BMW 420d Gran Coupe. Gran σε όλα της

H απόφασή της BMW πρίν από μερικά χρόνια να διαχωρίσει τη κουπέ & κάμπριο έκδοση της τριάρας και να δημιουργήσει μία καινούρια σειρά που ονόμασε τέσσερα, όπως φάνηκε εκ του αποτελέσματος ήταν επιτυχημένη. Μάλιστα στη πορεία στις δύο παραπάνω εκδόσεις ήρθε να προστεθεί και η gran coupe, προκειμένου η τεσσάρα να προσφέρει ακόμη περισσότερες επιλογές αμαξώματος.

To εμπρός μέρος είναι και το πιο εντυπωσιακό

Παρατηρώντας την ανανεωμένη έκδοση της 420d Gran Coupe που είχαμε στη διάθεσή μας για δοκιμή, αντιλαμβάνεσαι άμεσα πως οι άνθρωποι της Γερμανικής εταιρίας γνώριζαν πως δεν χρειαζότανε δραστικές επεμβάσεις, παρά μόνο μικρές στιλιστικές παρεμβάσεις προκειμένου να δώσουν τον αναγκαίο αέρα αναζωογόνησης. Και αυτές ακριβώς τις επεμβάσεις, στον αισθητικό και όχι μόνο τομέα, θα εντοπίσουμε και θα αναλύσουμε στη συνέχεια της δοκιμής μας.

Από το πλάϊ δείχνει πως πρόκειται για ένα Gran Coupe

Τετράθυρο κουπέ

Πιο συγκεκριμένα Gran Coupe ή αν θέλετε η νέα τάση της αυτοκινητοβιομηχανίας για συγκερασμό των χρηστικών ευκολιών που προσφέρει ένα πεντάθυρο αμάξωμα με την ομορφιά της σπορτίφ αίσθησης ενός κουπέ μοντέλου. Και η αλήθεια είναι πως η σειρά 4 Gran Coupe καταφέρνει και συνδυάζει με πολύ ωραίο τρόπο τα παραπάνω χαρακτηριστικά καθώς μέχρι τη μεσαία κολόνα η Gran Coupe είναι ίδια με την Coupe και Cabrio έκδοση της 4άρας, αλλά από εκεί και πίσω διαμορφώνει τη δική της προσωπικότητα που βασίζεται σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό στην μεγαλύτερη 6άρα Gran Coupe.  Στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος διακρίνονται τα νέα στάνταρ bi-LED φωτιστικά σώματα ή τα πιο εντυπωσιακά full-LED, τα στάνταρ LED φώτα ομίχλης και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας.

Xωρίς κάτι το ιδιαίτερο το πίσω μέρος του

Παράλληλα, στο πίσω άκρο της ανανεωμένης Σειρά 4 Gran Coupe υπάρχουν τα νέα LED φανάρια και ο νέου σχεδιασμού προφυλακτήρας. Την σπορ εικόνα του αυτοκινήτου τονίζει η έντονη κλίση της οροφής στο πίσω χυτό μέρος και η απουσία πλαισίων γύρω από τα παράθυρα. Με μήκος που βρίσκεται στα 4.638 μέτρα, πλάτος στα 1.825 μέτρα και ύψος στα 1.389 μέτρα, σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητη από πουθενά καθώς η κομψή σιλουέτα της ξεχωρίζει χωρίς αμφιβολία.

Σύγχρονο και ποιοτικό το εσωτερικό

Σύγχρονη ποιότητα

Μπαίνοντας στο εσωτερικό θα πρέπει κάποιος να είναι αρκετά παρατηρητικός ώστε να εντοπίσει τις αλλαγές που έχει η ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου. Πιο συγκεκριμένα υπάρχει νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων, ελαφρώς ανασχεδιασμένο τιμόνι, ενώ φυσικά η ποιότητα των υλικών αλλά και της κατασκευής παραμένουν στο γνώριμο και αναμενόμενο υψηλό επίπεδο. Ο οδηγός θα βρεί εύκολα την ιδανική θέση οδήγησης και θα διαπιστώσει ότι κάθεται χαμηλά, πολύ χαμηλά για την ακρίβεια, όπως βέβαια αρμόζει σε ένα γνήσιο σπορ αυτοκίνητο. Και παρά το γεγονός πως πρόκειται για μία σπορ κατασκευή, οι χώροι για τέσσερα άτομα είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικοί, ενώ και τα 480 λίτρα του χώρου των αποσκευών με το τεράστιο άνοιγμα της πέμπτης πόρτας, θα χωρέσουν σχεδόν τα πάντα.

Ικανοποιητικοί οι χώροι για τέσσερα άτομα

Ικανός και οικονομικός

Ο λόγος για το δίλιτρο πετρελαιοκίνητο μηχανικό σύνολο που αποδίδει 190 ίππους και προσφέρει επιτάχυνση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε 7.3’’ ενώ φτάνει τα 235 χλμ./ώρα σε τελική ταχύτητα. Ως πετρελαιοκίνητο σε πολύ λογικό, έως χαμηλό, επίπεδο βρίσκεται η κατανάλωση η οποία κατά τη διάρκεια των περίπου 1800 χιλιομέτρων της δοκιμής μας σε κάθε είδους δρόμο και με σχετικά απολαυστικό ρυθμό παντού και πάντα, βρέθηκε λίγο πάνω από τα επτά λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Σε αυτό βεβαία συμβάλει τα μέγιστα και το αυτόματο οκτάρι κιβώτιο Steptronic το οποίο εκτός των άλλων χαρακτηριστικών διαθέτει πολύ άμεσες και ομαλές αλλαγές σχέσεων. Επανερχόμενοι στο θέμα του κινητήρα, ως γνήσιο μηχανικό σύνολο παράγει κάποιους κραδασμούς οι οποίοι γίνονται αισθητοί και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, χωρίς ωστόσο να φτάνουν ποτέ σε ενοχλητικό σημείο.

Δυνατός και οικονομικός με κάποιους κραδασμούς

Απολαυστικό σε κάθε κατάσταση

Όπως κάθε BMW έτσι και η 420d Gran Coupe έχει ως πρωταρχικό ρόλο να βάλει τον οδηγό σε πρωταγωνιστική θέση και να του παρέχει απλόχερα απολαυστική οδήγηση. Να τον κάνει να αισθάνεται ωραία είτε πρόκειται να οδηγήσει τα 1000 χιλιόμετρα της διαδρομής Αθήνα Θεσσαλονίκη Αθήνα όπως εμείς, είτε σκοπεύει να κινηθεί στο βαρετό περιβάλλον μίας μεγάλης πόλης, είτε αποφασίσει να «εκμεταλλευτεί» το απόκτημά του σε έναν όμορφο ορεινό επαρχιακό δρόμο. Στη πρώτη περίπτωση θα διαπιστώσει πως οι ευθείες της εθνικής οδού «φεύγουν» γρήγορα και αρκετά άνετα και ξεκούραστα, με την ηχομόνωση και τη ποιότητα κύλισης να ικανοποιούν, χωρίς να ενθουσιάζουν, όπως για παράδειγμα στη σειρά πέντε.

Για να επιλέγετε τη ρύθμιση που θέλετε, ανάλογα με τις διαθέσεις σας

Εντός πόλης το μήκος του αυτοκινήτου και το ότι ο οδηγός κάθεται αρκετά χαμηλά, δημιουργούν ένα περίεργο συναίσθημα πως θέλει ιδιαίτερη προσοχή προκειμένου να μην τραυματίσεις το αμάξωμα. Εκεί όμως που αφήνεσαι στη μαγεία την οδηγικής απόλαυσης είναι σε δρόμο με στροφές. Επιλέξεις το πρόγραμμά sport plus, απενεργοποιείς το DSC και αλλάζονται ταχύτητες από τα paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, απολαμβάνεις το κάθε μέτρο οδήγησης. Ροπή από χαμηλά, γρήγορο τιμόνι, ζυγισμένο και στιβαρό πλαίσιο, κίνηση πίσω και η απόλαυση οριοθετείται από τη λογική ότι κινείσαι σε δημόσιο δρόμο. Ναι και η σειρά τέσσερα Gran Coupe είναι μία γνήσια BMW που σκοπό έχει την οδήγηση. Βεβαίως τα 53410 Ευρώ από τα οποία ξεκινάει η 420d Gran Coupe σίγουρα δεν είναι ένα ευκαταφρόνητο ποσό, αλλά τα ξεχωριστά αυτοκίνητα, έχουν και το τίμημά τους.

Εξαιρετικό το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα
  • Κατανάλωση
  • Κιβώτιο
  • Αίσθηση οδήγησης

[/vc_column_text]
[/vc_column]
[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Κραδασμοί κινητήρα
  • Τιμή

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1″][vc_column_text]

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 2000 κ.εκ. Turbodiesel
Ίπποι 190
0-100 7.3″
Τελική ταχύτητα 235 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 7.1 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 115 γρ/χλμ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Η κατανάλωση είναι ένα από τα δυνατά του σημεία

 

Prev Post Honda Civic 1.0 Vtec Turbo. Επιτυχημένη αλλαγή φιλοσοφίας
Next Post Volvo XC90 T8 R Design. Πολυτέλεια και τεχνολογία
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook