Η Bugatti χρειάζεται μεγαλύτερο εργοστάσιο…

Η Bugatti χρειάζεται μεγαλύτερο εργοστάσιο…

Η Bugatti είναι ένας πάρα πολύ μικρός κατασκευαστής όχι μόνο σε σύγκριση με κολοσσούς όπως η Toyota αλλά ακόμα και σε σχέση με άλλες εταιρίες “εξωτικών” αυτοκινήτων όπως η Lamborghini, η Ferrari και η McLaren. Ακόμα κι έτσι όμως, έχει στόχους και φιλοδοξίες και για να τα πετύχει αυτά, χρειάζεται περισσότερο χώρο απ’ όσο μπορούν να της δώσουν οι τρέχουσες εγκαταστάσεις της στο Molsheim της Γαλλίας γι’ αυτό ανακοίνωσε ότι θα προσθέσει ένα νέο, διώροφο κτήριο συνολικής επιφάνειας 2.120 τετραγωνικών μέτρων με στόχο να το έχει έτοιμο και πλήρως λειτουργικό κάποια στιγμή πριν το τέλος του 2024. Δεδομένου ότι μιλάμε για την Bugatti, μπορείς να φανταστείς τις εγκαταστάσεις της (παλιές αλλά και νέες) όχι ως εργοστάσιο με την εικόνα που σου έρχεται συνήθως στο μυαλό όταν ακούς την λέξη, αλλά ως εργαστήριο ή αν προτιμάς, ατελιέ.

Οι νέες εγκαταστάσεις θα βοηθήσουν την γαλλική εταιρία να κατασκευάσει την Mistral αλλά και την σκληροπυρηνική Bolide – δύο μοντέλα που αναπαριστούν δύο διαφορετικές εκφάνσεις του DNA της Bugatti και ταυτόχρονα, αποτελούν το κύκνειο άσμα του εμβληματικού quad-turbo W16 της εταιρίας που όπως γνωρίζουμε θα παροπλιστεί όταν ολοκληρωθεί η παραγωγή της Chiron και οποιωνδήποτε άλλων μοντέλων βασίζονται σε αυτήν. Επιπλέον, το νέο κτήριο θα υποστηρίξει την εξέλιξη και παραγωγή νέων μοντέλων “πέρα από την εποχή της Chiron” με την εταιρία να μας υπόσχεται ότι η νέα γενιά των δημιουργιών της θα επαναπροσδιορίσει τον όρο επιδόσεις. Γνωρίζουμε ήδη ότι το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την Chiron εξελίσσεται, με τον επικεφαλής της νεοσύστατης Bugatti Rimac, Mate Rimac να έχει επιβεβαιώσει ότι αυτός ο αντικαταστάτης θα κάνει χρήση ενός ολοκαίνουριου, υβριδικού κινητήριου συνόλου. Το μοντέλο δεν θα μοιράζεται απολύτως τίποτα με την Chiron και όπως είχε δηλώσει ο Mate Rimac θα είναι ομορφότερο τόσο από τον προκάτοχο του όσο και από την Rimac Nevera και θα διαθέτει artisanal λεπτομέρειες και στοιχεία όπως για παράδειγμα τα αναλογικά όργανα.

Για να γίνουν όμως όλα αυτά πραγματικότητα, χρειάζεται εκτός από όραμα και χώρο, προσωπικό. Αυτός είναι ο λόγος που η Bugatti θέλει να αυξήσει κατά 50% τον αριθμό των εργαζομένων της μέχρι το τέλος του 2027 με τις θέσεις που αναμένεται να δημιουργηθούν να αφορούν ειδικούς στην παραγωγή, τα logistics, τον έλεγχο ποιότητας και τον προγραμματισμό. Αν λοιπόν έχεις γνώσεις σε κάποιον από αυτούς τους τομείς, μπορείς να υποβάλλεις τα διαπιστευτήρια σου και… ποτέ δεν ξέρεις.

Prev Post Ριζική ανανέωση για το Dacia Spring το 2024
Next Post Ντεμπούτο σε λίγες ημέρες για τη νέα Mercedes CLE
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook