Ford Ecosport 1.0 Ecoboost 140 PS ST Line. Σωστά εστιασμένο

Ford Ecosport 1.0 Ecoboost 140 PS ST Line. Σωστά εστιασμένο

Συνήθως όταν ένα μοντέλο υπόκειται σε ανανέωση, οι αλλαγές σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι από μικρές έως σημείου να ψάχνουμε να βρούμε αν και εφόσον υπάρχουν. Ωστόσο υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, όπου το facelift μοντέλο έχει πραγματικές και πολλές διαφοροποιήσεις. Και μία τέτοια, χαρακτηριστικότατη περίπτωση, είναι το Ecosport. Οι αλλαγές μάλιστα που έχει το νέο μοντέλο, θα μπορούσαν άνετα να χαρακτηρίσουν το αυτοκίνητο ως νέα γενιά, ωστόσο οι άνθρωποι της Ford δεν θέλησαν να ισχυριστούν κάτι τέτοιο.

Όμορφο και εντυπωσιακό το εμπρός μέρος του

Όπως και να έχει πάντως το νέο Ecosport έχει πλέον όλα τα εχέγγυα για να πρωταγωνιστήσει σε μία ιδιαίτερα αναπτυσσόμενη και ανταγωνιστική κατηγορία, στην οποία μάλιστα εισέρχονται όλο και περισσότεροι κατασκευαστές. Πρίν πάμε να γνωρίσουμε αναλυτικά το νέο Ecosport, να σημειώσουμε πως είναι το τρίτο SUV στη γκάμα της Ford, μετά τα Edge και Kuga, ενώ πλέον υπάρχουν και οι κροσσόβερ εκδοχές των Fiesta και του ολοκαίνουριου Focus.

Ιδιαίτερη καλαίσθητη η έκδοση ST Line

Πιο επιθετικό εμφανισιακά

H ανανεωμένη έκδοση του αυτοκινήτου περιλαμβάνει, ουσιαστικά, πάνω από 2.300 νέα εξαρτήματα. Ο αριθμός αυτός είναι υπερδιπλάσιος από το αναμενόμενο, όπως συμβαίνει σε παρόμοιες περιπτώσεις. Μεγάλες τροποποιήσεις έχουν γίνει στο εξωτερικό του αυτοκινήτου, με μια πλήρως ανανεωμένη εμπρός όψη που ευθυγραμμίζεται πλέον πλήρως με τη φιλοσοφία των άλλων SUV μοντέλων της Ford. Η εκτεταμένη βαμμένη οροφή σε διαφορετικό χρώμα σε σχέση με το χρώμα αμαξώματος – βασικό χαρακτηριστικό της έκδοσης ST-line της δοκιμής μας, αποτελεί το σημαντικότερο στοιχείο εξατομίκευσης του αυτοκινήτου, που μπορεί επιπλέον να υποστηριχθεί και από μια μεγάλη γκάμα από νέες ζάντες σε διαφορετικά σχέδια και μεγέθη. Οι διαστάσεις παρέμειναν εντός της λογικής της κατηγορίας με το μήκος να βρίσκεται στα 4,1 μέτρα, το πλάτος στα  1,8 και το ύψος στα 1,7 μέτρα.

Όμορφο και το πίσω μέρος του

Με έμφαση στη ποιότητα και τη τεχνολογία

Ο λόγος για το εσωτερικό του αυτοκινήτου, το οποίο διακρίνεται για τη σημασία στη λεπτομέρεια που αναδεικνύει την βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής, σε ένα νέο σχεδιασμένο περιβάλλον που θυμίζει πάρα πολύ το εσωτερικό περιβάλλον του νέου Fiesta. Το αυτοκίνητο διαθέτει κορυφαίες δυνατότητες διασύνδεσης, υιοθετώντας το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας το Ford SYNC 3 με οθόνη αφής 8″, σύστημα πλοήγησης και κορυφαίο ηχοσύστημα premium sound της B&O Play.

Σημαντικά αναβαθμισμένη η ποιότητα στο εσωτερικό

Στα συστήματα ασφαλείας έρχονται να προστεθούν συστήματα υποβοήθησης του οδηγού όπως αισθητήρες απόστασης στάθμευσης εμπρός-πίσω, δυνατότητα συστήματος επιτήρησης τυφλών σημείων (BLIS), προβολέων υψηλής έντασης Xenon. Χωροταξικά, τέσσερις ενήλικες θα βολευτούν με περίσσεια άνεση στην καμπίνα με τους πίσω να κάθονται ψηλά και να απολαμβάνουν απρόσκοπτη θέα προς τα έξω, ενώ κι ένας τρίτος δεν θα στριμωχτεί ιδιαίτερα ανάμεσά τους. Δεν πρέπει, επίσης, να παραλειφθεί το γεγονός ότι έχουν γίνει και πολλές ποιοτικές βελτιώσεις στο αυτοκίνητο σε σχέση με τον προκάτοχό του, όπως για παράδειγμα η καλύτερη ποιότητα του ταμπλό από μαλακό υλικό.

Ικανοποιητικοί οι χώροι για τέσσερα άτομα

Επιπροσθέτως, το νέο μοντέλο  διαθέτει ρυθμιζόμενο δάπεδο χώρου φόρτωσης στο στάνταρ εξοπλισμό του, με τρεις ρυθμίσεις ύψους, ώστε να μπορεί να δημιουργηθεί κρυφός αποθηκευτικός χώρος μεταβλητού μεγέθους κάτω από τον χώρο αποσκευών. Όταν ρυθμιστεί στην υψηλότερη θέση και συγχρόνως μαζί με τα πίσω καθίσματα διπλωμένα, δημιουργείται ένα πλήρως επίπεδο δάπεδο χώρου φόρτωσης. Μια ακόμα ευπρόσδεκτη αλλαγή θα ήταν το άνοιγμα της πίσω πόρτας που παραμένει στο πλάι και δεν είναι πάντα ότι πιο βολικό, ειδικά όταν ο χώρος στάθμευσης είναι περιορισμένος.

Το άνοιγμα της πόρτας του χώρου αποσκευών, δεν είναι και ότι πιο βολικό

Ικανός για όλα

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας διέθετε τον 1.000άρη EcoBoost στη δυνατή έκδοσή του με τους 140 ίππους και τα 180 Nm ροπής. Ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας είναι ζωηρός σε αίσθηση και επιδόσεις: 0-100 km/h σε 11,8’’  και τελική ταχύτητα 188 χλμ./ώρα. Διακρίνεται για την απόκριση που έχει από χαμηλά, την ευστροφία και την ποιοτική του λειτουργία ενώ πλέον έχει αποδείξει και την αξιοπιστία του στη πράξη. Σε ότι αφορά στο θέμα της κατανάλωσης, πολύ μεγάλο ρόλο παίζει ο τρόπος με τον οποίο θα οδηγήσετε το αυτοκίνητο, καθώς αν παρασυρθείτε και θελήσετε να το απολαύσετε, η κατανάλωση του μπορεί να ανέβει αρκετά. Εμείς πάντως κατά τη διάρκεια της δοκιμής με σβέλτους ρυθμούς εντός και εκτός πόλης, βρεθήκαμε στη περιοχή των οκτώ λίτρων βενζίνης για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Ζωηρός, με πολιτισμένη λειτουργία και αποδεδειγμένα αξιόπιστος. Καταναλώνει όταν πιεστεί

Γνήσιο Ford

Οδηγώντας το ανανεωμένο Ecosport το πρώτο πράγμα που παρατηρείς και δέχεσαι με περισσή χαρά είναι η σαφής βελτίωση της θέσης οδήγησης, που μπορεί ακόμη να χρειάζεται λίγο «χαμήλωμα» αλλά ευτυχώς δεν έχει καμία σχέση με αυτή του προκατόχου του που είχες την αίσθηση ότι καθόσουν πάνω και όχι μέσα στο αυτοκίνητο. Από εκεί και πέρα η πιο σκληρή ρύθμιση των αναρτήσεων στην έκδοση ST Line, προσφέρει στο αυτοκίνητο ακόμη καλύτερη οδική συμπεριφορά, χωρίς ωστόσο και εδώ είναι το σημείο κλειδί, να «κοπανάει» ενοχλητικά σε εκτός δρόμου κίνηση, κάτι που το είχαμε διαπιστώσει και στο Kuga ST Line. Παράλληλα καταφέρνει να διατηρεί σε πολύ χαμηλό επίπεδο το θόρυβο στο εσωτερικό του, ακόμη και όταν ταξιδεύει με αρκετά υψηλές ταχύτητες στην εθνική οδό, κάτι που οφείλεται τόσο στη προσεγμένη ηχομόνωση, όσο και στην αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης.

Γνήσιο Ford στο δρόμο

Τέλος για τις εκτός δρόμου δυνατότητες, αντιλαμβάνεστε πως η κίνηση μόνο σε δύο τροχούς σε συνδυασμό με τα ασφάλτινα ελαστικά και τους μεγάλους τροχούς της έκδοσης ST Line, δεν είναι και το δυνατό του σημείο, παρά την απόσταση των 19 εκατοστών από το έδαφος. Συνολικά πρόκειται για ένα αναβαθισμένο αυτοκίνητο σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς, με τα 21500 Ευρώ που κοστίζει η πλούσια εξοπλισμένη έκδοση ST Line των 140 ίππων της δοκιμής μας, να είναι μία λογική τιμή.

Όμορφες οι ζάντες της ST Line έκδοσης

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός

[/vc_column_text]
[/vc_column]
[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Κατανάλωση υπό πίεση
  • Άνοιγμα πόρτας χώρου αποσκευών

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1″][vc_column_text]

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1000 κ.εκ. Turbo
Ίπποι 140
0-100 11.8″
Τελική ταχύτητα 188 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 8 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 119 γρ/χλμ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Παρά το ύψος του, η οδική του συμπεριφορά, είναι απόλυτα προβλέψιμη

 

Prev Post Volvo XC90 D5 Inscription. Koμψοτέχνημα
Next Post Skoda Fabia 1.0 TSi Cup Edition. Βγάζει χαρακτήρα
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook