Το έχουμε πεί και γράψει πολλές φορές πως η ηλεκτροκίνηση αντί να ξεκινήσει από τα μικρά και προσιτά αυτοκίνητα πόλης, ξεκίνησε ανάποδα από τα μεγάλα, εντυπωσιακά και πανάκριβα μοντέλα. Ωστόσο αυτό σιγά σιγά διορθώνεται από την Ford η οποία διαθέτει μια ολοκληρωμένη σειρά ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων, σχεδιασμένη να καλύψει τις ανάγκες των σύγχρονων οδηγών. Κάθε μοντέλο προσφέρει πλούσιο βασικό εξοπλισμό, και ξεχωρίζει για την καινοτόμο τεχνολογία και την κορυφαία οδηγική απόλαυση. Η νέα προσθήκη στη γκάμα των ηλεκτρικών της Ford το Puma Gen-E δεν είναι αυτό ακριβώς που λέμε «αυτοκίνητο πόλης» αλλά είναι το τέλειο παράδειγμα μοντέλου που μπορεί να κάνει τα πάντα, χωρίς να κοστίζει μία περιουσία. Αυτό διότι από τη μία η ταχεία φόρτιση καθιστά εφικτή την πραγματοποίηση μακρινών ταξιδιών, ενώ το MegaBox έχει εξελιχθεί σε GigaBox, προσφέροντας έτσι επιπλέον χώρο για τις ανάγκες των καθημερινών δραστηριοτήτων των πελατών, ενώ από την άλλη αποτελεί τον ιδανικό σύμμαχο για εύκολες άνετες και κυρίως οικονομικές αστικές μετακινήσεις, χωρίς να απεμπολεί το fun to drive χαρακτήρα που διαθέτουν τα μοντέλα της Ford.
Την κίνηση που αναβαθμίζει τον οδηγικό χαρακτήρα του Puma παρέχει ένα νέο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης, το οποίο εξασφαλίζει επίσης εξαιρετική αποδοτικότητα 13,1 kWh/100 km. Το νέο Puma Gen-E μπορεί να διανύσει έως και 376 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας του, έτσι ώστε τα μακρινά ταξίδια να είναι εφικτά. Στην πόλη, η αυτονομία φτάνει τα 523 χιλιόμετρα, γεγονός που σημαίνει ότι δεν θα χρειαστεί επαναφόρτιση για αρκετές ημέρες στο πλαίσιο των αστικών μετακινήσεων. Με τη χρήση ταχυφορτιστή, η φόρτιση από το 10% στο 80% διαρκεί περίπου 23 λεπτά, ενώ η απρόσκοπτη επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h σε 8’’ και η ταχύτερη απόκριση του τιμονιού προσφέρουν χαρακτηριστικά που παραπέμπουν στο Puma ST, αλλά σε ηλεκτρική μορφή. Για τον πολυάσχολο κάτοικο της πόλης ή μια νέα οικογένεια, το Puma Gen-E αξιοποιεί ακόμα περισσότερο τον διαθέσιμο χώρο, χάρη στο συμπαγές σύστημα ηλεκτροκίνησης.
Έτσι, ο ήδη καινοτόμος αποθηκευτικός χώρος MegaBox στο πορτμπαγκάζ του Ford Puma Gen-E έχει μετατραπεί σε GigaBox, εξασφαλίζοντας συνολική χωρητικότητα για την μεταφορά αποσκευών έως και 574 λίτρα με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση – δηλαδή περισσότερα από όσα είναι σε θέση να προσφέρουν σήμερα μεγαλύτερα SUV. Αυτός ο χώρος μπορεί να γεμίσει με νερό προκειμένου να διατηρούνται τα ποτά δροσερά. Στο εμπρός μέρος, ένα frunk, το οποίο έχει χωρητικότητα 43 λίτρων, αξιοποιεί ιδανικά τον χώρο που θα καταλάμβανε ο βενζινοκινητήρας, καθιστώντας τον ιδανικό για την αποθήκευση διαφόρων αξεσουάρ, τα οποία είναι προσβάσιμα ακόμα και όταν ο χώρος αποσκευών στο πίσω μέρος είναι γεμάτος. Η εξωτερική σχεδίαση του νέου Puma Gen-E αποτυπώνει το πνεύμα της τελευταίας γενιάς του μοντέλου με πινελιές που το καθιστούν πιο ξεχωριστό και αεροδυναμικό. Μία τολμηρή σχεδίαση τύπου «ασπίδας» αντικαθιστά τη συμβατική μάσκα στο εμπρός μέρος, διαμορφώνοντας έτσι ένα φρέσκο προσωπείο που αντλεί έμπνευση από την ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E.
Το Ford Puma Gen-E καθιστά ακόμα πιο εύκολη την οδήγηση τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Ένας απλός στη χρήση ηλεκτρονικός μοχλοδιακόπτης που βρίσκεται εγκατεστημένος πίσω από το τιμόνι εναλλάσσει ανάμεσα στις επιλογές Drive, Neutral και Reverse τόσο εύκολα όπως όταν ενεργοποιείτε τα φλας με την άκρη των δακτύλων. Η δυνατότητα οδήγησης με ένα πεντάλ (one-pedal driving) καθιστά ακόμα πιο άνετη την κίνηση μέσα στην πόλη, ανεξάρτητα από το drive mode (τέσσερα στο σύνολο) που έχει επιλέξει ο οδηγός. Και εκεί ακριβώς είναι η μεγάλη διαφορά του αυτοκινήτου. Ότι στο δρόμο και στη συμπεριφορά του, είναι ένα γνήσιο Ford, προσφέροντας στον οδηγό τη χαρά να απολαμβάνει την οδήγηση είτε κινούμενος σε αστικό περιβάλλον, είτε σε έναν στενό επαρχιακό δρόμο με στροφές.
Ωστόσο αυτό είναι κάτι που σας προτείνουμε να το διαπιστώσετε μόνοι σας, πηγαίνοντας σε έναν επίσημο έμπορο της Ford προκειμένου αφενός να οδηγήσετε το Puma Gen-E, αφετέρου να επωφεληθείτε από την σημαντική προσφορά που υπάρχει για την απόκτησή του μέχρι το τέλος του 2025.