Μία premium εταιρία που για κάποιον άγνωστο λόγο οι επιδόσεις της στον στίβο της αγοράς δεν ανταποκρίνονται στην πραγματική δυναμική της είναι η Audi και ο επικεφαλής του VW Group, Oliver Blume έχει εντοπίσει αυτή την αστοχία. Το μεγάλο αφεντικό του ομίλου αναγνωρίζει ότι η Audi υστερεί σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό ειδικά στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων και θα πρέπει να γίνει μία σοβαρή ενδοσκόπηση ώστε να εντοπιστούν και να αντιμετωπιστούν τα αίτια.
Για παράδειγμα, η Audi όπως και άλλες εταιρίες του ομίλου (βλ. Volkswagen) βρήκαν μπροστά τους κάποια προβλήματα λογισμικού που τους ανάγκασαν να χάσουν έδαφος αλλά ακόμα και έτσι, το θέμα σύμφωνα με τον Blume δεν είναι τόσο ότι η Audi υστερεί σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό αλλά ότι δεν εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες της. Ως ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα αυτής της τάσης είναι για τον Blume οι επιδόσεις της Audi στην Κίνα, όπου η γερμανική εταιρία παρέδωσε κάτι περισσότερο από 136.000 οχήματα κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους ή αν προτιμάς, 16% λιγότερα σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Για το comeback της, η Audi θα στηριχτεί φυσικά στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και πιο συγκεκριμένα, στην ταχύτερη εξέλιξη νέων προτάσεων οι οποίες θα καλύπτουν μεγαλύτερο μέρος της αγοράς και ειδικότερα, εκείνες τις κατηγορίες που εξασφαλίζουν επαρκείς όγκους πωλήσεων και υψηλά περιθώρια κέρδους. Κατηγορίες όπως τα sport μοντέλα με την “RS” οικογένεια αλλά και τα SUVs ενώ ήδη από το 2024 η Audi προβλέπει “τεράστιες ευκαιρίες” με τις πρεμιέρες που έχουν προγραμματιστεί. Εντός του ’24 για παράδειγμα, η Audi θα λανσάρει το Q6 e-tron που θα είναι το πρώτο το οποίο βασίζεται στην ολοκαίνουρια PPE (Premium Platform Electric) αρχιτεκτονική και θα διαθέτει το πολυαναμενόμενο λογισμικό 1.2. Με τα νέα βέλη στην φαρέτρα της, η γερμανική μάρκα σκοπεύει να αυξήσει τις πωλήσεις της στις μεγάλες αγορές αλλά και τα περιθώρια κέρδους της με στόχο το πολυπόθητο 13% μέχρι το τέλος της δεκαετίας.