Hyundai Ioniq 5 eN1 Cup – Προσεχώς και αγωνιστικό!

Hyundai Ioniq 5 eN1 Cup – Προσεχώς και αγωνιστικό!

Η Hyundai έχει κάθε λόγο να γιορτάζει. Η χρονιά μπορεί να μην ήταν άκρως επιτυχημένη σε αγωνιστικό επίπεδο αλλά το 2023 η κορεατική φίρμα και ειδικότερα το N Performance τμήμα της λάνσαρε στην αγορά το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της. Ένα μοντέλο που έχει ήδη αρχίσει να συγκεντρώνει βραβεία. Η Hyundai όμως δεν έχει εξαντλήσει τα πλάνα της για το Ioniq 5 N καθώς στο “N Festival” που έλαβε χώρα εχθές, αποκάλυψε το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό της. Ένα αγωνιστικό το οποίο εξελίσσεται σύμφωνα με τους κανονισμούς της “eN1” κατηγορίας οπότε ονομάζεται Ioniq 5 eN1 Cup και έχει σχεδιαστεί με την ασφάλεια και το βάρος ως τις βασικές προτεραιότητες.

Η εξέλιξη του Hyundai Ioniq 5 eN1 Cup δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα και γι’ αυτό η κορεατική μάρκα δεν το έχει παρουσιάσει ακόμα επίσημα αλλά δεδομένου ότι αναμένεται να… ενεργοποιηθεί για την αγωνιστική σεζόν του 2024, η πρεμιέρα του ηλεκτρικού αγωνιστικού δεν απέχει πολύ ακόμα. Προς το παρόν, έχουμε τα σχέδια που προβλήθηκαν κατά την συνέντευξη τύπου και ορισμένες, λίγες αλλά πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά.  Καταρχάς, να αναφέρουμε ότι το εντυπωσιακό σκίτσο του Ioniq 5 eN1 Cup αποκαλύπτει ένα πολύ επιθετικό bodykit που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων έναν νέο εμπρός προφυλακτήρα με τεράστιες εισαγωγές αέρα και πτερύγια στα πλαϊνά του, φαρδύτερα φτερά και μία μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος που αναμφίβολα συνδυάζεται με έναν λειτουργικό διαχύτη. Τους θόλους γεμίζουν οι πανέμορφες ζάντες ελαφρού κράματος που ντύνονται με slick ελαστικά διάστασης 280/680R18 και φιλοξενούν το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός, τετραπίστονες πίσω και αγωνιστικά υλικά τριβής.

Η ανάρτηση είναι φυσικά πλήρως ρυθμιζόμενη και εκτός του ότι μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 50 έως 70 χιλιοστά, διαθέτει και νέους, πιο άκαμπτους συνδέσμους που δεν συστήνονται για χρήση σε δημόσιους δρόμους αλλά ταιριάζουν γάντι σε ένα αγωνιστικό που πρώτο ζητούμενο είναι η αμεσότητα στις αντιδράσεις και την επικοινωνία. Όπως ζητούμενο σε ένα αγωνιστικό είναι και το χαμηλό (στο μέτρο του δυνατού καθώς μιλάμε για μία αμιγώς ηλεκτρική βάση και οι μπαταρίες είναι ούτως ή άλλως βαριές) βάρος και γι’ αυτό η Hyundai N κατάφερε να το μειώσει κατά 200-250 κιλά σε σύγκριση με το Ioniq 5 N που κυκλοφορεί. Τέλος, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε στην ασφάλεια που είναι σημαντικά αναβαθμισμένη όχι μόνο με το εκτενές rollcage που πληροί τις προδιαγραφές της FIA, τους αποζεύκτες και τα διάφορα προειδοποιητικά σήματα αλλά και με την αυξημένη προστασία της μπαταρίας. Το βασικότερο όλων είναι ότι όπως είπαμε, το Ioniq 5 eN1 Cup δεν υπάρχει μόνο στα σκίτσα ή ως κάποιο πρωτότυπο που δεν πρόκειται να πατήσει άσφαλτο στην ζωή του. Η Hyundai θα ολοκληρώσει την εξέλιξη του μέχρι τον Φεβρουάριο και το “ενιαίο” πρωτάθλημα αναμένεται να ξεκινήσει τον Μάιο και όλοι γνωρίζουμε τι σημαίνει για την εξέλιξη μίας τεχνολογίας η δοκιμή της στις απαιτητικές συνθήκες ενός αγωνιστικού περιβάλλοντος…

Prev Post Ο Ken Block καίει λάστιχα για μία τελευταία φορά
Next Post Αγωνιστικά ημερολόγια McKlein 2024 – Γιορτινά motorsport δώρα με συναίσθημα!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook