Η BMW φρεσκάρει την 3 Series.

Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι τρία χρόνια μετά το λανσάρισμα της στην αγορά, η G20 γενιά της BMW 3 Series δεν χρειαζόταν ανανέωση αλλά η γερμανική μάρκα γνωρίζει πολύ καλά ότι ο ανταγωνισμός είναι αμείλικτος (και σημαντικά αναβαθμισμένος με την έλευση της νέας Mercedes C-Class), οπότε φρόντισε να ενισχύσει το μοντέλο που είναι υπεύθυνο για το 14% των παγκόσμιων πωλήσεων με νέες τεχνολογίες και νέα σχεδιαστικά στοιχεία που ανανεώνουν την εμφάνιση του δημοφιλούς sedan (και station wagon βεβαίως).

Στο εξωτερικό, οι όποιες αλλαγές είναι λίγες και διακριτικές: Τα standard full-LED φωτιστικά σώματα εμπρός είναι σημαντικά λεπτότερα και με πιο καθαρές γραμμές και σε συνδυασμό με την διαφορετική γρίλια χαρίζουν στην 3 Series ακόμα πιο μοντέρνο look. Στο πίσω μέρος, η BMW αναφέρει πως μεγαλύτερο ποσοστό του αμαξώματος είναι βαμμένο στο χρώμα που έχει επιλέξει ο πελάτης, οι απολήξεις της εξάτμισης έχουν διαφορετική διάμετρο (90 ή 100 χιλιοστά) ανάλογα με τον επιλεγμένο κινητήρα ενώ και τα φωτιστικά σώματα, παρότι έχουν διατηρήσει το ίδιο design, είναι ελαφρώς πιο λεπτά σε σύγκριση με το προ-facelift μοντέλο.

Οι μεγαλύτερες τροποποιήσεις και διαφορές όμως εντοπίζονται στην καμπίνα, όπου η 3 Series γίνεται το τελευταίο μοντέλο που εξοπλίζεται με την 8η γενιά του iDrive συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και την τεράστια, κυρτή οθόνη που συνδυάζει σε μία μονάδα τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12.3 ιντσών και την κεντρική οθόνη του συστήματος infotainment που μετρά 14.9 ίντσες σε διαγώνιο. Η τοποθέτηση της standard BMW Curved Display έχει φέρει και έναν γενικό ανασχεδιασμό του ταμπλό με λεπτότερους αεραγωγούς, λιγότερα φυσικά χειριστήρια και τον νέο επιλογέα για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ η αναβάθμιση στην 8η γενιά του λειτουργικού συστήματος σημαίνει νέα γραφικά, πιο λειτουργικό φωνητικό έλεγχο και πληθώρα νέων στοιχείων όπως ασύρματο smartphone mirroring, προηγμένη δορυφορική πλοήγηση και την δυνατότητα over-the-air αναβαθμίσεων μεταξύ άλλων.

Όσον αφορά στα μηχανικά, η ανανεωμένη BMW 3 Series δεν έχει αλλάξει σημαντικά και προσφέρει 4 βενζινοκινητήρες, 4 πετρελαιοκινητήρες (με ήπια υβριδικές, 48V δυνατότητες πλέον) και 3 plug-in υβριδικά κινητήρα σύνολα (4 στην περίπτωση της Touring έκδοσης). Αυτό σημαίνει ότι η 3 Series καλύπτει μία ευρεία γκάμα από τα 150 άλογα έως τα 374 ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο, Steptronic αυτόματο κιβώτιο. Το xDrive σύστημα τετρακίνησης ανήκει στον βασικό εξοπλισμό των κορυφαίων μοντέλων και είναι προαιρετικά διαθέσιμο για δύο εκδόσεις βενζίνης, δύο εκδόσεις diesel και τα plug-in υβριδικά μοντέλα. Το λανσάρισμα της BMW 3 Series LCI στην αγορά είναι προγραμματισμένο για τον Ιούλιο του 2022 με την τιμή της να ανακοινώνεται στο προσεχές μέλλον για την ελληνική αγορά.

Prev Post Και η Cadillac στο Le Mans το 2023!
Next Post Audi και Porsche στην Formula 1 από το 2026!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook