Daihatsu – Σοβαρές παρατυπίες στις δοκιμές ασφάλειας!

Daihatsu – Σοβαρές παρατυπίες στις δοκιμές ασφάλειας!

Έναν απρόσμενο… μπελά βρήκε την Daihatsu και κατά συνέπεια και την Toyota λίγες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα όταν ολοκληρώθηκε η ανεξάρτητη έρευνα που ζήτησε η ίδια η Daihatsu όταν ανακάλυψε διαδικαστικές παρατυπίες. Μία έρευνα που εν τέλει αποκάλυψε πολυάριθμες παρατυπίες πέραν αυτών που έκαναν αναγκαία την διενέργεια της και ανάγκασε την Daihatsu να αναστείλει προσωρινά όλες τις παραδόσεις νέων μοντέλων τόσο στην Ιαπωνία όσο και στον υπόλοιπο κόσμο! Το ίδιο έκανε φυσικά και η Toyota όσον αφορά στα μοντέλα τα οποία επηρεάζονται ενώ ταυτόχρονα, έβλεπε την μετοχή της να κατακρημνίζεται από τα 2.800 yen στις αρχές του μήνα, στα 2.500 yen την ημέρα που έγιναν γνωστά τα αποτελέσματα της έρευνας.

Συνολικά, η ανεξάρτητη έρευνα αποκάλυψε παρατυπίες σε 64 διαφορετικά μοντέλα και 3 κινητήρες, νούμερα στα οποία συμπεριλαμβάνονται 22 μοντέλα και ένας κινητήρας που πωλείται με τα σήματα της Toyota. Τα προβλήματα επηρεάζουν επίσης κάποια μοντέλα της Mazda και της Subaru που πωλούνται στην Ιαπωνία καθώς και μοντέλα των Toyota και Daihatsu που πωλούνται εκτός της εγχώριας αγοράς. Η έρευνα βρήκε 174 νέες περιπτώσεις παρατυπιών σε δοκιμές ασφάλειας και άλλες διαδικασίες σε 25 διαφορετικές κατηγορίες δοκιμών και για εγκυκλοπαιδικούς λόγους, να αναφέρουμε ότι όλα ξεκίνησαν όταν η ίδια η Daihatsu ανέφερε λανθασμένες δοκιμές στις επενδύσεις των πορτών. Από εκεί και πέρα, προέκυψαν προβλήματα στις δοκιμές πλευρικών συγκρούσεων, παραποιήσεις δεδομένων και χρήση μη εξουσιοδοτημένων διαδικασιών στις δοκιμές.

Η υπόθεση είναι πάρα πολύ σοβαρή όπως παραδέχθηκε ο πρόεδρος της Daihatsu, Soichiro Okudaira καθώς παρότι δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά περιστατικά τραυματισμού ή θανάτου που να σχετίζονται με τα μοντέλα που περιλαμβάνονται στην έκθεση, η ιαπωνική εταιρία κινδυνεύει να χάσει οποιαδήποτε άδεια έχει πάρει με αθέμιτα μέσα καθώς μπορεί να ανακληθεί από το κράτος. Ο επικεφαλής της επιτροπής που διεξήγαγε την έρευνα, Makoto Kaiami, δήλωσε ότι η επιτροπή πιστεύει ότι η Toyota δεν ευθύνεται με οποιονδήποτε τρόπο για την συμπεριφορά που επέδειξε η Daihatsu καθώς η απόφαση να κινηθεί με παράνομο τρόπο είναι κατά πάσα πιθανότητα προϊόν των στόχων και των προσδοκιών που έθεσε η Daihatsu για τον εαυτό της – στόχους και προσδοκίες που οι εργαζόμενοι της πιέστηκαν για να πετύχουν.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι μιλάμε για μία υπόθεση με προεκτάσεις καθώς η Daihatsu έχει κατασκευάσει περί τα 1.1 εκατομμύρια αυτοκίνητα κατά τους πρώτους 10 μήνες του έτους, με το 40% εξ αυτών να έχουν κατασκευαστεί σε εργοστάσια εκτός της Ιαπωνίας. Σύμφωνα με αναλυτές δε, τα εργοστάσια της Daihatsu έχουν ανεφοδιαστικές αλυσίδες που περιλαμβάνουν περισσότερες από 8.000 εταιρίες εντός της Ιαπωνίας με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 15.5 δισεκατομμύρια δολάρια. Όσο περισσότερο διαρκέσει η παύση των παραδόσεων, τόσο θα μεγαλώνει η ανησυχία για τις επιπτώσεις στα έσοδα της εταιρίας, τις θέσεις εργασίας και την τοπική οικονομία. Γιατί ως συνήθως, τις παρατυπίες και τις παρανομίες των εταιριών, τις πληρώνουν άνθρωποι που δεν είχαν τίποτα να κάνουν με τις αποφάσεις που πάρθηκαν.

Prev Post Πλησιάζει η ώρα του ηλεκτρικού Volvo ES90
Next Post Έξι Κορυφαία SUV στην Κορυφή του Παρνασσού
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook