Hyundai RN22e. Η Hyundai έχει κέφια!

Δεν μπορώ να φανταστώ ποιος μπορούσε να φανταστεί ότι η Hyundai θα μεταμορφωνόταν από μία άγνωστη, value-for-money μάρκα στα μέσα της δεκαετίας του ’90 σε αυτό που έχει γίνει τώρα! Μέσα σε λιγότερο από 30 χρόνια, η κορεατική μάρκα έχει καταφέρει να αλλάξει δραστικά την εικόνα της και να καταξιωθεί ως μία εταιρία που όχι μόνο κατασκευάζει αξιόπιστα, ποιοτικά και ενίοτε, πολύ γρήγορα αυτοκίνητα αλλά θεωρείται δικαίως πρωτοπόρος στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας με οχήματα όπως το Ioniq 5 και το ολοκαίνουριο Ioniq 6. Η Hyundai δεν σταματά εκεί όμως και παρουσιάζει σήμερα το RN22e Concept που αποδεικνύει ότι οι επιδόσεις μπορεί να είναι περιβαλλοντικά βιώσιμες!

Όπως βλέπεις και στις φωτογραφίες, το RN22e Concept είναι επί της ουσίας η καυτή εκδοχή του Ioniq 6 αν και έτσι όπως το βλέπω, νομίζω πως θα ήταν πιο ορθό να πω η… αγωνιστική εκδοχή του Ioniq 6 καθώς το bodykit με το οποίο εξοπλίζεται το ηλεκτρικό 4-θυρο coupe ακροβατεί επιτυχημένα στα όρια της υπερβολής για χρήση σε δρόμο. Νέοι προφυλακτήρες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, νέο καπό, χαμηλό splitter, φαρδύτερα μαρσπιέ και μία μεγάλη, σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος μεταμορφώνουν το ηλεκτρικό μοντέλο σε κάτι άγριο ενώ οι νέες ζάντες ελαφρού κράματος ολοκληρώνουν το πακέτο της εξωτερικής εμφάνισης.

Σημαντικότερα είναι αυτά που κρύβονται κάτω από την επιφάνεια όμως, αφού τα “RN” μοντέλα της Hyundai χαρακτηρίζονται ως “κινούμενα εργαστήρια” και το RN22e που εντάσσεται στην οικογένεια ως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό, έχει την δική του σημασία. Καταρχάς, είναι το πρώτο που βασίζεται στην E-GMP αρχιτεκτονική, με ότι συνεπάγεται αυτό για το λανσάρισμα μελλοντικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδόσεων. Εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα) που συνδυαστικά παράγουν 585 ίππους και 740 Nm ροπής και μία μπαταρία 77.4 kWh που χρησιμοποιεί ηλεκτρική αρχιτεκτονική 400/800 V όπως και τα Ioniq 5, Ioniq 6 και Kia EV6. Το “όπλο” του RN22e όμως είναι ένα προηγμένο σύστημα torque vectoring που λειτουργεί με συμπλέκτες και φροντίζει για την βέλτιστη κατανομή της ροπής σε κάθε τροχό, ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις του οδηγού. Επιπλέον, η Hyundai επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες όπως ακριβώς την θέλει αυτός, μεταβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.

Το RM22e Concept θα εξερευνήσει ακόμα τον κόσμο της πέδησης για την Hyundai. Η αίσθηση, η ισχύς και η αντοχή του συστήματος πέδησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι ένα πεδίο πειραματισμού, με την Hyundai να δοκιμάζει δίσκους 400 χιλιοστών και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας ως μία μορφή ελέγχου του αμαξώματος που θα επηρεάζει την περιστροφή του οχήματος στις στροφές. Τέλος, το RN22e Concept θα διαθέτει ένα σύστημα που θα “παίζει” ήχους τόσο στο εσωτερικό, από τα ηχεία του συστήματος ήχου, όσο και στο εξωτερικό του αυτοκινήτου ενώ προχωρώντας ένα ακόμα βήμα στην προσομοίωση ενός sports car με Μ.Ε.Κ., το λογισμικό των ηλεκτροκινητήρων θα είναι σε θέση να δημιουργεί ήπιους κραδασμούς οι οποίοι θυμίζουν τις αλλαγές ταχυτήτων!

Κι αν η Hyundai σε αυτό το σημείο δεν επιβεβαιώνει ένα σκληροπυρηνικό Ioniq 6 N παραγωγής, δηλώνει για πρώτη φορά ότι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της N Performance θα είναι το Ioniq 5 N, το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί στην αγορά το επόμενο έτος. Ανυπομονούμε!

Prev Post Skoda Vision 7S. Μία πρώτη μικρή γεύση
Next Post Mini Cooper SE Convertible. Και ηλεκτρικό και cabrio!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook