Η Ford Mustang GTD ξεκλειδώνει με τα προαιρετικά πακέτα της!

Η Ford Mustang GTD ξεκλειδώνει με τα προαιρετικά πακέτα της!

Αυτό το Σαββατοκύριακο στο Circuit de la Sarthe στα περίχωρα ενός μικρού χωριού της  Γαλλίας με όνομα Le Mans διεξάγεται ο διασημότερος αγώνας αντοχής στον κόσμο και η ταχύτερη Ford Mustang GT3 της ομάδας Proton Competition θα δει την πράσινη σημαία της εκκίνησης από την 3η θέση ξεκινώντας τον Γολγοθά των 24 ωρών που αν όλα πάνε καλά, θα ολοκληρωθεί με μία μνημειώδη νίκη. Για εκείνους που θέλουν να νιώσουν ως οδηγοί αγώνων, η Ford έχει δημιουργήσει την Mustang GTD – ότι πιο κοντινό στο GT3 αγωνιστικό μπορεί να αγοράσει κάποιος για χρήση σε δημόσιους δρόμους. Με έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα ο οποίος είναι ικανός για 800 ίππους, ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη σε transaxle διάταξη, μία ανάρτηση-κόσμημα που η Ford δικαίως παρουσιάζει σε μία προθήκη στο πίσω μέρος της καμπίνας και ένα πρακτικά αγωνιστικό bodykit που εξασφαλίζει τόσο την ψύξη των μηχανικών όσο και την παραγωγή downforce.

Για όποιον δεν αρκούν όλα αυτά ή για κάποιον που θέλει να αποκτήσει την Mustang GTD στην ακριβή διαμόρφωση που θα της επιτρέπει να γυρνάει στην πίστα του Nurburgring στα έμπειρα και ικανά χέρια ενός εξαιρετικού οδηγού σε χρόνο χαμηλότερο των 7 λεπτών, η Ford παρουσίασε κατά το ευρωπαϊκό ντεμπούτο της Mustang GTD στο Le Mans τα προαιρετικά πακέτα του μοντέλου. Προαιρετικά πακέτα που “ξεκλειδώνουν” τις δυνατότητες του και το κάνουν ακριβώς έτσι όπως το οραματίστηκε η Ford. Το προαιρετικό “Performance Package” λοιπόν, περιλαμβάνει το πιο επιθετικό εμπρός splitter, νέα πτερύγια στα άκρα του προφυλακτήρα και στο πάτωμα ενώ ενσωματώνει ένα σύστημα Drag Reduction System στην τεράστια πίσω αεροτομή. Το Performance Package περιλαμβάνει και το Lightweight Package που αφαιρεί την ηχομόνωση και προσθέτει τις εντυπωσιακές ζάντες κράματος μαγνησίου 20 ιντσών.

Εκτός αυτών των δύο πακέτων, η Ford θα προσφέρει και το επίσης προαιρετικό “Carbon Series” που αφήνει άβαφα τα ανθρακονημάτινα μέρη του αμαξώματος, όπως για παράδειγμα το καπό, την οροφή και μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών ενώ προσθέτει το φινίρισμα “Magnetite” στις ζάντες ελαφρού κράματος, είτε μιλάμε για τις αλουμινένιες, είτε για αυτές από κράμα μαγνησίου.

Τέλος, η Ford επέλεξε την ευρωπαϊκή πρεμιέρα της κορυφαίας Mustang για να μας αποκαλύψει για πρώτη φορά την καμπίνα της. Εκεί η εικόνα είναι πολύ γνώριμη καθώς η “GTD” διατηρεί την διαμόρφωση με τις δύο οθόνες (13.2 και 12.4 ιντσών) μπροστά από τον οδηγό, εξοπλίζεται με τα bucket καθίσματα της Recaro και paddles από τιτάνιο στο τιμόνι, διαθέτει νέα γραφικά στις οθόνες και δύο νέα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα. Το ένα ανοίγει τις διάφορες εφαρμογές που έχει σχεδιάσει η Ford για την Mustang GTD και το άλλο ενεργοποιεί το σύστημα που ανυψώνει τον εμπρός άξονα ώστε να μην παίζεται κορώνα-γράμματα η ακεραιότητα του splitter με το παραμικρό εμπόδιο. Όλα αυτά και πολύ παραπάνω η εμπειρία που αναμφίβολα θα προσφέρει η Ford Mustang GTD  κοστίζουν όμως. Η Ford θα κατασκευάσει την “GTD” τα επόμενα δύο χρόνια και ενώ δεν αναφέρει συγκεκριμένα νούμερα ως προς την παραγωγή, οι υπολογισμοί τοποθετούν τον αριθμό στην περιοχή των 1.400. Η αμερικανική εταιρία έχει ήδη λάβει περισσότερες από 7.500 εκδηλώσεις ενδιαφέροντος για το συγκεκριμένο μοντέλο παρά το γεγονός ότι η τιμή του μάλλον θα υπερβαίνει τις 325.000 δολάρια ή το αντίστοιχο τους σε ευρώ.

Prev Post Hyundai Kona 1.0 120 PS 6MT 48V – Συνολικά ολοκληρωμένο
Next Post Το Jeep Renegade θα μεταμορφωθεί σε ένα προσιτό ηλεκτρικό!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook