O 24ωρος αγώνας του Le Mans το καλοκαίρι του 2024 θα είναι σίγουρα το αθλητικό γεγονός της χρονιάς, τουλάχιστον όσον αφορά στα motorsports, καθώς θα είναι η πρώτη φορά μετά από πάρα πολλά χρόνια που τόσο πολλοί κατασκευαστές θα μάχονται για τη νίκη επί ίσοις όροις. Ήδη γνωρίζουμε πως η Toyota, η Scuderia Glickenhaus και η Peugeot που συμμετέχουν στο World Endurance Championship έχουν σκοπό να συνεχίσουν τα προγράμματα τους ενώ το 2023 θα λάβουν μέρος στον ιστορικό αγώνα η Porsche, η Ferrari και η Cadillac. Το 2024 δε, θα προστεθούν στην ήδη φανταστική λίστα η Alpine, η Lamborghini και όπως όλα δείχνουν, η BMW που ανακοίνωσε επίσημα ότι η M Hybrid V8 θα συμμετέχει κανονικά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αγώνων αντοχής! Χαλασμός θα γίνει στο Circuit de la Sarthe με τόσους πολλούς ισάξιους διεκδικητές!
Το αγωνιστικό της γερμανικής μάρκας ήταν γνωστό από την παρουσίαση του ότι θα λάβει μέρος στο WeatherTech SportsCar Championship το 2023 αλλά το World Endurance Championship (που περιλαμβάνει φυσικά τις 24 ώρες του Le Mans) ήταν αμφίβολο. Τώρα, η επιστροφή της BMW στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων αντοχής είναι γεγονός, 25 χρόνια μετά την τελευταία φορά που η θρυλική “προπέλα” συμμετείχε και κέρδιζε στις 24 ώρες του Le Mans με την V12 LMR στα χέρια των Joachim Winkelhock, Pierluigi Martini και Yannick Dalmas. Ο πήχης λοιπόν είναι εκ των πραγμάτων πολύ ψηλά, όπως και οι προσδοκίες για την BMW M Hybrid V8. Ένα ολοκαίνουριο αγωνιστικό που βασίζεται στο πλαίσιο της Dallara και κινείται χάρη σε έναν υβριδικό, twin-turbo V8 ο οποίος σύμφωνα με τους κανονισμούς, παράγει αθροιστικά 680 ίππους!
Στην ιδιόκτητη πίστα της Dallara έγινε και το πρώτο roll-out του αγωνιστικού που όπως φαντάζεσαι, δεν αποτελεί το τέλος της δουλειάς για την BMW M Team RLL αλλά την αρχή. Από εδώ και πέρα ξεκινούν οι εντατικές δοκιμές, αρχικά στην Ευρώπη καθ’ όλη της διάρκεια του Αυγούστου και από τον Σεπτέμβριο, στην άλλη όχθη του Ατλαντικού για προετοιμασίες που αφορούν ειδικά στο IMSA WeatherTech SportsCar Championship που ξεκινά στις 26-29 Ιανουαρίου με τον 24ωρο αγώνα της Daytona. Ο χρόνος πιέζει λοιπόν και δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η BMW M Motorsport θα πρέπει να δουλεύει σε δύο “μέτωπα” ταυτόχρονα, ισορροπώντας την συμμετοχή στο πρωτάθλημα και την προετοιμασία για το WEC το 2024.