Ακόμα δεν έχουμε προλάβει να γνωρίσουμε εις βάθος το B05 που παρουσιάστηκε τον προηγούμενο μήνα και η Leapmotor είναι έτοιμη να προσθέσει ένα ακόμα μοντέλο στην γκάμα της. Αυτή τη φορά ένα SUV και πιο συγκεκριμένα, ένα μεγάλο SUV-ναυαρχίδα το οποίο υπόσχεται πολυτέλεια, premium στοιχεία και τεχνολογία σε προσιτή, για τα δεδομένα της κατηγορίας, τιμή. Ο λόγος για το “D19” που θα έρθει με μήκος 5.2 μέτρων να κοντραριστεί αρχικά με άλλα μεγάλα, εξηλεκτρισμένα SUV από την Κίνα και να δώσει μία επιπλέον, ενδιαφέρουσα επιλογή σε αυτούς που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να στραφούν σε καταξιωμένες (γερμανικές) premium προτάσεις στην κατηγορία.
Όπως είναι λογικό, έστω και αν η επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου τοποθετείται στα τέλη αυτής της εβδομάδας, δεν έχουμε πολλές πληροφορίες σχετικά Έχουμε ωστόσο ένα σετ εικόνων οι οποίες διέρρευσαν στο διαδίκτυο και δείχνουν ένα κολοσσιαίο SUV με τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της κινέζικης εταιρίας του ομίλου Stellantis όπως οι λιτές επιφάνειες, τα λεπτά φωτιστικά σώματα τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος και οι ξεκάθαρες αναλογίες. Όλα αυτά διανθίζονται με ενδιαφέροντα σχεδιαστικά στοιχεία όπως το χρωμιωμένο περίγραμμα των γυάλινων επιφανειών και κυρίως η παχιά μπάρα που “καμουφλάρει” την πίσω κολώνα αλλά και οι εντυπωσιακές ζάντες ελαφρού κράματος που θυμίζουν έντονα κάποια αγγλική μάρκα πολυτελείας…
Προς το παρόν δεν έχουμε εικόνα από το εσωτερικό αλλά με βάση τις εξαγγελίες της Leapmotor περιμένουμε να δούμε έναν συνδυασμό φουτουριστικού design με πολλαπλές οθόνες και άφθονη πολυτέλεια τόσο σε επίπεδο υλικών όσο και σε αυτό του εξοπλισμού. Σύμφωνα με πληροφορίες το D19 θα εξοπλίζεται με δύο πανίσχυρους επεξεργαστές με τον ένα να είναι υπεύθυνος για το σύστημα infotainment και τον άλλο για τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης που αν κρίνουμε από το LiDAR στην οροφή σίγουρα θα προσφέρουν προηγμένες λειτουργίες. Όσον αφορά στα μηχανικά δε, το D19 θα είναι διαθέσιμο τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό όσο και με range-extender υβριδική επιλογή. Η ηλεκτρική έκδοση αναμένεται να προσφέρει περί τα 600 χιλιόμετρα αυτονομίας ενώ στην εκδοχή με τον θερμικό κινητήρα να εκτελεί καθήκοντα γεννήτριας αυτή θα αυξάνεται στα 1.300 χιλιόμετρα περίπου αν και αμφότερα τα νούμερα εμφανίζονται αυξημένα καθώς βασίζονται στον… επιεική CLTC κύκλο.
Για το τέλος αφήσαμε την τιμή καθώς είναι υπερβολικά νωρίς για αυτού του είδους την συζήτηση αλλά η Leapmotor έχει αφήσει να εννοηθεί ότι το D19 θα ξεκινά κάπου ανάμεσα στα 250, με 300 χιλιάδες yuan ή περίπου 30.000 με 35.000 ευρώ με την τρέχουσα ισοτιμία αλλά δεν ξέρουμε πώς θα διαμορφωθεί αυτό το νούμερο για την ευρωπαϊκή αγορά δεδομένου ότι συνήθως βλέπουμε μεγάλες διαφορές. Όλα αυτά φυσικά αν και όταν λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά. Ας δούμε λοιπόν το Leapmotor D19 και στη συνέχεια θα περιμένουμε να δούμε τι σκοπεύει να κάνει με αυτό η εταιρία.