BMW X1 – Άλμα προόδου

<strong>BMW X1 – Άλμα προόδου</strong>

Με αφορμή την υποψηφιότητα της  νέας BMW X1 στον θεσμό «ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» είχαμε στη διάθεσή μας για λίγες ημέρες το αυτοκίνητο, το οποίο πολύ ευγενικά και με ιδιαίτερη διάθεση μας παραχώρησε η επίσημη αντιπροσωπεία της BMW στη Θεσσαλονίκη, η BMW Βελμάρ.

Kαταρχήν να πούμε πως η νέα X1 προσφέρεται με μία πλήρη γκάμα κινητήρων, που εκτός από τις συμβατικές και τις υβριδικές εκδόσεις περιλαμβάνει και την ηλεκτρική iX1. Οι τιμές αυτοκινήτου ξεκινούν από 40.090 ευρώ για τη βενζινοκίνητη sDrive18i (με κίνηση στους εμπρός τροχούς), με βασικό εξοπλισμό στον οποίο συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων σύστημα εντοπισμού εμποδίων εμπρός και αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα προειδοποίησης εγκατάλειψης λωρίδας, προσαρμοζόμενά cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέφτες, κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς τεχνολογίας LED, ζάντες αλουμινίου, σύστημα πλοήγησης, ηχοσύστημα μια ασύρματη συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto και χειριστήρια στο τιμόνι.

Στη διάθεση μας είχαμε την έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης των 1.5 λίτρων με τους 136 ίππους, ενώ είναι διαθέσιμο και ως mild hybrid με 170 ίππους. Για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει και δίλιτρος κινητήρας βενζίνης με 220 ίππους και τετρακίνηση, καθώς και πετρελαιοκίνητο μηχανικό σύνολο επίσης δίλιτρο με 211 ίππους και τετρακίνηση. Από τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι της νέας X1 αντιλαμβάνεσαι πως εκεί στην BMW έχουν πραγματικά μεγάλο βάθος τεχνογνωσίας. Από τον τρόπο που συνδυάζεται ο κινητήρας με το κιβώτιο, από το μεστό τράβηγμα παντού, μέχρι τη συμπεριφορά στο δρόμο και την αίσθηση που αφήνει στον οδηγό, η X1 είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο έκανε άλμα προόδου σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Φυσικά θα πάρουμε ξανά το αυτοκίνητο για δοκιμή, καθώς εμείς εδώ στο ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ έχουμε συνηθίσει να κάνουμε πολλά μα πάρα πολλά χιλιόμετρα, πρίν βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα και θα επανέλθουμε με την αναλυτική του δοκιμή. Ωστόσο μέχρι τότε, και με δεδομένο ότι δεν χρειάζονται χιλιόμετρα για να γίνει αντιληπτό, οφείλουμε να πούμε πως η κίνηση της BMW να τοποθετήσει όλες τις λειτουργείς, συμπεριλαμβανόμενου και του κλιματισμού, στην οθόνη, δεν ήταν και πολύ σοφή επιλογή, ειδικά όταν είχε ένα τόσο εύκολο, εργονομικό και εύχρηστο σύστημα στο προηγούμενο, αλλά και σε άλλα μοντέλα της. Σε κάθε περίπτωση μείνετε συντονισμένοι με το enkinisi.gr και με το καθημερινό ραδιοφωνικό ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ στον STATUS 107.7 της Θεσσαλονίκης, διότι θα ακολουθήσει, όχι στο μακρινό μέλλον, και η αναλυτική δοκιμή του αυτοκινήτου.

Prev Post Νέο Toyota Prius – Παρουσιάστηκε επίσημα η πέμπτη γενιά του μοντέλου
Next Post Porsche 911 Dakar – Ένα διαφορετικό είδος!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook