Η Honda εξηγεί τον αργό ρυθμό εξηλεκτρισμού της

Η Honda εξηγεί τον αργό ρυθμό εξηλεκτρισμού της

Καταρχάς, να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Στην προκειμένη περίπτωση, όταν μιλάμε για εξηλεκτρισμό εννοούμε ηλεκτροκίνηση και ακριβώς εκεί έγκειται το πρόβλημα για την Honda. Πρόβλημα σύμφωνα με κάποιους, αλλά όχι με την ιαπωνική φίρμα η οποία πιστεύει ότι έχοντας στην γκάμα της μονάχα το niche Honda e και το ολοκαίνουριο e:Ny1 που θα λανσαριστεί στην αγορά τους επόμενους μήνες, δεν υστερεί στον αγώνα για την κινητικότητα μηδενικών εκπομπών.

Ο ρυθμός της εξέλιξης των ηλεκτρικών οχημάτων μας είναι ο ίδιος με τον ρυθμό εξέλιξης των υποδομών, όσον αφορά στην διαθεσιμότητα δημόσιων σταθμών φόρτισης.

Δήλωσε ο επικεφαλής της Honda Motor Europe, Katsuhisa Okuda, στο περιθώριο της παρουσίασης των e:Ny1CR-V και ZR-V. Η ιαπωνική εταιρία βρισκόταν στο προσκήνιο της τεχνολογίας του εξηλεκτρισμού με τα υβριδικά μοντέλα της για πολλά χρόνια αλλά φαίνεται πως έχει μείνει πίσω, τουλάχιστον αναφορικά με τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Φαίνεται, επαναλαμβάνω αλλά η Honda ισχυρίζεται πως τα φαινόμενα απατούν. Σύμφωνα με την ίδια, ο ρυθμός της συμβαδίζει με αυτόν των υποδομών και κατά συνέπεια, με αυτόν της υιοθέτησης της τεχνολογίας από την αγορά. Έτσι, προτιμά να εστιάσει σε μία στρατηγική πολλαπλών επιλογών οι οποίες καλύπτουν μεγαλύτερο μέρος της αγοράς – αυτός είναι ο λόγος που προσφέρει πολλά υβριδικά, αρχίζει να προσφέρει περισσότερα plug-in υβριδικά και θα προσφέρει λιγότερα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα αλλά σε προσεκτικά επιλεγμένες κατηγορίες.

Οι προτάσεις της είναι απάντηση στις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού σε συνδυασμό με το τι μπορεί να στηρίξουν οι υποδομές (δύο αλληλένδετα στοιχεία) και θεωρεί ότι το 2040 ή το 2050, όταν οι υποδομές έχουν αναπτυχθεί σε επαρκή βαθμό, “οι πελάτες μας θα μπορούν να απολαύσουν τα ηλεκτρικά”. Ως στρατηγική, δεν απέχει πάρα πολύ από αυτήν της Toyota, οπότε δεν είναι σε καμία περίπτωση ριζοσπαστική αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που η Honda την επικοινωνεί, οπότε έχει ενδιαφέρον, όπως έχει ενδιαφέρον και η πρόβλεψη σχετικά με το δίκτυο φόρτισης που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως πεσσιμιστική. Όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος όμως, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε αν η Honda ακολουθεί τον σωστό δρόμο.

Prev Post Hyundai Ioniq 6 – Mε ακόμη μία σημαντική βράβευση
Next Post Έρευνα – Πρόκληση για τους κατασκευαστές η πώληση συνδρομών!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook