Dacia για εξηλεκτρισμό: Δουλειά μας είναι να αργήσουμε!

Dacia για εξηλεκτρισμό: Δουλειά μας είναι να αργήσουμε!

Η Dacia βρίσκεται αναμφίβολα σε μία εξαιρετικά πλεονεκτική θέση. Από τη μία, φυσικά θα πρέπει να συμμορφωθεί με τους ισχύοντες και τους μελλοντικούς κανονισμούς που σημαίνει ότι αργά η γρήγορα, η γκάμα της θα πρέπει να ενσωματώνει την τεχνολογία του εξηλεκτρισμού. Όμως η τοποθέτηση της ρουμανικής εταιρίας στην αγορά της επιτρέπει να καθυστερήσει. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Dacia, Denis Le Vot, η καθυστέρηση αυτή όχι μόνο επιτρέπεται, αλλά επιβάλλεται!

Η δουλειά μας είναι να αργήσουμε. Αυτό κάνουμε. Δουλειά μας είναι να φτάσουμε την τελευταία στιγμή και να πάρουμε από το ράφι ότι χρειαζόμαστε.

Δήλωσε με περισσή δόση ειλικρίνειας ο Le Vot, για να συμπληρώσει:

Η Renault έχει όλα τα μέσα– επενδύει σε gigafactories, επενδύει στο Megane E-Tech και σε πολλά ακόμα που έρχονται, επενδύει σε ηλεκτροκινητήρες. Έχουμε το καλύτερο E-Tech υβριδικό σύστημα. Έχουμε το καλύτερο E-Tech plug-in υβριδικό σύστημα. Έχουμε ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ένα μεγάλο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Θα έχουμε ολοένα και περισσότερα από τα οποία θα μπορούμε να διαλέξουμε. Ο μπροστάρης είναι η Renault και εμείς είμαστε τελευταίοι.

Εκτός του Renault Group η Dacia θα πάλευε για την επιβίωση της αλλά μέσα σε αυτό, η δυνατότητα να μπορείς να περιμένεις ώστε να εξελιχθεί η τεχνολογία και να κατασταλάξει η αγορά είναι ευλογία. Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας της θα γίνει ούτως ή άλλως με τα κριτήρια που θα ορίσει η Dacia – ένα Sandero με αυτονομία 800 χιλιομέτρων και αρχιτεκτονική 800V που θα κοστίζει €35.000 δεν έχει νόημα όπως αναφέρει μεταξύ σοβαρού και αστείου ο Le Vot. Θα πρέπει να βρεθεί η κατάλληλη ισορροπία και αν το Spring είναι ένα ενδεικτικό δείγμα αυτής της ισορροπίας, τότε δεν έχουμε να ανησυχούμε για κάτι. Η Dacia ξέρει ποια είναι, ξέρει τους πελάτες της και θα βρει τον δρόμο της ακόμα και για τα αμιγώς ηλεκτρικά χρόνια που έρχονται μετά το 2035.

Prev Post Η Hyundai Ελλάς στο Athens Flying Week 2022
Next Post Η Tesla μείωσε δραστικά το κόστος παραγωγής!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook