Aston Martin DBX707. Το ισχυρότερο SUV πολυτελείας.

Αυτή είναι η ολοκαίνουρια Aston Martin DBX707. Η νέα έκδοση του δημοφιλούς SUV της αγγλικής εταιρίας που πραγματοποιεί το ντεμπούτο της ως “το ισχυρότερο SUV πολυτελείας” και περιγράφεται από την Aston Martin ως “ένας νέος ορισμός επιδόσεων και οδηγικής ευχαρίστησης” καθώς η αναβάθμιση της περιλαμβάνει βελτιώσεις όχι μόνο στον κινητήρα αλλά και στην μετάδοση, την ανάρτηση και το σύστημα πέδησης εκτός των προφανών στυλιστικών επεμβάσεων που τονίζουν την διαφορετικότητα της DBX707.

Όλα ξεκινούν από το κινητήριο σύνολο όμως και στην καρδιά του παραμένει ο twin-turbo V8 που προμηθεύεται η Aston Martin από την Mercedes-AMG. Ο 4-λιτρος βενζινοκινητήρας απέκτησε νέα turbos και διαφορετικό καλιμπράρισμα με αποτέλεσμα να παράγει πλέον 707 ίππους και 900 Nm ροπής ή αν προτιμάς, 157 ίππους και 200 Nm περισσότερα από την “βασική” DBX που ήδη ήταν κάτι παραπάνω από ικανή στον τομέα των επιδόσεων. Στο πίσω μέρος του θηριώδους V8 έχει τοποθετηθεί ένα νέο, 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που δεν είναι μόνο πιο ανθεκτικό ώστε να αντέξει την καταπόνηση αλλά και ταχύτερο από αυτό που αντικαθιστά. Με αυτά τα καινούρια δεδομένα λοιπόν, η DBX707 είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 3.3 δευτερόλεπτα – χρόνος που την κάνει ταχύτερη όχι μόνο από την “απλή” DBX αλλά ακόμα και από την DBS με τον twin-turbo V12!

Επειδή η δύναμη δεν σημαίνει τίποτα αν δεν μπορείς να την ελέγξεις, η Aston Martin επέλεξε την λύση των carbon-ceramic φρένων με δίσκους 420 χιλιοστών μπροστά / 390 πίσω και 6-πίστονες δαγκάνες και στους τέσσερις τροχούς που δεν είναι μόνο ισχυρότερο ως σύνολο αλλά αφαιρεί και το διόλου αμελητέο (μη-αναρτώμενο) βάρος των 40.5 κιλών! Το νέο σύστημα πέδησης “φωλιάζει” σε ζάντες ελαφρού κράματος 22 ιντσών (προαιρετικά είναι διαθέσιμες και 23 ιντσών) ενώ ενισχυμένο είναι και το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα. Η τελική σχέση μετάδοσης έχει μειωθεί στο 3.27 για ακόμα πιο έντονη επιτάχυνση και απόκριση, το σύστημα μετάδοσης έχει νέες ρυθμίσεις για βέλτιστη επικοινωνία των τροχών με τον οδηγό και η αερανάρτηση απέκτησε νέα αμορτισέρ και καλιμπράρισμα για ακόμα καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος και βελτιωμένη αίσθηση. Τέλος, το πλαίσιο έχει ενισχυθεί στα σημεία ενώ ανανεωμένα είναι και τα ηλεκτρονικά της DBX ώστε να συμπορεύονται με την επιπλέον ισχύ και τον διαφορετικό χαρακτήρα της “707”.

Περιέργως, οι επεμβάσεις του σχεδιαστικού τμήματος στην εμφάνιση του SUV είναι σχετικά περιορισμένες σε σύγκριση με ότι έχει γίνει μηχανικά. Η μάσκα είναι πιο επιθετική, με μεγαλύτερη γρίλια, νέους αεραγωγούς, ανασχεδιασμένα LED φώτα ημέρας και ένα splitter στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα ενώ στο πίσω μέρος, την παράσταση κλέβει η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής, ο έντονος διαχύτης και οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό δε, η DBX707 επωφελείται από το ολοκαίνουριο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας και τα standard σπορ καθίσματα. Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι η παραγωγή της Aston Martin DBX707 είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους και οι πρώτες παραδόσεις στις αρχές του δεύτερου.

Prev Post Jeep Wrangler 4xe Plug-in Hybrid. Εξελιγμένο αλλά όχι αλλοτριωμένο
Next Post Ford Puma Hybrid Rally1. Τα μυστικά λειτουργίας του
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook