Η Mercedes υπερασπίζεται τις μεγάλες οθόνες.

Η Mercedes υπερασπίζεται τις μεγάλες οθόνες.

Όσο οι μεγάλες οθόνες αφής κατακτούν τα ταμπλό των σύγχρονων αυτοκινήτων αντικαθιστώντας στην πορεία τα φυσικά χειριστήρια και ενσωματώνοντας πολλαπλές λειτουργίες σε διαφορετικά υπομενού, τόσο θα αυξάνονται οι πληθυσμοί δύο στρατοπέδων: των υπέρμαχων και των επικριτών. Οι δεύτεροι έχουν εκφράσεις τις αντιρρήσεις τους για αυτήν την τάση ενώ έχουν και τις έρευνες που υποστηρίζουν την θέση τους ενώ στους υπέρμαχους, που μέχρι τώρα κρατούσαν χαμηλούς τόνους, εντάσσεται η Mercedes-Benz που μέσω του επικεφαλής σχεδιασμού εμπειρίας χρήσης (UX), Klaus Frenzel, δηλώνει πως οι μεγάλες οθόνες είναι ο σωστός δρόμος για την βιομηχανία αυτοκινήτου.

Η αλήθεια είναι πως η στάση της Mercedes δεν προκαλεί έκπληξη καθώς η γερμανική εταιρία είναι αυτή που προσφέρει ένα από τα μεγαλύτερα συμπλέγματα οθονών σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία με τη μορφή της άκρως εντυπωσιακής Hyperscreen. Θα ήταν παράλογο και παράδοξο λοιπόν να μην υποστηρίζει τις μεγάλες οθόνες στα αυτοκίνητα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο Frenzel εκφράζει τυφλή πίστη στην τεχνολογία. Ο ίδιος μάλιστα αναφέρει πως “μία μεγάλη οθόνη από μόνη της δεν προσφέρει καμία εμπειρία”.

Η οθόνη είναι σαν ένα γήπεδο, όσο μεγαλύτερη η οθόνη, τόσο περισσότερα μπορείς να κάνεις. Δεν είναι μονάχα το οπτικό κομμάτι, τα υπόλοιπα είναι πίσω από την οθόνη. Είναι ο συνδυασμός που κάνει την διαφορά.

Δηλώνει ο Frenzel συμπληρώνοντας ότι για να επιτευχθεί αυτός ο συνδυασμός πρέπει η ομάδα που είναι υπεύθυνη για την εμπειρία χρήσης πρέπει να επικοινωνεί διαρκώς με αυτήν που σχεδιάζει το UI και ταυτόχρονα, να συζητούν τακτικά με τους μηχανικούς και τους σχεδιαστές αφού η Hyperscreen αποτελεί μέρος της γενικότερης εμπειρίας χρήσης του αυτοκινήτου. Βασικό κομμάτι δε, είναι η ευχρηστία καθώς το λειτουργικό σύστημα πρέπει να είναι αρκετά εύληπτο ώστε να είναι εφικτή η χρήση των βασικών λειτουργιών του άμεσα – κάτι που όπως παραδέχεται ο Frenzel είναι ευκολότερο στην θεωρία απ’ ότι στην πράξη επειδή ένας σχεδιαστής έχει την τάση να αποστασιοποιείται και να “ξεχνά” προσωρινά τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας άπειρος χρήστης σε ένα σύστημα με το οποίο δεν έχει οικειότητα. Το βασικό είναι πως η Mercedes πιστεύει πως οι μεγάλες οθόνες δεν πρόκειται να χάσουν την θέση τους σύντομα από τις καμπίνες των αυτοκινήτων και είναι λογικό, καθώς η τελική απόφαση είναι στο χέρι των κατασκευαστών.

Prev Post Shell V-Power βενζίνη και diesel – Όταν τα καλά γίνονται καλύτερα
Next Post Honda Prologue – Ηλεκτρικό και “νέο-σκληροτράχηλο”
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook