Η συνταγή για ένα ουσιαστικό και επιτυχημένο σπορ μοντέλο είναι απλή αλλά όπως έχουμε δει πολλές φορές στο παρελθόν, τόσο στην μαγειρική όσο και στην αυτοκινητοβιομηχανία, όσο πιο απλό είναι κάτι, τόσο πιο δύσκολη είναι η άριστη εκτέλεση του. Για τα ηλεκτρικά παραδείγματος χάριν, υπάρχει ένα ερωτηματικό όσον αφορά στον ήχο τους που αν θέλουμε να επιστρέψουμε στην αναλογία της συνταγής, δεν αποτελεί κάποιο βασικό χαρακτηριστικό αλλά η παρουσία του, με την σωστή ένταση και χροιά, αναδεικνύει όλα τα υπόλοιπα και προσθέτει κάτι στην συνολική εμπειρία. Τι έχει να προσφέρει όμως ένα αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο;
Η Hyundai μας προτείνει την δική της εκδοχή αποκαλύπτοντας για πρώτη φορά τον ήχο του επερχόμενου Ioniq 5 N. Μία εκδοχή που όπως γίνεται άμεσα εμφανές βασίζεται στον ομολογουμένως σπορ ήχο των τετρακύλινδρων, θερμικών μοντέλων της N Performance (βλ. i30 N, i20 N κλπ) αλλά εμπλουτίζεται από μία… sci-fi νότα. Ο ήχος είναι φυσικά εξ ολοκλήρου συνθετικός, όπως συνθετική είναι και η αίσθηση του κιβωτίου ταχυτήτων που προσπαθεί να δημιουργήσει η κορεατική μάρκα με το “N e-shift” σύστημα αλλά δεν είμαστε ακόμα σίγουροι για την αποτελεσματικότητα της προσομοίωσης. Με τον ήχο δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα, είναι κάτι που θα πρέπει να συνηθίσουμε άλλωστε, αλλά δεν είμαι σίγουρος για το… ιμιτασιόν κιβώτιο ταχυτήτων. Ίσως στην πράξη να βγάζει περισσότερο νόημα απ’ ότι στην θεωρία, ποιος ξέρει. Το μόνο σίγουρο είναι ότι με σπορ εμφάνιση, σπορ χαρακτηριστικά και γύρω στα 600 άλογα, το επερχόμενο Hyundai Ioniq 5 N αναμένεται να είναι συναρπαστικό με περισσότερους από έναν τρόπους και θα ήταν ψέματα αν λέγαμε ότι η πρεμιέρα του μας αφήνει αδιάφορους.