Η Ford θέλει V8 για όσο περισσότερο μπορεί!

Η Ford θέλει V8 για όσο περισσότερο μπορεί!

Ο V8 κινητήρας είναι τόσο αμερικάνικος όσο το Grand Canyon. Όσο το Άγαλμα της Ελευθερίας, η χειροποίητη μηλόπιτα σε ένα diner σε κάποια μικρή επαρχιακή πόλη ή η country μουσική. Είναι λογικό για μία αμερικανική εταιρία λοιπόν, να θέλει να κρατήσει στη ζωή όσο το δυνατόν περισσότερο ένα σύμβολο americana όπως ο εμβληματικός, ράθυμος V8 των… πολλών κυβικών ιντσών. Αυτό ακριβώς θέλει να κάνει και η Ford που στόχος της είναι να συνεχίσει να προσφέρει την Mustang με V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης για όσο της επιτρέπεται και με όποιον τρόπο μπορεί.

Ο επικεφαλής της Ford Performance Motorsport, Mark Rushbrook δήλωσε ότι ο 8-κύλινδρος βενζινοκινητήρας δεν έχει μία συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης, τουλάχιστον όχι ακόμα και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι το “Μπλε Οβάλ” δεν έχει διακόψει την επένδυση στους V8 για χρήση σε μελλοντικά μοντέλα παρότι εντείνεται η παραγωγή των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό που δεν μπορεί να προβλέψει η Ford, ούτε να επηρεάσει, είναι οι αλλαγές στους κανονισμούς εκπομπών ρύπων που ενδεχομένως να επιβληθούν από τις κυβερνήσεις. Αλλαγές που στο παρελθόν επέβαλλαν το downsizing και την προσθήκη των turbo και ταυτόχρονα, αλλαγές στις οποίες άντεξε και αντιστάθηκε μέχρι τώρα ο ατμοσφαιρικός… δεινόσαυρος αλλά για πόσο ακόμα; Ο Tim Smith, μηχανικός επικεφαλής της Mustang, δηλώνει ότι η εταιρία “δοκιμάζει πάντοτε τα πάντα” οπότε υπάρχει ένα μικρό παράθυρο, υπάρχει ελπίδα.

Θα μπορούσε αυτή η ελπίδα να πάρει τη μορφή των συνθετικών καυσίμων; Αυτή η λύση μπορεί να είναι ελκυστική για μάρκες και… πορτοφόλια τύπου Porsche, Ferrari και Bentley αλλά δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω πόσο βιώσιμη είναι για muscle cars και άλλα τέτοιου είδους αυτοκίνητα – αν μη τι άλλου, από πλευράς κόστους και διαθεσιμότητας. Η Ευρωπαϊκή Ένωση ενώ αρχικά δεν περιλάμβανε κάποια πρόβλεψη για την συγκεκριμένη νομοθεσία για τον κανονισμό μηδενισμού των εκπομπών ρύπων νέων αυτοκινήτων που θα ισχύει από το 2035, έπειτα από τις έντονες πιέσεις της Γερμανίας και της Ιταλίας (μεταξύ άλλων) πρόσθεσε μία σχετική εξαίρεση αλλά αυτή η νομοθεσία αφορά αποκλειστικά την Ευρώπη και όπως ξέρουμε, η Ευρώπη είναι μία πολύ μικρή αγορά όσον αφορά στα muscle cars. Θα περιμένουμε να δούμε πώς θα χειριστεί την κατάσταση στο μέλλον η Ford και όχι μόνο αυτή. Μπορεί να μην μας αφορά άμεσα η διάσωση των V8 αλλά όντας οπαδοί της αυτοκίνησης σε ένα επίπεδο υψηλότερο από αυτό της απλής μετακίνησης, μας ενδιαφέρει.

Prev Post Η Pininfarina παρουσιάζει το εντυπωσιακό Pura Vision
Next Post Το νέο Toyota Land Cruiser επιστρέφει στις ρίζες του
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook