Ferrari 296 Challenge – Η ιδανική αναβάθμιση

Ferrari 296 Challenge – Η ιδανική αναβάθμιση

Η άκρως εντυπωσιακή, ταχύτατη και υπερ-exlusive 499P Modificata δεν ήταν η μοναδική έκπληξη που επιφύλασσε η ιταλική εταιρία στους οπαδούς και τους πελάτες της για το φετινό Finali Mondiali που έλαβε χώρα την περασμένη εβδομάδα στην πίστα του Mugello. Η Ferrari παρουσίασε και την 296 Challenge που αντικαθιστά την 488 Challenge στο ενιαίο πρωτάθλημα που διοργανώνει η εταιρία με τίτλο Challenge Trofeo Pirelli και έτσι, γίνεται το πρώτο 6-κύλινδρο αγωνιστικό που λαμβάνει μέρος έπειτα από οκτώ 8-κύλινδρους… προγόνους.

Η Ferrari 296 Challenge όπως υποδηλώνει και το όνομα της βασίζεται στην πολιτική 296 GTB και την cabriolet 296 GTS αλλά σε αντίθεση με αυτές που οφείλουν να συμμορφώνονται με κανονισμούς εκπομπών ρύπων και άρα υιοθέτησαν ένα εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύνολο, η Challenge δεν έχει δικαίωμα να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους και δεν εντάσσεται στο ευρύτερο πλάνο μείωσης των εκπομπών ρύπων που ακολουθεί η εταιρία για τα μοντέλα παραγωγής που λανσάρει. Όπως και στην 296 GT3 λοιπόν, το υβριδικό σύστημα αφαιρέθηκε από το κινητήριο σύνολο και το μόνο που απομένει είναι ο twin-turbo V6 με περιεχόμενη γωνία 120ο και χωρητικότητα 2.9 λίτρων. Σε αντίθεση με την προαναφερθείσα GT3 που υπακούει σε ένα συγκεκριμένο σετ κανονισμών όμως, η Challenge είναι απαλλαγμένη από τέτοιου είδους υποχρεώσεις οπότε ο βενζινοκινητήρας είναι ικανός για 700 άλογα και 740 Nm που ναι μεν είναι λιγότερα από την πολιτική 296 GTB αλλά εκείνη έχει και την βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα.

Εκτός αυτού, στην 296 Challenge ο κινητήρας έχει να κινήσει μικρότερο βάρος καθώς η αφαίρεση του υβριδικού συστήματος και μόνο εξοικονόμησε περί τα 140 κιλά ενώ η εκτενής χρήση ανθρακονημάτων και το ξερίζωμα οτιδήποτε περιττού, έχουν ως αποτέλεσμα το βάρος της αγωνιστικής Ferrari να μην υπερβαίνει τα 1.330 κιλά. Επίσης, ως αγωνιστική η 296 Challenge επωφελείται από ένα επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που είναι υπεύθυνο για την παραγωγή 870 κιλών downforce στα 250 km/h. Κατά τα άλλα, η νέα δημιουργία της Ferrari για την πίστα εξοπλίζεται με ένα πανίσχυρο σύστημα πέδησης της Brembo που περιλαμβάνει τους νέους, πιο ανθεκτικούς carbon-ceramic δίσκους της ιταλικής εταιρίας και ένα σύστημα ABS που βασίζεται σε αυτό της 296 GTB αλλά έχει προσαρμοστεί για χρήση σε πίστα.

Όλα αυτά, έχουν ως αποτέλεσμα μία Ferrari 296 Challenge που ολοκληρώνει έναν γύρο στην πίστα του Mugello δύο δευτερόλεπτα ταχύτερα από την προκάτοχο της αλλά ταυτόχρονα, μπορεί να επιτυγχάνει αυτόν τον χρόνο με σταθερότητα και συνέπεια καθ’ όλη την διάρκεια ενός αγώνα! Όλα αυτά βέβαια έχουν και το τίμημα τους. Η Ferrari κοστολογεί την 296 Challenge στα €318.000 προ φόρων και η τιμή δεν περιλαμβάνει βεβαίως το κόστος της συμμετοχής στο πρωτάθλημα με ότι αυτό συνεπάγεται!

Prev Post Το 2028 η δεύτερη γενιά του Skoda Enyaq
Next Post Toyota – Απέτυχε το υδρογονοκίνητο Mirai
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook