Έως 610 χιλιόμετρα αυτονομία για το Hyundai Ioniq 6!

Πριν από μερικές ημέρες η Hyundai παρουσίασε το δεύτερο νέο μέλος της “Ioniq” οικογένειας, το οποίο παίρνει τη μορφή ενός εντυπωσιακού 4-θυρου coupe. Με την πρώτη ματιά, το Ioniq 6 κερδίζει τις εντυπώσεις ή αν προτιμάς, μονοπωλεί την συζήτηση χάρη στην εκκεντρική εμφάνιση του, συνεχίζοντας εκεί που σταμάτησε το επίσης εκκεντρικό αλλά και πολύ δημοφιλές, Ioniq 5. Το design όμως είναι μονάχα μία πτυχή του αυτοκινήτου και με την κορεατική εταιρία να μην έχει ανακοινώσει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου της, είχαμε κάποια… κενά.

Η Hyundai όμως έδωσε στη δημοσιότητα κάποια από τα νούμερα του Ioniq 6 και το θετικό είναι ότι σε καμία περίπτωση δεν απογοητεύουν. Πώς θα μπορούσαν άλλωστε, όταν το “6” βασίζεται στην E-GMP αρχιτεκτονική που έχει ήδη καταθέσει τα διαπιστευτήρια της μέσω του Ioniq 5 και του Kia EV6; Το Hyundai Ioniq 6 λοιπόν, θα είναι διαθέσιμο με δύο διαφορετικές μπαταρίες: μία 53 και μία 77,4 kWh. Θα είναι επίσης διαθέσιμο με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες, με την δεύτερη επιλογή να εξασφαλίζει και δυνατότητες τετρακίνησης καθώς ο κάθε ηλεκτροκινητήρας τοποθετείται σε διαφορετικό άξονα.

Για το τετρακίνητο Ioniq 6 λοιπόν, η Hyundai ανακοίνωσε ότι προσφέρει 325 ίππους και 605 Nm ροπής οπότε υποθέτουμε πως αφού αυτοί οι αριθμοί συμπίπτουν με το αντίστοιχο Ioniq 5, τότε το ίδιο θα ισχύει και για το πισωκίνητο Ioniq 6, άρα αυτό θα προσφέρει 228 ίππους παρά το γεγονός ότι η εταιρία δεν το επιβεβαιώνει ακόμα.

Όσον αφορά στην εμβέλεια, όταν το Ioniq 6 εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και την μεγάλη μπαταρία των 77,4 kWh μπορεί να διανύσει έως και 610 χιλιόμετρα ανάμεσα στις φορτίσεις ξεπερνώντας κατά 100+ χιλιόμετρα την αυτονομία του αντίστοιχου Ioniq 5. Στην βασική έκδοση με τον έναν ηλεκτροκινητήρα, την μπαταρία των 55,0 kWh και ελαστικά 18 ιντσών, η Hyundai υπόσχεται κατανάλωση της τάξης των 14 kWh/100 χιλιόμετρα που καθιστά το Ioniq 6 ένα από τα πιο αποδοτικά αυτοκίνητα στον κόσμο! Αξίζει να σημειώσουμε ότι η E-GMP αρχιτεκτονική υποστηρίζει υποδομές φόρτισης τόσο 400V όσο και 800V που σημαίνει ότι η φόρτιση από το 10 στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας της μπαταρίας διαρκεί μόλις 18 λεπτά σε έναν φορτιστή 350 kW ενώ ένα επιπλέον όφελος είναι η λειτουργία V2L που μετατρέπει το αυτοκίνητο σε μία μεγάλη μπαταρία η οποία μπορεί να τροφοδοτήσει με ενέργεια εξωτερικές συσκευές.

Με λίγα λόγια, το Hyundai Ioniq 6 δείχνει με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ότι δεν είναι μονάχα ένα όμορφο πρόσωπο αλλά έχει την δυνατότητα να σταθεί σε ένα δύσκολο segment και να κοιτάξει στα μάτια τον ανταγωνισμό. Το μόνο που μένει να μάθουμε τώρα είναι πότε θα λανσαριστεί καθώς η εταιρία ανακοίνωσε ότι αυτό θα γίνει στις Η.Π.Α. κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 αλλά δεν ανέφερε άλλες αγορές και φυσικά, πόσο θα κοστίζει.

Prev Post Mini Cooper SE Convertible. Και ηλεκτρικό και cabrio!
Next Post Από €75.000 το Polestar 3.
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook