Η Renault ποντάρει στα full υβριδικά, όχι στα plug-in!

Η Renault ποντάρει στα full υβριδικά, όχι στα plug-in!

Η κατάσταση στη βιομηχανία αυτοκινήτου μπορεί να είναι εξαιρετικά δύσκολη αλλά ταυτόχρονα, είναι και τρομερά ενδιαφέρουσα καθώς βλέπουμε τις εταιρίες να καταστρώνουν και να ακολουθούν διαφορετικές τακτικές και πορείες ώστε να φτάσουν στον ίδιο τελικό προορισμό που δεν είναι άλλος από την δραστική μείωση και εν συνεχεία, πλήρη εκμηδενισμό των εκπομπών ρύπων των νέων αυτοκινήτων. Όλοι επενδύουν στα αμιγώς ηλεκτρικά αλλά βλέποντας ότι αυτά δεν είναι αρκετά στην παρούσα φάση για να πετύχουν την επιθυμητή μείωση στις εκπομπές ρύπων, αρχίζουν να εστιάζουν λίγο έως πολύ περισσότερο στις λεγόμενες μεταβατικές τεχνολογίες – στις τεχνολογίες εξηλεκτρισμού δηλαδή.

Από εδώ και πέρα αποκτά ενδιαφέρον η υπόθεση καθώς άλλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να εστιάσουν στα plug-in υβριδικά που προσφέρουν ολοένα και μεγαλύτερες “ηλεκτρικές” αυτονομίες και άλλοι, όπως η Renault, στα full υβριδικά κινητήρια σύνολα που όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της γαλλικής μάρκας, Fabrice Cambolive, είναι και πιο εύχρηστα αλλά και πιο εύκολα όσον αφορά στο packaging τους σε σύγκριση με τις εναλλακτικές.

Πριν από 3 ή 4 χρόνια δεν ήταν τόσο εμφανές. Υπήρχαν πολλοί τρόποι να διαχειριστείς την γκάμα κινητήριων συνόλων σου ανάμεσα σε ήπια, plug-in και full υβριδικά ή αμιγώς ηλεκτρικά. Αποφασίσαμε να ποντάρουμε στα full υβριδικά καθώς για εμένα είναι ο ευκολότερος τρόπος να επιτύχεις μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και για να προετοιμάσεις τους πελάτες σου για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.

Δήλωσε σε αγγλικό μέσο ο Cambolive. Να σημειώσουμε ότι το μοναδικό plug-in υβριδικό που διαθέτει η Renault στην οικογένεια της και πιθανότερα, το τελευταίο του είδους του, είναι το Rafale E-Tech 4×4 που συνδυάζει έναν 3-κύλινδρο, 1200άρη βενζινοκινητήρα με 3 ηλεκτροκινητήρες – έναν σε κάθε άξονα και μία μίζα-γεννήτρια στο κιβώτιο. Το σύστημα της Renault είναι αρκετά αντισυμβατικό και αυτό κάνει ακόμα πιο περίεργο το γεγονός ότι η εταιρία δεν προτίθεται να το προσαρμόσει και σε άλλες προτάσεις της ώστε να δημιουργήσει οικονομίες κλίμακας, αφήνοντας το Rafale ως το μοναδικό με αυτό το έξυπνο αλλά και πολύπλοκο σύστημα. Όπως περίεργο είναι το γεγονός ότι ενώ μέχρι το 2021 η Renault πρόσφερε plug-in υβριδικές εκδόσεις τόσο στο Megane όσο και στο Captur αλλά τώρα ισχυρίζεται πως δεν έχει νόημα να προσφέρεις plug-in σύνολα σε μικρότερα μοντέλα.

Η λογική είναι ότι αν σε μικρότερες κατηγορίες δεν υπάρχει η δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας, τότε η full υβριδική λύση είναι αρκετή. Αν πάψει να είναι, τότε υπάρχει πάντοτε η εναλλακτική ενός αμιγώς ηλεκτρικού κινητήριου συνόλου. Σε κάθε περίπτωση, δεν έχει νόημα να προσπαθείς να στριμώξεις σε ένα όχημα που ενδεχομένως να μην υπερβαίνει τα 4.4 μέτρα κινητήρα, ντεπόζιτο καυσίμου, μπαταρία και ηλεκτροκινητήρες. Θα πρέπει να κάνεις θυσίες που με ένα full υβριδικό σύστημα δεν είναι απαραίτητες! Η απόφαση της Renault να γυρίσει την πλάτη της, εμμέσως πλην σαφώς, στα plug-in υβριδικά παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον καθώς έρχεται σε αντίθεση με την τακτική ανταγωνιστών όπως η BMW, η Audi, η Volkswagen, η Volvo και η Stellantis – το θέμα είναι ποιος θα αποδειχθεί ότι έχει δίκιο…

Prev Post Jeep Avenger 1.2 eHybrid 100 PS DCT-6 – Η πλέον ενδιαφέρουσα έκδοση
Next Post Nissan Ariya NISMO – Ξεκινάει την εμπορική του πορεία
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook