Η HWA αναβιώνει την θρυλική Mercedes 190E 2.5-16 Evo II!

Η HWA αναβιώνει την θρυλική Mercedes 190E 2.5-16 Evo II!

Οι περισσότεροι μπορεί να μην γνωρίζετε το όνομα Hans Werner Aufrecht. Όλοι όμως γνωρίζουμε το όνομα AMG ή όπως είναι γνωστή τα τελευταία χρόνια που αφομοιώθηκε από την Mercedes, Mercedes-AMG. Ε λοιπόν, ο Hans Werner Aufrecht είναι ένας εκ των δύο ιδρυτών της εμβληματικής AMG και αν είσαι λάτρης των motorsports, ενδέχεται να έχεις παρατηρήσει το όνομα HWA Team στις εργοστασιακές συμμετοχές της Mercedes στον κόσμο των motorsports στα τέλη της δεκαετίας του ’90 και τις αρχές του ’00. Τώρα έχει απομείνει μονάχα η HWA ως το προσωπικό project του Hans Werner Aufrecht αλλά αυτό δεν είναι καθόλου λίγο καθώς η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει την “EVO”.

Τι εστί “EVO”; EVO εστί restomod και μάλιστα ένα restomod το οποίο βασίζεται στην θρυλική Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II. Ένα αυτοκίνητο που στάθηκε επάξια απέναντι στην επίσης ιστορική BMW E30 M3 και έχτισε την φήμη του στο DTM κατακτώντας μάλιστα τον τίτλο το 1992. Η HWA EVO λοιπόν, είναι ένας υπερσύγχρονος φόρος τιμής σε μία από τις πιο φημισμένες Mercedes όλων των εποχών. Ένα αυτοκίνητο που παίρνει αυτά που πρέπει από το κλασικό καυτό, γερμανικό sedan και το αναβαθμίζει για να μην πούμε το μεταμορφώνει, σε ένα μοντέρνο υπερόπλο με προηγμένης τεχνολογίας κινητήριο σύνολο, ανάρτηση, φρένα, αεροδυναμική και φυσικά, ασφάλεια.

Ως βάση για το project του κου Aufrecht θα χρησιμοποιηθεί βεβαίως η W201 Mercedes-Benz αλλά είμαστε σχεδόν σίγουροι ότι πέρα από το πλαίσιο (και αυτό σημαντικά τροποποιημένο και αναβαθμισμένο) δεν θα μείνουν πολλά από το αυτοκίνητο-δότη. Αν η γερμανική εταιρία ακολουθήσει τις τάσεις της εποχής, περιμένουμε να δούμε άφθονα ανθρακονήματα και ένα άκρως επιθετικό, επιμελώς μελετημένο αεροδυναμικό πακέτο που δεν θα εξυπηρετεί μονάχα σκοπούς που αφορούν στην αισθητική. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει να μάθουμε τι θα βρίσκεται κάτω από το καπό της EVO. Να θυμίσουμε ότι η αυθεντική 2.5-16 Evo II εξοπλιζόταν με έναν τετρακύλινδρο, ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων ο οποίος είχε δεχθεί τις περιποιήσεις της Cosworth ώστε να παράγει 235 ίππους στις 7.200 σ.α.λ. και 245 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ.

Θα παραμείνει λοιπόν η HWA στο… τετρακύλινδρο μονοπάτι; Αν η απάντηση είναι ναι και η AMG δεν έχει αντίρρηση, τότε μπορεί να δούμε τον πανίσχυρο δίλιτρο turbo που προσφέρει στην A45 S περί τα 420 άλογα. Αν από την άλλη η απάντηση είναι όχι, τότε υπάρχουν άφθονες επιλογές με 6 ή ακόμα και 8 κυλίνδρους και η HWA έχει τόσο την τεχνολογία όσο και την τεχνογνωσία για να τις φέρει στα μέτρα της και να λειτουργήσουν βάσει των παραμέτρων και των στόχων που έχει θέσει. Το μόνο σίγουρο σε αυτό το σημείο είναι ότι κάθε μία από τις HWA EVO που θα γίνουν διαθέσιμες και θα είναι μόλις 100 όπως ανακοίνωσε η εταιρία, θα κοστίζει ούτε λίγο ούτε πολύ, 714.000 ευρώ προ φόρων! Με αυτή την ιστορία και αυτή την τιμή, περιμένουμε να δούμε κάτι πάρα πολύ εντυπωσιακό και ανυπομονούμε για την επίσημη πρεμιέρα. Πότε θα είναι αυτή; Άγνωστο, αλλά η HWA δηλώνει ότι οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για τα τέλη του 2025.

Prev Post Volvo Car Leasing – Πιο εύκολη και απροβλημάτιστη η χρήση ενός Volvo
Next Post Η Cupra παραδίδει τα πιο πρόσφατα μοντέλα της στις παίχτριες της FC Barcelona
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook