Η Ford επιστρέφει στην κορυφαία κατηγορία του Le Mans!

Η Ford επιστρέφει στην κορυφαία κατηγορία του Le Mans!

Η τελευταία φορά που η Ford στάθηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στην κορυφαία κατηγορία του 24ωρου αγώνα του Le Mans ήταν το 1969, την τελευταία χρονιά του σερί νικών που ξεκίνησε το 1966. Εκείνη η ιστορία έχει ειπωθεί. Έχουν γραφτεί άρθρα, έχουν δημοσιευτεί βιβλία και έχει γίνει και μία ολόκληρη ταινία αλλά από τότε, η Ford δεν έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με την κορυφαία κατηγορία του Le Mans και όταν έχει ασχοληθεί δεν το έκανε με την ίδια επιτυχία. Ναι, ok, επέστρεψε πριν από μερικά χρόνια με το Ford GT GTLM το οποίο κατέκτησε τη νίκη στην κατηγορία του στην 50η επέτειο από την πρώτη νίκη του εμβληματικού Ford GT40 αλλά αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, μία νίκη στην κατηγορία δεν είναι ακριβώς το ίδιο με μία νίκη γενικά. Γι’ αυτό η Ford αποφάσισε να επιστρέψει στο FIA World Endurance Championship και να διεκδικήσει για άλλη μία φορά τη νίκη στην γενική κατάταξη!

Όπου αγωνιζόμαστε, αγωνιζόμαστε για τη νίκη! Και δεν υπάρχει καμία πίστα ή αγώνας που να σημαίνει περισσότερα για εμάς από το Le Mans. Εκεί σταθήκαμε απέναντι στη Ferrari και κερδίσαμε τη δεκαετία του ’60. Εκεί επιστρέψαμε 50 χρόνια αργότερα και σοκάραμε τον κόσμο κερδίζοντας την Ferrari ξανά! Είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφουμε στο Le Mans για να αγωνιστούμε στο υψηλότερο επίπεδο των αγώνων αντοχής.

Δήλωσε ο πρόεδρος της Ford, Bill Ford. Η ανακοίνωση της αμερικανικής εταιρίας δεν περιλαμβάνει πολλές πληροφορίες πέραν του ότι η επιστροφή είναι προγραμματισμένη για το 2027 και ότι το αγωνιστικό με το οποίο θα επιστρέψει η εταιρία στο Le Mans θα συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της LMDh κατηγορίας. Η βασική διαφορά των LMDh (Le Mans Daytona hypercar) αγωνιστικών με τα LMH (Le Mans Hypercar) που χρησιμοποιούνται από τις Ferrari, Peugeot, Toyota και στο προσεχές μέλλον, Aston Martin είναι ότι χρησιμοποιούν περισσότερα spec εξαρτήματα. Σε αυτά συμπεριλαμβάνεται το πλαίσιο που πρέπει να προέρχεται είτε από την Dallara, είτε από την Ligier, είτε από την Oreca, είτε από την Multimatic και το υβριδικό σύστημα που αποτελείται από κομμάτια των Bosch, Williams Advanced Engineering και Xtrac. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι την LMDh κατηγορία έχουν επιλέξει η BMW, η Cadillac, η Porsche και προσεχώς, η Genesis.

Η Ford δεν έχει ανακοινώσει ακόμα ποια εταιρία θα παρέχει το chassis για το νέο αγωνιστικό της αν και η λογική λέει πως αυτή θα είναι η Multimatic με την οποία διατηρεί πολυετή και στενή συνεργασία, όπως δεν έχει διευκρινίσει ακόμα αν εκτός από το World Endurance Championship θα λάβει μέρος και στο IMSA WeatherTech που λαμβάνει χώρα στις Η.Π.Α. Αυτό που ξέρουμε όμως είναι ότι η Ford είναι πάρα πολύ σοβαρή για την συμμετοχή της στο Le Mans το 2027 και ότι η FIA και η ACO χτύπησαν φλέβα χρυσού με τους LMH/LMDh κανονισμούς που έχουν φέρει και συνεχίζουν να φέρνουν κατασκευαστές στο άθλημα. Ζούμε πραγματικά σε μία χρυσή εποχή των αγώνων αντοχής και θα σε προτρέψω να μην την χάσεις…

Prev Post Η BMW βάζει φρένο στην μεγέθυνση των οθονών!
Next Post “Παίζει” δυνατά το Fiat Grande Panda 4×4!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook