Ford – Στόχος τα 600.000 ηλεκτρικά για το 2023

Το πλάνο εξηλεκτρισμού της γκάμας της Ford βαίνει καλώς δεδομένων των συνθηκών σε παγκόσμιο επίπεδο και η ανταπόκριση του κόσμου ξεπερνά τις προσδοκίες της αμερικανικής εταιρίας αλλά δεν υπάρχει χρόνο για εφησυχασμό. Η Ford δουλεύει ήδη σκληρά για το μέλλον και ανακοίνωσε όχι μόνο πως θα εμπλουτίσει το portfolio της με μία επιπλέον χημεία κυψελών μπαταρίας αλλά και πως βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο όσον αφορά στην εξασφάλιση των απαραίτητων πρώτων υλών.

Συγκεκριμένα, η Ford χρησιμοποιεί αυτή τη στιγμή μπαταρίες NMC (νικέλιο, μαγγάνιο, κοβάλτιο) αλλά σκοπεύει στις αρχές του 2024 να μεταβεί στην τεχνολογία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που τα κύρια χαρακτηριστικά της είναι η μεγαλύτερη ασφάλεια, η μεγαλύτερη σταθερότητα και η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής πριν ξεκινήσει η… παρακμή της ενώ δεν είναι αμελητέα και η μείωση του κόστους των πρώτων υλών που αγγίζει το 10 με 15%. Η αλλαγή στην χημεία των μπαταριών όμως είναι μονάχα μία πτυχή ενός πλάνου που εφόσον υλοποιηθεί θα δει την Ford να αυξάνει την παγκόσμια παραγωγή των ηλεκτρικών οχημάτων της στα 600.000 το 2023 και στα 2 εκατομμύρια μέχρι το 2026. Για το 2023, η εταιρία προβλέπει 270.000 Mustang Mach-E, 150.000 ηλεκτρικά Transit, 150.000 F-150 Lightning και 30.000 από ένα νέο, μεσαίο SUV στην Ευρώπη.

“Η νέα ηλεκτρική γκάμα αυτοκινήτων της Ford έχει δημιουργήσει τεράστιο ενθουσιασμό και ζήτηση και τώρα τοποθετούμε τις βάσεις για ένα βιομηχανικό σύστημα που θα μας επιτρέψει την ταχεία κλιμάκωση.”

Δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρίας, Jim Farley, ανακοινώνοντας παράλληλα ότι η Contemporary Amperex Technology θα παρέχει τις μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου για την Mustang Mach-E και το F-150 Lightning. Παράλληλα θα συνεχιστεί η συνεργασία με τις LG Energy Solution και SK Innovation ενώ έχει υπογραφεί και ένα μη-δεσμευτικό μνημόνιο και με την CATL ώστε οι δύο εταιρίας να εξερευνηθούν οι πιθανότητες συνεργασίας για την αγορά της Β. Αμερικής και όχι μόνο. Τέλος, άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι η Ford έχει εξασφαλίζει “το μεγαλύτερο μέρος του νικελίου” που θα χρειαστεί μέχρι το 2026 και έχει υπογράψει συμφωνίες και για το λίθιο.

Prev Post Έξι ιαπωνικές εταιρίες επενδύουν στην επόμενη γενιά καυσίμων
Next Post Hyundai & Rolls Royce χαράζουν τον δρόμο των αερομεταφορών με ηλεκτροκίνηση και υδρογόνο
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook