Aston Martin DBS Superleggera. Σύγχρονη, πανέμορφη και αγγλική!

Έφτασε επιτέλους η ώρα για την παρουσίαση της Aston Martin DBS Superleggera. Του αυτοκινήτου που σημαίνει την αναβίωση δύο εμβληματικών ονομάτων, με την “DBS” να εμφανίζεται για πρώτη φορά το 1967 και το “Superleggera” να αποτίει φόρο τιμής στις καινοτόμες μεθόδους κατασκευής και μείωσης βάρους της Touring. Του αυτοκινήτου που η ίδια η αγγλική φίρμα χαρακτηρίζει ως “Super GT” και έχει κάθε λόγο να το κάνει αυτό.

Η ολοκαίνουρια DBS Superleggera βασίζεται στην τελευταία εκδοχή του αλουμινένιου πλαισίου που είδαμε για πρώτη φορά στην DB11 και η ανάρτηση της αποτελείται από σφυρήλατα διπλά ψαλίδια εμπρός και ένα σοφιστικέ σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Τα αμορτισέρ δε, είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα και σε συνδυασμό με το πλαίσιο, δίνουν στον οδηγό την επιλογή ανάμεσα από 3 προεπιλεγμένα modes: GT, Sport και Sport Plus.

Ο σχεδιασμός της είναι μοντέρνος και συναισθηματικός, αλλά έχει οριστεί σε σημαντικό βαθμό από την αεροδυναμική μελέτη. Έτσι, η DBS Superleggera διαθέτει τα “curlicue” και “Aeroblade” που έκαναν ντεμπούτο στην DB11, αλλά προσθέτει σε αυτά έναν διπλό διαχύτη αλα-F1 με αποτέλεσμα την παραγωγή 180 κιλών κάθετης δύναμης (downforce) στην τελική ταχύτητα της – το υψηλότερο νούμερο που έχει επιτύχει ποτέ Aston Martin παραγωγής και μάλιστα χωρίς επιπλέον “κόστος” όσον αφορά στις αεροδυναμικές αντιστάσεις.

Το piece de resistance όμως, είναι αναμφίβολα ο twin-turbo V12 με χωρητικότητα 5.2 λίτρων που εδώ, εμφανίζεται στην ισχυρότερη εκδοχή του μέχρι σήμερα. Εκτός του ότι είναι τοποθετημένος όσο το δυνατόν χαμηλότερα για την βελτιστοποίηση του κέντρου βάρους και της κατανομής των μαζών, ο κινητήρας αποδίδει 725 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και 900 Nm ροπής από τις 1800 σ.α.λ. μέχρι και τις 5.000! Ευτυχώς, η DBS Superleggera είναι εξοπλισμένη με ένα ενισχυμένο 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο της ZF, μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και σύστημα torque vectoring. Αλλιώς, όλα αυτά τα άλογα και το βουνό της ροπής θα μετατρέπονταν πάρα πολύ γρήγορα σε καμένα ελαστικά! Το αποτέλεσμα της δουλειάς των μηχανικών, είναι ένα Super GT που ολοκληρώνει το sprint στα 100 km/h σε μόλις 3.4 δευτερόλεπτα, αγγίζει τα 160 km/h από στάση σε 6.4 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 340 km/h! Χαρακτηριστικό της ισχύος του κινητήρα, είναι ότι το 80-160 με 4η σχέση, χρειάζεται μόλις 4.2 δευτερόλεπτα για να ολοκληρωθεί!

Τέλος, όσον αφορά στο εσωτερικό, η Aston Martin εξόπλισε την DBS Superleggera με άφθονο δέρμα, Alcantara και μία σουίτα συστημάτων όπως η ενσωματωμένη δορυφορική πλοήγηση, το πλήρες σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με όλες τις επιλογές συνδεσιμότητας που περιμένει κάποιος, κάμερα 360 μοιρών και πολλά ακόμα. Η τιμή της, υπερβαίνει τα $300.000 δολάρια στις Η.Π.Α. αλλά δεν περιμέναμε και κάτι διαφορετικό δεδομένου του τι προσφέρει το αυτοκίνητο. Οι πρώτες παραδόσεις δε, είναι προγραμματισμένες για το τελευταίο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.