Ferrari Purosangue. Η πρώτη του είδους της!

Ferrari Purosangue. Η πρώτη του είδους της!

Η Ferrari έχει μακρά ιστορία με τα 2+2 μοντέλα, με πιο πρόσφατο παράδειγμα την Roma, αλλά έπρεπε να περάσουν 75 χρόνια από την ίδρυση της για να παρουσιάσει ένα 4-θυρο. Το κάνει με την Purosangue και ενώ θα ήταν πολύ εύκολο να πούμε ότι αυτή είναι και η πρώτη φορά που δοκιμάζει την τύχη της σε ένα SUV, θα σεβαστούμε την επιθυμία της ιταλικής εταιρίας και την συνειδητή προσπάθεια που καταβάλλει για να αποφύγει τον όρο και δεν θα την χαρακτηρίσουμε ως τέτοιο. Ας πούμε ότι η Ferrari Purosangue είναι το πρώτο… crossover της εταιρίας αγνοώντας όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα οδηγούσαν κάποιον στο συμπέρασμα ότι το νέο μοντέλο είναι το πρώτο 4-θυρο, 4-θέσια sport utility vehicle από το Maranello.

Σε κάθε περίπτωση, η Purosangue έχει μήκος που φτάνει τα 4.973 χιλιοστά, πλάτος 2.028 χιλιοστά και ύψος 1.589 χιλιοστά που σημαίνει ότι είναι 112 χιλιοστά μικρότερη και 49 χιλιοστά χαμηλότερη από την Lamborghini Urus αλλά εξίσου πλατιά ενώ η απόσταση της από το έδαφος αγγίζει τα 185 χιλιοστά. Κάτω από το καπό, κρύβεται ο εμβληματικός ατμοσφαιρικός V12 των 6.5 λίτρων της Ferrari που είναι ικανός για 725 άλογα στις 7.750 σ.α.λ. και 716 Nm ροπής στις 6.250 αν και επειδή εξελίχθηκα ειδικά την συγκεκριμένη εφαρμογή, το 80% της μέγιστης ροπής είναι διαθέσιμο ήδη από τις 2.100 σ.α.λ. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένο πίσω από τον εμπρός άξονα για την βέλτιστη κατανομή του βάρους ενώ για τον ίδιο λόγο, το 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έχει “μετακομίσει” στο πίσω μέρος σε μία διάταξη transaxle. Έτσι, τα 2.033 κιλά που ζυγίζει η Ferrari Purosangue κατανέμονται σε αναλογία 49:51 στους δύο άξονες και σε συνδυασμό με το standard σύστημα τετρακίνησης οι επιδόσεις είναι ανάλογες ενός sports car: το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 3.3 δευτερόλεπτα, τα 200 km/h από στάση έρχονται σε 10.6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 310 km/h.

Σύμφωνα με την ιταλική εταιρία, το chassis της Purosangue είναι ολοκαίνουριο και χρησιμοποιεί αλουμίνιο για το κάτω μέρος και ανθρακονήματα για την οροφή ώστε να χαμηλώσει το κέντρο βάρους ενώ η ανάρτηση αποτελείται από ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ της Multimatic που καθιστούν την χρήση αντιστρεπτικών ράβδων περιττή καθώς ο έλεγχος των κλίσεων του αμαξώματος γίνεται με τρομερή ακρίβεια και ταχύτητα μέσω των αμορτισέρ και βελτιώνεται και η άρθρωση των τροχών σε ήπιες εκτός δρόμου καταστάσεις. Κάτι το οποίο τονίζει η Ferrari είναι ότι η Purosangue συνδυάζει με τις “suicide” πόρτες, την 4-θέσια διαμόρφωση και τον χώρο αποσκευών που φτάνει τα 487 λίτρα, την πρακτικότητα ενός λιγότερο ακραίου μοντέλου με τον χαρακτήρα, τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά ενός sports car.

Αυτό αντικατοπτρίζεται ως φιλοσοφία και στο εσωτερικό, όχι μόνο με τις τέσσερις μεμονωμένες θέσεις αλλά και με το design της καμπίνας που χαρίζει από μία μεγάλη οθόνη τόσο στον οδηγό όσο και στον συνοδηγό αλλά δεν διαθέτει κεντρική οθόνη αφής, όπως δεν διαθέτει και ενσωματωμένο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης καθώς βασίζεται στην συμβατότητα με Android Auto και Apple CarPlay για να γεμίσει αυτό το κενό. Είναι αξιοπερίεργο πάντως ότι η Ferrari έχει επιλέξει να διαφοροποιήσει τόσο τον σχεδιασμό των εσωτερικών των μοντέλων της, την ώρα που η τάση στην βιομηχανία αυτοκινήτου δίνει προτεραιότητα στην ομοιογένεια ανάμεσα στα… συγγενικά μοντέλα. Η απόφαση της ιταλικής μάρκας είναι απολύτως συνειδητή πάντως, όπως και η απόφαση της να χρεώνει τουλάχιστον €390.000 τους υποψήφιους αγοραστές της Purosangue… Αυτό είναι λοιπόν το πρώτο μοντέλο αυτού του είδους για την Ferrari και σίγουρα η ιστορία θα δείξει ότι θα είναι και ένα από τα πιο επιτυχημένα στην γκάμα της.

Prev Post Σημαντική δωρεά με προστιθέμενη αξία,  προς την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
Next Post Ανοιχτό το ενδεχόμενο ενός ισχυρότερου Toyota GR Yaris!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook