Αν είναι για κάτι γνωστοί οι Κινέζοι είναι η ανελέητη προσήλωση τους στον στόχο και οι ατελείωτες ώρες που είναι διατεθειμένοι να αφιερώσουν για να τον πετύχουν. Δεν χρειάζεται να δεις παραπέρα από όλα αυτά που έχουν καταφέρει τα τελευταία χρόνια. Χάρη σε μία ιδιαίτερα ευφυή έστω και αν ήταν οριακά εκβιαστική πολιτική της κινέζικης κυβέρνησης αλλά και την ευφυία των ίδιων των Κινέζων, τα προϊόντα τους εξελίχθηκαν από φθηνές, κακές απομιμήσεις των δυτικών σε αυτά που προσπαθούν να αντιγράψουν οι δυτικοί αλλά δεν τα καταφέρνουν! Μία από τις εταιρίες που σίγουρα θα μας απασχολήσει ιδιαίτερα τα επόμενα χρόνια και λόγω της στενής σχέσης της με την Stellantis, είναι η Leapmotor που αυτή τη στιγμή εκπροσωπείται και στην χώρα μας από τρία μοντέλα – ένα μικρό hatchback και δύο SUV.
Σύντομα όμως η κατάσταση θα αλλάξει και η Leapmotor θα διαθέτει στην γκάμα της 6 επιπλέον μοντέλα, φτάνοντας τον συνολικό αριθμό των προτάσεων τις στις 9! Όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της κινέζικης φίρμας στην Αγγλία, Damien Dally, το T03 ηλεκτρικό hatchback και το C10 θα είναι τα άκρα της γκάμας που σημαίνει ότι κανένα από τα νέα μοντέλα δεν θα είναι μικρότερο από το T03 ή μεγαλύτερα από το C10 αλλά από εκεί και πέρα, όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά. Το πρόγραμμα της Leapmotor για το 2026 για παράδειγμα, περιλαμβάνει δύο ακόμα hatchback, αυτή τη φορά στο C-segment αλλά και στο B-segment και δεν μπορούμε παρά να είμαστε πανευτυχείς που κάποιος βλέπει πως δεν χρειάζεται τα πάντα να έχουν την μορφή ενός SUV. Αυτό δεν σημαίνει βεβαίως ότι η Leapmotor δεν θα προσθέσει SUV στην γκάμα της. Η ευρύτερη κατηγορία των SUV και των crossover είναι υπερβολικά μεγάλη για να την αγνοήσεις και γι’ αυτό η εταιρία άφησε ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της, μαζί με το B10 βεβαίως, τελευταίο. Ένα νέο SUV στο B-segment θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή εντός του 2027 ως το κερασάκι στην τούρτα μίας εξαιρετικά επιθετικής “επεκτατικής” πολιτικής.
Όλα τα μοντέλα θα ακολουθήσουν τα χνάρια των B10 και C10 σχεδιαστικά, που σημαίνει ότι θα αποφύγουν τις ακρότητες επιλέγοντας μία μοντέρνα εκδοχή του μινιμαλισμού ενώ θα έχει τρομερό ενδιαφέρον να δούμε τι είδους κινητήρια σύνολα θα επιλέξει η Leapmotor για τις νέες προτάσεις της. Η λογική λέει ότι τα περισσότερα, αν όχι όλα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά αλλά πρόσφατα η μάρκα τόνισε την σημασία των range-extender στην μετάβαση στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Μπορεί η πολυπλοκότητα, το αυξημένο βάρος και το αναπόφευκτα αυξημένο βάρος να καθιστούν την εφαρμογή ενός ηλεκτρικού κινητήριου συνόλου με range-extender σε ένα μικρό hatchback δύσκολη αλλά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι ετοιμάζουν οι Κινέζοι. Ίσως να εμπλουτίσουν την γκάμα και με άλλες μορφές εξηλεκτρισμού. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε αλλά σίγουρα η Leapmotor με την στήριξη που προσφέρει η Stellantis σε επίπεδο δικτύο και aftersales θα είναι μία μάρκα που θα πρέπει να προσέξουμε για το μέλλον.