Από το λανσάρισμα της στην αγορά ως αυτόνομη εταιρία το 2014, η DS Automobiles βάζει τον εξηλεκτρισμό στην καρδιά της στρατηγικής της. Αυτός είναι ο λόγος που λαμβάνει μέρος στο πρωτάθλημα της Formula E: για την δοκιμή και την εξέλιξη τεχνολογιών που αργά ή γρήγορα θα βρούνε τον δρόμο τους για τα μοντέλα που προσφέρει η εταιρία στο αγοραστικό κοινό. Τώρα, η γαλλική εταιρία αποφάσισε να “χτίσει” πάνω σε ένα πρωτότυπο του 2016 για να μας δείξει όχι μόνο τι μπορεί να είναι εφικτό στο μέλλον αλλά και πόσο έχει προοδεύσει η τεχνολογία σε σύγκριση με το παρελθόν.
Ο λόγος για το DS E-Tense Performance, ένα πρωτότυπο που βασίζεται σε ένα ανθρακονημάτινο monocoque και εξοπλίζεται με ένα κινητήριο σύνολο που παράγει 815 ίππους και 8.000 Nm ροπής στους τροχούς! Αυτά τα νούμερα είναι εφικτά χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες με αυτόν που είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα να είναι ικανός για 340 ίππους και τον πίσω για 475 και μία μπαταρία τελευταίας τεχνολογίας η οποία φιλοξενείται σε έναν “carbon-αλουμινένιο φάκελο” σε καίριο σημείο για να επιτευχθεί η βέλτιστη κατανομή βάρους. Η μπαταρία έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την TotalEnergies και την θυγατρική της, Saft και διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα ψύξης των κυψελών ενώ επιτρέπει φάσεις επιτάχυνσης και ανάκτησης έως και 600 kW που σημαίνει πως το… συμβατικό σύστημα πέδησης με τους δίσκους και τα τακάκια είναι καθαρά μία δικλείδα ασφαλείας καθώς η επιβράδυνση που παρέχει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας είναι υπερ-αρκετή.
Η DS Automobiles αποφεύγει να μιλήσει για συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά πέραν αυτών που έχουν ήδη αναφερθεί καθώς έχουν προγραμματιστεί οι πρώτες δοκιμές με τους πρωταθλητές της Formula E, Jean-Eric Vergne και Antonio Felix da Costa να εναλλάσσονται στα χειριστήρια του DS E-Tense Performance. Το concept δεν προβλέπεται να περάσει στην παρούσα μορφή του στην παραγωγή αλλά τα συμπεράσματα που θα εξαχθούν από την εξέλιξη του θα εφαρμοστούν σε μελλοντικά μοντέλα της εταιρίας.