Έπειτα από 25 ολόκληρα χρόνια το Honda Prelude επιστρέφει στην Ευρώπη με ένα προηγμένο, υβριδικό κινητήριο σύνολο, το καινοτόμο S+ Shift σύστημα εικονικών αλλαγών ταχυτήτων και ένα εντυπωσιακό design που επικοινωνεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τόσο τον χαρακτήρα του μοντέλου όσο και τις δυνατότητες του. Ένα design που χαρακτηρίζεται από κομψότητα και φινέτσα αλλά δεν παραμελεί στοιχεία όπως η αθλητικότητα κυρίως χάρη στην φαρδιά και χαμηλή του στάση που συμπληρώνεται από την ανάρτηση η οποία μοιράζεται αρκετά με αυτήν του Civic Type R συν τα ενεργά αμορτισέρ και την τελευταία εκδοχή του συστήματος Agile Handle Assist της Honda. Η ίδια προσέγγιση εκτείνεται και στην καμπίνα που συνδυάζει άνεση και πρακτικότητα με premium υλικά και άφθονη τεχνολογία που περιλαμβάνει αλλά δεν περιορίζεται στα κορυφαία συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης.

Στον πυρήνα του ολοκαίνουριου Honda Prelude βρίσκεται ένα πλήρως υβριδικό κινητήριο σύνολο που συνδυάζει έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα με την αυτόματη μετάδοση δύο ηλεκτροκινητήρων της ιαπωνικής μάρκας. Το σύστημα παρέχει 184 ίππους οι οποίοι είναι αρκετοί για να επιταχύνουν το αμάξωμα των 1.480 κιλών στα 100 km/h σε 8.2 δευτερόλεπτα και μέχρι την μέγιστη ταχύτητα των 188 km/h. Το Honda Prelude δεν είναι το μοντέλο που θα βάλει φωτιά στον δρόμο ή θα… ξηλώσει την άσφαλτο με τις επιδόσεις του αλλά ποτέ δεν ήταν αυτός ο στόχος και ποτέ δεν στόχευε σε αυτό το κοινό. Το εντυπωσιακό ιαπωνικό coupe είναι περισσότερο απ’ οτιδήποτε άλλο ένα grand tourer και ενώ έχει την δυνατότητα να στρίψει με αξιώσεις και να προσφέρει μία σπορτίφ αίσθηση στον οδηγό, προτεραιότητα του είναι η κάλυψη μεγάλων αποστάσεων με άνετο και αποδοτικό τρόπο!

Από την μία λοιπόν, έχουμε το Honda S+ Shift – ένα σύστημα που προσομοιώνει τον ήχο και την αίσθηση των γρήγορων αλλαγών ταχυτήτων ενός σύγχρονου (αλλά εικονικού) αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και δημιουργεί όχι μόνο μία πιο έντονη σύνδεση ανάμεσα στον οδηγό και το αυτοκίνητο αλλά και μία πιο φυσική αίσθηση κατά την επιτάχυνση και από την άλλη μία τεχνολογία ανάρτησης με στοιχεία από το Civic Type R η οποία έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί ώστε να προσφέρει τον βέλτιστο συνδυασμό άνεσης και ευελιξίας με μία προηγμένη διάταξη πολλαπλών συνδέσμων και όπως προαναφέραμε, τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και την τελευταία εκδοχή του συστήματος AHA της Honda.

Από τη στιγμή που θα ανοίξει την πόρτα ο οδηγός θα αντικρύσει την καμπίνα που δημιουργήθηκε με δύο προτεραιότητες: μία οδηγοκεντρική αίσθηση ελέγχου και άριστη ορατότητα ενώ το κερασάκι στην τούρτα είναι τα υλικά υψηλής ποιότητας που έχουν χρησιμοποιηθεί σε όλες τις επιφάνειες και μία απλή διάταξη χωρίς περιττά φρου-φρου κι αρώματα που επιτρέπει στους επιβάτες να απολαύσουν όχι μόνο την διαδρομή αλλά και την συνολική ποιότητα του περιβάλλοντος στο οποίο βρίσκονται. Όσον αφορά στην πρακτικότητα αξίζει να τονίσουμε την 4-θέσια διάταξη στην καμπίνα και τον τεράστιο χώρο αποσκευών με χωρητικότητα 663 λίτρων ενώ όσον αφορά στην τεχνολογία θα αναφέρουμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10.2 ιντσών, την οθόνη 9 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που προσφέρει όλες τις επιλογές συνδεσιμότητας που μπορεί να ζητήσει κάποιος και κορυφαία ήχο χάρη στο ηχοσύστημα της Bose με τα 8 ηχεία αλλά και την ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Honda Sensing!



