Η BMW προειδοποιεί για την κατάργηση των Μ.Ε.Κ.

Η BMW προειδοποιεί για την κατάργηση των Μ.Ε.Κ.

Την ώρα που η βιομηχανία αυτοκινήτου στο σύνολο της προσπαθεί να βρει τον βέλτιστο τρόπο συμμόρφωσης στις ιστορικές αλλαγές που έχουν επιβάλλει οι νομοθέτες όσον αφορά στις εκπομπές ρύπων του στόλου των νέων αυτοκινήτων, με απώτερο στόχο την έμμεση κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2035, υπάρχει και ένας μικρός αριθμός εταιριών που εκφράζουν την αντίθεση τους με τις πολιτικές που εφαρμόζονται και οδηγούν σε μία σχεδόν επιπόλαια για να μην πούμε εκβιαστική μετάβαση στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνηση. Αυτή τη φορά, εκπρόσωπος αυτής της μειοψηφίας είναι η BMW που μέσω του επικεφαλής της, Oliver Zipse, κάλεσε για μία πιο ισορροπημένη και ρεαλιστική προσέγγιση σε ένα πολυσύνθετο και πολυδιάστατο πρόβλημα.

Η BMW και πιο συγκεκριμένα, ο Zipse, προσπαθεί να εφαρμόσει μία αρκετά ευέλικτη στρατηγική από τότε που ανέλαβε τα ηνία της γερμανικής μάρκας το 2015. Μία στρατηγική που βασίζεται στην προσφορά επιλογών και εφαρμόζεται ακόμα με την BMW να συνεχίζει να προσφέρει εναλλακτικές για όλους, όπου και αν βρίσκονται και σε οποιαδήποτε κατάσταση είναι οι υποδομές εκεί.

Οι πιο σημαντικές συνεισφορές στην προστασία του περιβάλλοντος  είναι αυτές που μπορούμε να κάνουμε σήμερα. Με άλλα λόγια, κάθε τόνος διοξειδίου του άνθρακα που εξοικονομούμε σήμερα, όχι κάποια στιγμή στο μέλλον, μετράει.

Δήλωσε ο Zipse παροτρύνοντας όποιον είναι διατεθειμένος να ακούσει ότι η υιοθέτηση καυσίμων με χαμηλές εκπομπές CO2 μπορεί να μειώσει δραματικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του υπάρχοντος στόλου αυτοκινήτων που απαριθμεί περισσότερα από 250 εκατομμύρια οχήματα στην Ευρώπη. Και η υιοθέτηση πρέπει να γίνει σε μεγάλο εύρος που σημαίνει ότι θα πρέπει να εστιάσουμε την προσοχή μας στην εξέλιξη και την παραγωγή συνθετικών καυσίμων ώστε το συγκεκριμένο “παραθυράκι” να είναι ωφέλιμο και χρήσιμο. Αν αυτό δεν γίνει, τότε τα συνθετικά καύσιμα δεν θα διαδραματίσουν κάποιον ουσιαστικό ρόλο στην μείωση των εκπομπών ρύπων του στόλου οχημάτων που κυκλοφορεί ήδη και η κατάργηση των Μ.Ε.Κ. θα είναι περισσότερο άμεση παρά έμμεση.

Ο Zipse άσκησε δριμεία κριτική και όσον αφορά στην επιβολή επιπλέον δασμών στα αμιγώς ηλεκτρικά, κινέζικα οχήματα, δηλώνοντας ότι μέτρα τέτοιου είδους δεν ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα των ευρωπαίων κατασκευαστών και οδηγούν σε αδιέξοδα καθώς στοχεύουν (και) σε ευρωπαϊκές εταιρίες όπως το BMW Group που παράγουν αυτοκίνητα και στην Κίνα. Σε αντίθεση με πολλούς κατασκευαστές, η BMW δεν έχει ορίσει συγκεκριμένη χρονιά για την λήξη της παραγωγής θερμικών αυτοκινήτων αλλά εξακολουθεί να παρουσιάζει νέα προϊόντα και στον τομέα της ηλεκτροκίνησης με προεξέχουσα τη “Neue Klasse” αρχιτεκτονική που θα μας απασχολήσει εκτενώς στο προσεχές μέλλον.

Prev Post Αυτή είναι η τελευταία Maserati με V8
Next Post Audi άνευ… δαχτυλιδιών στην Κίνα;
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook