάζονται περισσότερο για να αποφευχθεί η συσσώρευση υπερβολικά μεγάλου stock. Σύμφωνα με τα στοιχεία η Stellantis στο σύνολο της παρουσιάζει μείωση της τάξης του 8.1% για τους πρώτους 7 μήνες του έτους σε σύγκριση με το ίδιο χρονικό διάστημα του 2024 με τις Opel, Citroen, Fiat, DS και Lancia να βρίσκονται στα κόκκινα και τις Peugeot, Jeep και Alfa Romeo να είναι σε καλύτερη μοίρα σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Αυτό δεν σημαίνει ότι όλα βαίνουν καλώς. Ενώ η Alfa Romeo δηλώνει με περηφάνια ότι οι πωλήσεις είναι κατά 30% περίπου αυξημένες σε σύγκριση με το ’24, οι πωλήσεις της Tonale μειώθηκαν κατακόρυφα. Το compact crossover της ιταλικής μάρκας πούλησε μόλις 10.840 αυτοκίνητα στην Ευρώπη από τον Ιανουάριο μέχρι τον Αύγουστο και μόλις 1.156 αυτοκίνητα στην άλλη όχθη του Ατλαντικού το πρώτο εξάμηνο του ’25. Με αυτά τα νούμερα δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η Stellantis διακόπτει την παραγωγή στο Pomigliano από τις 29 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 10 Οκτωβρίου, όπως δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η Alfa Romeo δουλεύει ήδη σκληρά πάνω στο facelift της Tonale σε μία προσπάθεια να την βγάλει από την σκιά της Junior που δικαιολογημένα κλέβει την παράσταση και κρατάει μόνη της ψηλά τις πωλήσεις της εταιρίας.

Στο ίδιο εργοστάσιο κατασκευάζεται και το Fiat Panda αλλά όχι από τις 29 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 6 Οκτωβρίου λόγω της μείωσης στη ζήτηση του 14χρονου μοντέλου ενώ την ίδια πρακτική θα εφαρμόσει η Stellantis και στο Poissy της Γαλλίας όπου κατασκευάζονται τα Opel Mokka και DS3. Εκεί η διακοπή στην παραγωγή θα διαρκέσει από τις 13 έως τις 31 Οκτωβρίου ως ένας αποτελεσματικός τρόπος προσαρμογής στις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στην ευρωπαϊκή αγορά. Όλα αυτά ενώ οι ταξινομήσεις στην Ευρώπη από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούλιο βρίσκονται περίπου στα ίδια επίπεδα με πέρυσι αλλά όπως είπαμε οι πωλήσεις της Stellantis παρουσιάζουν πτώση της τάξης του 8.1%. Όπως μας έχει συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια όμως, έτσι και φέτος ο όμιλος επιλέγει την προσεκτική, συντηρητική και υπεύθυνη προσέγγιση έστω και αν αυτή επιβάλλει την διακοπή της παραγωγής σε δύο ευρωπαϊκά εργοστάσια. Μία προσέγγιση που βασίζεται στη λογική “περνάμε λίγο δύσκολα τώρα για να αποφύγουμε τα χειρότερα αργότερα”…

Prev Post Η BMW θα… ηρεμήσει σχεδιαστικά!
Next Post Skoda Octavia – Έκανε ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα στην Ισλανδία
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook