BMW X3 2.0D X DRIVE. Aπολαυστικά ολοκληρωμένη

Μετά από 15 χρόνια παρουσίας της στην αγορά και δύο γενιές, η Χ3 της BMW άλλαξε εντελώς περνώντας στη τρίτη της γενιά, αφενός για να αντιμετωπίσει τον ιδιαίτερα έντονο ανταγωνισμό, αφετέρου για να θέσει το πήχη της κατηγορίας ακόμη πιο υψηλά, όπως αρμόζει άλλωστε σε μία BMW. Βεβαίως έχοντας απέναντί της μοντέλα όπως το Audi Q5, η Mercedes GLC, το Volvo XC60, η Porsche Macan,  η Jaguar F Pace και το Land Rover Discovery Sport, όπως αντιλαμβάνεστε το έργο της κάθε άλλο παρά εύκολο είναι. Ωστόσο οι δημιουργοί της εκτός από αποδεδειγμένα ικανοί, έδειξαν και πολύ καλά μελετημένοι, εφοδιάζοντας τη νέα X3 με όλα εκείνα τα στοιχεία που χρειάζεται για να διεκδικήσει με αξιώσεις τη κορυφή, της δύσκολης και πολύ απαιτητικής, κατηγορίας των μεσαίων πολυτελών SUV.

Aκόμη και από το πλάι, κρύβει τις διαστάσεις της

Kρύβει περίτεχνα τις διαστάσεις της

Η νέα γενιά της X3 είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο, του οποίου ωστόσο η σχεδίαση είναι τέτοια, ώστε να καταφέρνει με έναν καλαίσθητο τρόπο να κρύβει τις διαστάσεις της. Με μήκος που φτάνει τα 4.708 μέτρα, πλάτος που βρίσκεται στα 1.891 μέτρα, ύψος 1.676 και μεταξόνιο στα 2.864 μέτρα, η Τρίτη γενιά της X3 είναι μεγαλύτερη, με εξαίρεση το ύψος, από τη πρώτη γενιά της X5. Eνδεικτικό της πολύ προσεκτικής δουλειάς είναι ότι το βάρος της είναι κατανεμημένο 50-50 μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα, ενώ ο αεροδυναμικός συντελεστής του 0.29 είναι πραγματικά καλός για ένα SUV με αυτές τις διαστάσεις.

Προσεγμένα σμιλεμένο το πίσω μέρος της

Από εκεί και πέρα όταν αρχίσεις να παρατηρείς τις σχεδιαστικές της λεπτομέρειες, θα διαπιστώσεις πως πρόκειται για ένα εντυπωσιακό σύνολο. Από την επιβλητική εμπρός μάσκα, τα έντονα νεύρα στο μακρύ καπό, οι ελαφρώς φουσκωμένοι θόλοι των τροχών, το ελαφρώς κεκλιμένο τελείωμα της οροφής,  μέχρι τα σκουρόχρωμα πίσω φώτα που αγκαλιάζουν τις γωνίες του αμαξώματος και τις ματ αλουμινένιες πινελιές, όλα τονίζουν το premium του χαρακτήρα της. Παρατηρώντας τη μάλιστα από το πλαϊνό μέρος  θα μπορούσαμε, καθ’υπερβολή, να τη χαρακτηρίσουμε και ως ένα κουπεδίζων SUV, το οποίο χωρίς να προκαλεί καταφέρνει να μην περνάει απαρατήρητο.

Επιβλητικά εντυπωσιακό το εμπρός μέρος

Η σύγχρονη έννοια της απτής ποιότητας και της υψηλής τεχνολογίας

Μπαίνοντας στη καμπίνα των επιβατών, αντιλαμβάνεσαι άμεσα τον ορισμός της απτής ποιότητας, στη πράξη. Το σύνολο των υλικών, ο τρόπος με τον οποίο συνδυάζονται και βεβαίως η συναρμογή τους, σου δίνουν τη βεβαιότητα πως έτσι ακριβώς θα είναι και μετά από πολλά χρόνια χρήσης του αυτοκινήτου. Όπως είναι αναμενόμενο όταν βρίσκεσαι στο εσωτερικό μίας BMW, το «χτίσιμο» του είναι γύρω από τον οδηγό. Κουμπιά, χειριστήρια, όλα συμβάλλουν στην οδηγοκεντρική αίσθηση που ανέκαθεν χαρακτήριζε τα μοντέλα με σήμα την έλικα. Οι χώροι είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικοί για τέσσερα μεγαλόσωμα ενήλικα άτομα, ενώ και ένας πέμπτος θα βολευτεί χωρίς ιδιαίτερες υποχωρήσεις ως προς την άνεσή, παρά την ύπαρξη του τούνελ μετάδοσης. Τα 550 λίτρα του πορτ μπαγκάζ, συμπληρώνουν την εικόνα της ευρυχωρίας.

Σύγχρονο, ποιοτικό και οδηγοκεντρικό το εσωτερικό της

Βεβαίως όταν αναφερόμαστε στη νέα γενιά της VMW X3  το high tech του θέματος είναι δεδομένο και ξεκινάει από την οθόνη των 10,5 ιντσών στη κορυφή του ταμπλό. Από εκεί και πέρα στοιχεία όπως  η ασύρματη φόρτιση του κινητού, ο έλεγχος του ηχοσυστήματος με χειρονομίες και ο κρυφός φωτισμός τονίζουν τη διάθεσή του κατασκευαστή να προσφέρει μία όσο το δυνατόν πιο απολαυστική παραμονή στο εσωτερικό του. φροντίζουν με τη σειρά τους για την ευχάριστη παραμονή των επιβατών στο εσωτερικό της. Στην ίδια φιλοσοφία εντάσσονται και το ηχομονωτικό παρμπρίζ όπως και τα ανάλογα κρύσταλλα στις πόρτες, τα οποία συμβάλλουν τα μέγιστα στην ιδιαίτερα προσεγμένη ηχομόνωση της καμπίνας.

Για να επιλέγετε το οδηγικό προφίλ που ταιριάζει στις ανάγκες σας

Τέλος  σε ότι αφορά στο σκέλος της τεχνολογίας υπάρχουν  συστήματα όπως ημιαυτόματης οδήγησης και υψηλής συνδεσιμότητας ενώ το κερασάκι στη τούρτα είναι το προαιρετικό smart-key με οθόνη αφής το οποίο είναι συνδεδεμένο πάντα με το αυτοκίνητο προσφέροντας σημαντικές πληροφορίες για εκείνο.

Άνετα και όλους τους σωματότυπους

Πετρελαιοκίνητο και τετρακίνητο

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένο με τον δίλιτρο  πετρελαιοκινητήρα που αποδίδει 190 ίππους και 400 Nm. Tο βασικό του χαρακτηριστικό είναι η τεχνολογία BMW TwinPower Turbo με υπερτροφοδότηση μεταβλητής γεωμετρίας. Στη πράξη αυτό σημαίνει ροπή από χαμηλά και γραμμική απόδοση σε όλο το εύρος των στροφών, ενώ το ιδιαίτερο χαμηλό επίπεδο θορύβου και η πραγματικά πολιτισμένη λειτουργία του, σχεδόν σε κάνουν να ξεχνάς ότι πρόκειται για μηχανικό σύνολο πετρελαίου. Οι επιδόσεις του είναι πολύ καλές για τον χαρακτήρα και τις διαστάσεις του αυτοκινήτου, καθώς το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 8’’ ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 213 χλμ./ώρα.

Η πολιτισμένη λειτουργία και η έλλειψη κραδασμών είναι αξιοσημείωτα

Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic της BMW και με το γνωστό σύστημα τετρακίνησης xDrive. Αμφότερα είναι σημαντικά αναβαθμισμένα σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά του μοντέλου, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην επίτευξη χαμηλών επιπέδων κατανάλωσης και ρύπων. Μιλώντας μάλιστα για κατανάλωση, αυτή κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας απολαμβάνοντας κάθε μέτρο πίσω από το τιμόνι, δεν ανέβηκε πάνω από τα 8.6 λτ./100 χλμ.

550 λίτρα ο χώρος των αποσκευών

Γνήσια αίσθηση BMW

Όταν αναφέρεσαι σε ένα SUV 1790 κιλών με απόσταση 20.4 εκατοστών από το έδαφος, είναι λογικό ο όρος «οδηγική απόλαυση» να έχει άλλη διαστάση και όχι αυτή που συνήθως του δίνουμε. Και όμως στη νέα γενιά της X3 η οδηγική απόλαυση είναι πολυδιάστατη. Αυτό διότι καταρχήν είναι ένα αυτοκίνητο τα οποίο θα προσφέρει με περισσή ευκολία άνεση στις οικογενειακές σας μετακίνησεις. Η εξαιρετική ηχομόνωση, οι υψηλές θέσεις οδηγού και επιβατών και το premium περιβάλλον θα είναι αρωγός σας ακόμη και στα μεγάλα πολύωρα ταξίδια. Η ροπή του κινητήρα από χαμηλά, οι γρήγορες και ομαλές αλλαγές του κιβωτίου καθώς και  η τετρακίνηση, εγγυώνται πως θα φτάσετε εκεί που θέλετε, με στυλ και άνεση, ανεξαρτήτως καιρικών και οδικών συνθηκών. Ακόμη και αν χρειαστεί να κινηθείτε εκτός δρόμου, η X3 δεν θα πεί όχι, αρκεί να μην έχετε επιλέξει τα ευμεγέθη ασφάλτινα ελαστικά με τις 20άρες ζάντες, των οποίων την αντοχή αποφύγαμε να δοκιμάσουμε στο χώμα.

Άνετη και απολαυστική σε κάθε κατάσταση

Από την άλλη όταν βρεθείτε μόνο σε ένα ορεινό επαρχιακό κομμάτι και θελήσετε να την οδηγήσετε, θα διαπιστώσετε πως πρόκειται για μία γνήσια BMW.  Θα αφήσετε στην άκρη τις ρυθμίσεις Eco Pro και Comfort, θα επιλεξετε το οδηγικό προφίλ Sport προκειμένου οι αναρτήσεις να γίνουν πιο σκληρές, το τιμόνι πιο γρήγορο και η απόκριση του κινητήρα πιο άμεση και θα οδηγήσετε. Ο ρυθμός με τον οποίο θα μπορέσετε να κινηθείτε είναι πολύ υψηλότερος από αυτόν που έχετε στο μυαλό σας για ένα SUV. Απίστευτη πρόσφυση, μικρές κλίσεις, άμεσες αλλαγές σχέσεων, γρήγορη απόκριση στο γκάζι, δυνατά φρένα και άκαμπτο πλαίσιο, δημιουργούν ένα σύνολο ικανό για όλα. Ένα σύνολο του οποίου τις δυνατότητες, δύσκολα θα μπορέσετε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο.

Δεν θα πεί όχι και εκτός δρόμου

Τα έχει όλα

Η καινούρια, Τρίτη, γενιά της BMW X3 είναι ένα πραγματικά πλήρες αυτοκίνητο. Επιβλητική σχεδίαση εξωτερικά, χώροι, υψηλή ποιότητα και σύγχρονη τεχνολογία στο εσωτερικό, ικανός κινητήρας, τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο δημιουργούν ένα SUV το οποίο δίνει στον όρο «οδηγική απόλαυση» πολλές και διαφορετικές διαστάσεις. Όσο για τα 60400 Ευρώ από τα οποία ξεκινάει η συγκεκριμένη έκδοση, σίγουρα δεν είναι λίγα, ακόμη και για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

Όμορφες αλλά υπερβολικές οι 20άρες ζάντες

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός
  • Κατανάλωση
  • Κιβώτιο
  • Αίσθηση οδήγησης

[/vc_column_text]
[/vc_column]
[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Τιμή

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1″][vc_column_text]

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 2000 κ.εκ. Turbodiesel
Ίπποι 19
0-100 8″
Τελική ταχύτητα 213 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής .8.6 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 142 γρ/χλμ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Για να την απολαμβάνετε παντού
Prev Post Nissan X-Trail 1.6d 4×4. Έχει τα πάντα
Next Post Mercedes X Class 250d Power. Premium επαγγελματισμός
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook