Audi RS Q e-tron E2. Θα διεκδικήσει τη νίκη στο Dakar.

Audi RS Q e-tron E2. Θα διεκδικήσει τη νίκη στο Dakar.

Η Audi έχει παράδοση στα motorsports και μέρος αυτής της παράδοσης είναι να προσπαθεί κάτι διαφορετικό από τον ανταγωνισμό. Στο WRC έφερε την τετρακίνηση με τα θρυλικά quattro, στο WEC έφερε την πετρελαιοκίνηση με το R10 TDI που σάρωσε τα πάντα στο πέρασμα του και τώρα στο Rally Dakar θέλει να κερδίσει με ένα εξηλεκτρισμένο αγωνιστικό. Η πρώτη χρονιά του Audi RS Q e-tron δεν ήταν απόλυτα επιτυχημένη καθώς το πρωτότυπο κέρδισε μερικές ειδικές διαδρομές αλλά δεν μπόρεσε να διεκδικήσει τη νίκη στον δυσκολότερο αγώνα στον κόσμο. Η πρώτη επιτυχία εκείνου το αγωνιστικού ήρθε τον Μάρτιο του 2022 όταν τερμάτισε πρώτο στο Abu Dhabi αλλά τώρα έφτασε η ώρα για την ανανέωση που η γερμανική εταιρία ελπίζει πως θα της χαρίσει την πολυπόθητη νίκη. Αυτό είναι λοιπόν το RS Q e-tron E2!

Για την δεύτερη εκδοχή του RS Q e-tron η Audi επέλεξε να εστιάσει αποκλειστικά στην αεροδυναμική και την βελτιστοποίηση διάφορων υποσυστημάτων, αφήνοντας το κινητήριο σύνολο ουσιαστικά ίδιο. Αυτό σημαίνει πως και το “E2” διαθέτει 3 ηλεκτροκινητήρες με τους δύο να έχουν τοποθετηθεί στους άξονες και να έχουν αναλάβει την κίνηση τους και τον τρίτο να λειτουργεί ως γεννήτρια. Το σύστημα περιλαμβάνει και έναν δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί αποκλειστικά ως μετατροπέας ενέργειας φορτίζοντας την μπαταρία των 52 kWh η οποία με την σειρά της τροφοδοτεί τους ηλεκτροκινητήρες.

Δραστικά διαφορετικό όμως είναι το αμάξωμα του πρωτότυπου αγωνιστικού της Audi, με την εταιρία να αναφέρει πως δεν υπάρχει ούτε ένα κοινό μέρος με την “E1” εκδοχή. Δεν είναι μόνο η αύξηση του μήκους κατά 170 χιλιοστά (διαστάσεις: 4.67 μήκος, 2.30 ύψος και 1.95 πλάτος) αλλά ότι ολόκληρο το αεροδυναμικό πακέτο είναι νέο και εξασφαλίζει μείωση των αντιστάσεων κατά 15%, γεγονός που συμβάλει σημαντικά στην μείωση των συνολικών ενεργειακών απαιτήσεων του οχήματος. Για τον ίδιο λόγο οι μηχανικοί δούλεψαν και πάνω σε περιφερειακά συστήματα όπως οι ανεμιστήρες, το σύστημα κλιματισμού κ.ά. μειώνοντας την κατανάλωση ενέργειας τους. Εξίσου σημαντική είναι η δίαιτα στην οποία υπεβλήθη το RS Q e-tron καθώς η πρώτη γενιά του ήταν αρκετά… υπέρβαρη και παρότι οι κανονισμοί άλλαξαν αυξάνοντας το ελάχιστο βάρος των αγωνιστικών της T1U κατηγορίας στα 2.100 κιλά, το “E2” έπρεπε να χάσει αρκετά κιλά. Όχι μόνο τα έχασε λοιπόν αλλά οι μηχανικοί κατάφεραν να χαμηλώσουν και το κέντρο βάρους. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως έχουν γίνει και μερικές βελτιώσεις στην καμπίνα, με νέες οθόνες και βελτιστοποιημένη εργονομία που μπορεί να μην προσφέρουν σε επίπεδο επιδόσεων αλλά κάνουν ευκολότερη την χρήση του αγωνιστικού και εν τέλει, την ζωή των πληρωμάτων. Το ντεμπούτο του Audi RS Q e-tron E2 θα λάβει χώρα τον ερχόμενο Οκτώβριο στο Μαρόκο και αν όλα πάνε καλά, η γερμανική ομάδα θα προετοιμαστεί για την διεκδίκηση της νίκης στο Rally Dakar τον Ιανουάριο του 2023.

Prev Post Νέο SUV από την Subaru στις 15 Σεπτεμβρίου
Next Post Νέο Renault Austral με νέα γενιά τετραδιεύθυνσης «4CONTROL»
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook