Η Dacia βρίσκεται αναμφίβολα σε μία εξαιρετικά πλεονεκτική θέση. Από τη μία, φυσικά θα πρέπει να συμμορφωθεί με τους ισχύοντες και τους μελλοντικούς κανονισμούς που σημαίνει ότι αργά η γρήγορα, η γκάμα της θα πρέπει να ενσωματώνει την τεχνολογία του εξηλεκτρισμού. Όμως η τοποθέτηση της ρουμανικής εταιρίας στην αγορά της επιτρέπει να καθυστερήσει. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Dacia, Denis Le Vot, η καθυστέρηση αυτή όχι μόνο επιτρέπεται, αλλά επιβάλλεται!
“Η δουλειά μας είναι να αργήσουμε. Αυτό κάνουμε. Δουλειά μας είναι να φτάσουμε την τελευταία στιγμή και να πάρουμε από το ράφι ότι χρειαζόμαστε.“
Δήλωσε με περισσή δόση ειλικρίνειας ο Le Vot, για να συμπληρώσει:
“Η Renault έχει όλα τα μέσα– επενδύει σε gigafactories, επενδύει στο Megane E-Tech και σε πολλά ακόμα που έρχονται, επενδύει σε ηλεκτροκινητήρες. Έχουμε το καλύτερο E-Tech υβριδικό σύστημα. Έχουμε το καλύτερο E-Tech plug-in υβριδικό σύστημα. Έχουμε ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ένα μεγάλο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Θα έχουμε ολοένα και περισσότερα από τα οποία θα μπορούμε να διαλέξουμε. Ο μπροστάρης είναι η Renault και εμείς είμαστε τελευταίοι.“
Εκτός του Renault Group η Dacia θα πάλευε για την επιβίωση της αλλά μέσα σε αυτό, η δυνατότητα να μπορείς να περιμένεις ώστε να εξελιχθεί η τεχνολογία και να κατασταλάξει η αγορά είναι ευλογία. Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας της θα γίνει ούτως ή άλλως με τα κριτήρια που θα ορίσει η Dacia – ένα Sandero με αυτονομία 800 χιλιομέτρων και αρχιτεκτονική 800V που θα κοστίζει €35.000 δεν έχει νόημα όπως αναφέρει μεταξύ σοβαρού και αστείου ο Le Vot. Θα πρέπει να βρεθεί η κατάλληλη ισορροπία και αν το Spring είναι ένα ενδεικτικό δείγμα αυτής της ισορροπίας, τότε δεν έχουμε να ανησυχούμε για κάτι. Η Dacia ξέρει ποια είναι, ξέρει τους πελάτες της και θα βρει τον δρόμο της ακόμα και για τα αμιγώς ηλεκτρικά χρόνια που έρχονται μετά το 2035.