Με κάθε νέο μοντέλο που παρουσιάζουν οι κινέζικες εταιρίες ανεβάζουν τον πήχη και ανακοινώνουν τόσο στον ανταγωνισμό όσο και στο αγοραστικό κοινό ότι είναι έτοιμες για την μητέρα των μαχών που αναμένεται να λάβει χώρα στην ευρωπαϊκή ήπειρο. Με κάθε νέο μοντέλο που παρουσιάζουν ανεβάζουν τον πήχη τόσο σε επίπεδο αποδοτικότητας, επιδόσεων ή τεχνικών χαρακτηριστικών όσο και σε επίπεδο value-for-money. Το πιο πρόσφατο και ενδεχομένως, πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα έρχεται από την Geely. Η κινέζικη εταιρία είχε αποκαλύψει στις αρχές του προηγούμενου μήνα ένα προηγμένο σύστημα plug-in υβριδικής τεχνολογίας που υπό περιπτώσεις επιτρέπει την κατανάλωση μόλις 2.62 λίτρων καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα – ένα νούμερο που μεταφράζεται σε περίπου 2.400 χιλιόμετρα αυτονομίας. Το σύστημα Leishen EM-I (ή NordThor 2.0 ή NordThor EM-i, όπως θέλεις θα πραγματοποιούσε το ντεμπούτο του στο Galaxy Starship 7 και ακριβώς έτσι έγινε, μόνο που τώρα έχουμε επίσης και μερικά νούμερα να συνοδεύουν την ανακοίνωση.
Καταρχάς, να αναφέρουμε ότι πρόκειται για ένα SUV με μήκος 4.74 μέτρα, πλάτος που υπερβαίνει οριακά τα 1.90 μέτρα και ύψος 1.68 που σημαίνει με πιο απλά λόγια ότι έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το Honda CR-V, το Volvo XC60, το νέο Renault Rafale και την υπόλοιπη συνομοταξία της D-SUV κατηγορίας. Όπως αναφέρει λοιπόν η Geely, η νέα της πρόταση εξοπλίζεται με το NordThor EM-i σύστημα που συνδυάζει έναν 1500άρη, ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα με μία μπαταρία 8.05 ή 19.09 kWh. Ο θερμικός κινητήρας είναι ικανός για 110 ίππους και 135 Nm ενώ ο ηλεκτροκινητήρας προσθέτει άλλα 215 άλογα και 260 Nm ροπής που σημαίνει ότι οι επιδόσεις του SUV θα είναι αν μη τι άλλου αξιοπρεπέστατες. Κάτι παραπάνω από αξιοπρεπής είναι πάντως η αυτονομία του που σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, έστω και στον ιδιαίτερα γενναιόδωρο CLTC της Κίνας, αγγίζει τα 1.420 χιλιόμετρα ενώ στα 55 χιλιόμετρα είναι η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία με την μικρότερη μπαταρία και στα 120 με την μεγαλύτερη!
Όσον αφορά στον τομέα της αισθητικής, το Galaxy Starship 7 της Geely ακολουθεί όλες τις τελευταίες τάσεις της μόδας. Λεπτά, LED φωτιστικά σώματα; Check. Λεπτή LED λωρίδα που διατρέχει σχεδόν ολόκληρο το πλάτος της μάσκας; Check. Εξίσου λεπτά φωτιστικά σώματα με την ίδια LED μπάρα στο κέντρο και στο πίσω μέρος; Check. Μεγάλες ζάντες ελαφρού κράματος; Check. Κλειστή μάσκα; Check. Με λίγα λόγια, το νέο μοντέλο της Geely δεν κάνει κάτι ριζοσπαστικό, ούτε διεκδικεί δάφνες για το design του χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό. Είναι ένα μοντέρνο όχημα με όλα εκείνα που περιμένει να βρει κάποιος σε ένα εξηλεκτρισμένο SUV εν έτη 2024 και το ίδιο ισχύει και για την καμπίνα.
Το εσωτερικό του Galaxy Starship 7 αποπνέει έναν αέρα τεχνολογία και πολυτέλειας – τουλάχιστον από τις φωτογραφίες που έχουμε στη διάθεση μας. Ο σχεδιασμός είναι λιτός, minimal θα μπορούσαμε να πούμε αλλά μπροστά από τον οδηγό υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10.2 ιντσών και ένα head-up display μεγέθους 13.8 ιντσών. Στο κέντρο του ταμπλό δε, υπάρχει μία οθόνη 14.6 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που όπως φαίνεται ενσωματώνει και την συντριπτική πλειοψηφία των χειριστηρίων, με τα υπόλοιπα να είναι συγκεντρωμένα στην κεντρική κονσόλα. Όλα αυτά είναι ιδιαιτέρως εντυπωσιακά και ελκυστικά αν αναλογιστεί κανείς ότι στην Κίνα, το Galaxy Starship 7 ξεκινά από τα 99.800 yuan που με την τρέχουσα ισοτιμία ισοδυναμούν με περίπου €13.000! Εννοείται ότι μιλάμε για την βασική έκδοση, με ότι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο εξοπλισμού αλλά ακόμα και η “Pilot Edition” που βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας κοστίζει μόλις 132.800 yuan ή κάτι παραπάνω από €17.300 με την τρέχουσα ισοτιμία! Αν έρθει στην Ευρώπη θα είναι φυσικά πολύ ακριβότερο και όχι αποκλειστικά λόγω δασμών αλλά αν αυτές οι τιμές συνδυάζονται με στοιχειώδη ποιότητα και αξιοπιστία, τότε μιλάμε για ένα αδιανόητο για τα δικά μας δεδομένα, value-for-money!